Płatność mobilna Google Play
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5184
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Danielwawa,
podeślij proszę screena, który się pojawia przy próbie zakupów.
podeślij proszę screena, który się pojawia przy próbie zakupów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53
Re: Płatność mobilna Google Play
W Google play nie można robić już screenów, a wiadomość jaką się pojawia to: na twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych, skontaktuj się ze swoim operatorem [OR-DVASA2-02]
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5184
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Danielwawa,
spróbuj jeszcze wyłączyć usługę Google Play poprzez Plus online i ponownie ją włączyć.
spróbuj jeszcze wyłączyć usługę Google Play poprzez Plus online i ponownie ją włączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53
Re: Płatność mobilna Google Play
Bez zmian
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5184
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53
Re: Płatność mobilna Google Play
Wyslany
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5184
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Danielwawa,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Dzień dobry.
Również mam problem z płatnosciami w sklep play korzystajac z płatności poprzez operatora Plus.
Pojawia się bowiem błąd "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem. [OR-DVASA2-02]". Próbowałem wszystkich sposobów opisanych w poprzednich postach (wstrzymywanie aplikacji sklep play, usuwanie plików cache, restart telefonu itp). Z góry dziękuje za odp.
Również mam problem z płatnosciami w sklep play korzystajac z płatności poprzez operatora Plus.
Pojawia się bowiem błąd "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem. [OR-DVASA2-02]". Próbowałem wszystkich sposobów opisanych w poprzednich postach (wstrzymywanie aplikacji sklep play, usuwanie plików cache, restart telefonu itp). Z góry dziękuje za odp.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3119
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj Macho15,
rozumiem, że chodzi o numer abonamentowy, który jest już w naszej sieci od co najmniej 3 miesięcy?
rozumiem, że chodzi o numer abonamentowy, który jest już w naszej sieci od co najmniej 3 miesięcy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Tak abonament, powyżej 3 miesięcy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3119
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
Macho15, Danielwawa,
spróbujcie proszę usunąć istniejącą formę płatności Plus i jeszcze raz ją dodać.
W tym celu należy wybrać przykładowe zakładki w Waszej wersji Androida:
Sklep Google Play -> Menu -> Konto -> Formy płatności -> Usuń płatności Plus.
Następnie ponownie trzeba wybrać: Formy płatności -> Dodaj formę płatności -> Plus.
Dajcie znać, czy powyższe rozwiązanie pomogło rozwiązać problem.
spróbujcie proszę usunąć istniejącą formę płatności Plus i jeszcze raz ją dodać.
W tym celu należy wybrać przykładowe zakładki w Waszej wersji Androida:
Sklep Google Play -> Menu -> Konto -> Formy płatności -> Usuń płatności Plus.
Następnie ponownie trzeba wybrać: Formy płatności -> Dodaj formę płatności -> Plus.
Dajcie znać, czy powyższe rozwiązanie pomogło rozwiązać problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Niestety, nie pomogło.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5184
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Numer wysłany
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5184
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Macho15,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ