Plus Forum • Zobacz wątek - Pakiet internetowy

Teraz jest 19 sie 2018, o 14:04

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

wislak80

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 cze 2018, o 11:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Pakiet internetowy 0,5GB - dezaktywacja

Post12 cze 2018, o 12:03

Witam,
chciałbym zdezaktywować pakiet internetowy 0,5GB za 10 zł netto miesięcznie, moja taryfa to PLUS.5. Co muszę zrobić, aby wykonać tę czynność?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 12 cze 2018, o 12:35 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2018, o 12:44

Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
wislak80(12 cze 2018, o 13:17)
Offline
Avatar użytkownika

wislak80

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 cze 2018, o 11:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy

Post13 cze 2018, o 20:17

Ewa_Plus napisał(a):Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.


Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Pakiet internetowy

Post14 cze 2018, o 09:19

wislak80,
- w takim razie potrzebna będzie weryfikacja Twojego konta w systemie, żeby sprawdzić co się zadziało.
W związku z tym proszę Cię o opisanie sytuacji w mailu i wysłanie go na adres bok@plus.pl. Poza numerem telefonu podaj tam również swoje hasło (Plus Kod 5) lub dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, PESEL).
Jeśli podrzucisz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie zaczynał się od #...) to przyśpieszymy weryfikację.
Oczywiście można też w tej sprawie zadzwonić do Działu Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kejmil

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 lip 2018, o 09:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Moto g6

Odnowa pakietu

Post12 lip 2018, o 10:02

Witam, w poprzednim okresie wykorzystałem cały internet. Dostalem SMS, że okres rozliczeniowy konczy się 10. Lipca, faktura została opłacona w terminie, zatem powinien zacząć sie nowy okres z nowym internetem juz 11. Lipca, jest juz 12 i wciaz działam na ograniczonym internecie. Co jest nie tak?
Ostatnio edytowano 12 lip 2018, o 11:00 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 lip 2018, o 11:04

Witaj Kejmil,
- nie mamy takiego okresu rozliczeniowego, który kończyłby się 10 dnia miesiąca. Być może był to SMS informujący o terminie zapłaty lub o wystawieniu faktury?
Jeśli chodzi Internet, to czy próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon, albo sprawdzić działanie karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości