Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
Alexander,
prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Dziękuję, spróbuję jeszcze raz. Nie rozumiem, co się wydarzyło. Trzy lata temu też mi wmawiano, że wszystko jest w porządku. Deja vu.... Wysłałem, zgłoszenie 1883335, dziękuję.Basia_Plus pisze:Alexander,
prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Alexander,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Alexander pisze:Wysłałem, zgłoszenie 1883335, dziękuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Udało się coś zdziałać? Obecnie mam dokładnie ten sam problem i po reklamacji jest mi wmawiane, że wszystko jest ok...Alexander pisze: Dziękuję, spróbuję jeszcze raz. Nie rozumiem, co się wydarzyło. Trzy lata temu też mi wmawiano, że wszystko jest w porządku. Deja vu.... Wysłałem, zgłoszenie 1883335, dziękuję.
Problem z internetem
Witam. Cały czas korzystam z wifi, a dziś okazuje się, że nie mam internetu na swoim numerze, a z internetu w telefonie wykorzystałem, może z 4gb, gdzie dostępne mam 24gb. Proszę o wytłumaczenie owej sytuacji. Za 1,5roku kończy Mi się umowa, i przechodzę do innej sieci, bo tak jak traktujecie ludzi jest NIEDORZECZNE.
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2021, o 14:08 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Re: Problem z internetem
Tak to napisałeś, że nie wiadomo o co chodzi... Skończył Ci się pakiet internetu, czy sam internet nie działa (nie włączają się strony, aplikacje nie łączą się z serwerami)? I skąd wiesz że zużyłeś 4GB - wnioskuję, że nie wiesz jak to sprawdzić bo piszesz
Zmierzyłeś to na oko i wyszło 4GB?Novladek pisze:a z internetu w telefonie wykorzystałem, może z 4gb
Re: Problem z internetem
A więc od początku. Posiadam internet w routerze odu idu, i z niego cały czas korzystam. A dziś okazuje się, że nie mam pakietu w telefonie (w abonamencie na telefon, nie w routerze) mam jednym słowem lejek. Wiem, że wykorzystałem ok. 4GB, bo umiem sprawdzić w statystykach zużycia w telefonie, okres rozliczeniowy mam ustawiony tak samo w statystykach użycia w telefonie, aby tacy oszuści jak Wy, nie mogli mnie oszukać.
Re: Problem z internetem
Mam awersję do takich pretensjonalnych ludzi i odechciewa mi się pomagać. Żebyś nie myślał - nie jestem pracownikiem operatora.Novladek pisze:aby tacy oszuści jak Wy, nie mogli mnie oszukać.
Zgłoś reklamację. Możesz podać tutaj jej numer to specjaliści Plusa coś więcej Ci powiedzą - co jest nie tak itd. I pamiętaj że w przyrodzie samo nic się nie zużywa, zanim zaczniesz wszystkich w koło wyzywać od oszustów.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
Witaj Novladek,
całkowite użycie danych z pakietu można kontrolować w aplikacji Plus online (http://www.online.plus.pl"target="_blank) lub mobilnej wersji tej aplikacji.Novladek pisze:Cały czas korzystam z wifi, a dziś okazuje się, że nie mam internetu na swoim numerze, a z internetu w telefonie wykorzystałem, może z 4gb, gdzie dostępne mam 24gb.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet internetu 10GB za rozwiązanie Quizu
Jakiś czas temu otrzymałem sms od Plusa, w którym proszą mnie o rozwiązanie quizu na temat 5g od Plusa, w nagrodę mogłem otrzymać dodatkowe 10 GB internetu. Quiz rozwiązałem, niedługo po tym otrzymałem sms z treścią, że wyżej wymieniony pakiet zostaje mi przyznany i zostanie włączony z dniem 21.06.2021r. Otóż nigdzie w aplikacji Plus Online nie widnieje ten pakiet a wykorzystane dane są odliczane z pakietu podstawowego. O co chodzi?
Pakiet internetu 10GB za rozwiązanie Quizu
Potwierdzam.
Pomimo podania na zakończenie quizu numeru telefonu, potwierdzeniu przyznania, pakietu nie widać, nie działa...
Numer abonamentowy.
Pomimo podania na zakończenie quizu numeru telefonu, potwierdzeniu przyznania, pakietu nie widać, nie działa...
Numer abonamentowy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
joopla, wlo,
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prośba zatem o przesłanie opisu sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podacie mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prośba zatem o przesłanie opisu sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podacie mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Generalnie można chyba stwierdzić, iż system przydzielający opisane przez @joopla i @who nagrodowe pakiety miał jakąś czkawkę - do mnie 2 dni po wzięciu udziału w "quizie" przyszedł SMS z Plus'a informujący, że :
"Informujemy, że otrzymałeś już dodatkowe 10 GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu 5G. Pozdrawiamy, Plus"
(gwoli informacji - nic nie otrzymałem wcześniej)
Po kolejnych 3 dniach otrzymałem SMS o treści :
"Twoja wiedza na temat Internetu 5G od Plusa jest imponująca! Otrzymujesz dodatkowe 10GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu. Pakiet będzie aktywny od 2021-07-05 r. Pozdrawiamy Plus."
Oczywiście mam nadzieję, że pakiet będzie aktywny, chociaż i tak nie wykorzystuję posiadanego obecnie w ramach abonamentu pakietu data.
Dlatego też czekam na ew. wyniki analizy przypadków opisanych przez w/w użytkowników i być może, jeśli okaże się, że problem zaszyty jest w systemie (trzymam kciuki aby to były przypadki jednostkowe) - jego systemowe rozwiązanie.
"Informujemy, że otrzymałeś już dodatkowe 10 GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu 5G. Pozdrawiamy, Plus"
(gwoli informacji - nic nie otrzymałem wcześniej)
Po kolejnych 3 dniach otrzymałem SMS o treści :
"Twoja wiedza na temat Internetu 5G od Plusa jest imponująca! Otrzymujesz dodatkowe 10GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu. Pakiet będzie aktywny od 2021-07-05 r. Pozdrawiamy Plus."
Oczywiście mam nadzieję, że pakiet będzie aktywny, chociaż i tak nie wykorzystuję posiadanego obecnie w ramach abonamentu pakietu data.
Dlatego też czekam na ew. wyniki analizy przypadków opisanych przez w/w użytkowników i być może, jeśli okaże się, że problem zaszyty jest w systemie (trzymam kciuki aby to były przypadki jednostkowe) - jego systemowe rozwiązanie.
Re: Pakiet internetowy
Prawdopodobnie jak to zwykle w Plusie bywa z nowymi promocjami nie wszystko było dopięte na ostatni guzik, ale do rzeczy.Morciak pisze:Generalnie można chyba stwierdzić, iż system przydzielający opisane przez @joopla i @who nagrodowe pakiety miał jakąś czkawkę - do mnie 2 dni po wzięciu udziału w "quizie" przyszedł SMS z Plus'a informujący, że :
"Informujemy, że otrzymałeś już dodatkowe 10 GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu 5G. Pozdrawiamy, Plus"
Postanowiłem przekonać się jak długo będę czekał na aktywację pakietu i odpowiedziałem na te trzy pytania z "Quiz 5G" i tu zaskoczenie; nie minęło 10 min, a dotarły dwa SMS-y: pierwszy o aktywacji pakietu, a drugi o imponującej wiedzy na temat 5G od Plusa.
Aha, nie dostałem żadnego SMS-a zapraszającego do udziału w quizie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Pakiet internetowy
Do mnie też nie - o quizie dowiedziałem się z Peppera :)sl@w_es pisze: Aha, nie dostałem żadnego SMS-a zapraszającego do udziału w quizie.