Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Alexander,

prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alexander
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2017, o 04:28

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Alexander »

Basia_Plus pisze:Alexander,

prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dziękuję, spróbuję jeszcze raz. Nie rozumiem, co się wydarzyło. Trzy lata temu też mi wmawiano, że wszystko jest w porządku. Deja vu.... Wysłałem, zgłoszenie 1883335, dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Alexander,
Alexander pisze:Wysłałem, zgłoszenie 1883335, dziękuję.
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mirqnia
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2021, o 15:48

Re: Pakiet internetowy

Post autor: mirqnia »

Alexander pisze: Dziękuję, spróbuję jeszcze raz. Nie rozumiem, co się wydarzyło. Trzy lata temu też mi wmawiano, że wszystko jest w porządku. Deja vu.... Wysłałem, zgłoszenie 1883335, dziękuję.
Udało się coś zdziałać? Obecnie mam dokładnie ten sam problem i po reklamacji jest mi wmawiane, że wszystko jest ok...
Novladek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 gru 2020, o 21:32

Problem z internetem

Post autor: Novladek »

Witam. Cały czas korzystam z wifi, a dziś okazuje się, że nie mam internetu na swoim numerze, a z internetu w telefonie wykorzystałem, może z 4gb, gdzie dostępne mam 24gb. Proszę o wytłumaczenie owej sytuacji. Za 1,5roku kończy Mi się umowa, i przechodzę do innej sieci, bo tak jak traktujecie ludzi jest NIEDORZECZNE.
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2021, o 14:08 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z internetem

Post autor: mariusz9a »

Tak to napisałeś, że nie wiadomo o co chodzi... Skończył Ci się pakiet internetu, czy sam internet nie działa (nie włączają się strony, aplikacje nie łączą się z serwerami)? I skąd wiesz że zużyłeś 4GB - wnioskuję, że nie wiesz jak to sprawdzić bo piszesz
Novladek pisze:a z internetu w telefonie wykorzystałem, może z 4gb
Zmierzyłeś to na oko i wyszło 4GB?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Novladek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 gru 2020, o 21:32

Re: Problem z internetem

Post autor: Novladek »

A więc od początku. Posiadam internet w routerze odu idu, i z niego cały czas korzystam. A dziś okazuje się, że nie mam pakietu w telefonie (w abonamencie na telefon, nie w routerze) mam jednym słowem lejek. Wiem, że wykorzystałem ok. 4GB, bo umiem sprawdzić w statystykach zużycia w telefonie, okres rozliczeniowy mam ustawiony tak samo w statystykach użycia w telefonie, aby tacy oszuści jak Wy, nie mogli mnie oszukać.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z internetem

Post autor: mariusz9a »

Novladek pisze:aby tacy oszuści jak Wy, nie mogli mnie oszukać.
Mam awersję do takich pretensjonalnych ludzi i odechciewa mi się pomagać. Żebyś nie myślał - nie jestem pracownikiem operatora.

Zgłoś reklamację. Możesz podać tutaj jej numer to specjaliści Plusa coś więcej Ci powiedzą - co jest nie tak itd. I pamiętaj że w przyrodzie samo nic się nie zużywa, zanim zaczniesz wszystkich w koło wyzywać od oszustów.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Novladek,
Novladek pisze:Cały czas korzystam z wifi, a dziś okazuje się, że nie mam internetu na swoim numerze, a z internetu w telefonie wykorzystałem, może z 4gb, gdzie dostępne mam 24gb.
całkowite użycie danych z pakietu można kontrolować w aplikacji Plus online (http://www.online.plus.pl"target="_blank) lub mobilnej wersji tej aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joopla
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 1 lut 2016, o 18:43
Lokalizacja: Grudziądz

Pakiet internetu 10GB za rozwiązanie Quizu

Post autor: joopla »

Jakiś czas temu otrzymałem sms od Plusa, w którym proszą mnie o rozwiązanie quizu na temat 5g od Plusa, w nagrodę mogłem otrzymać dodatkowe 10 GB internetu. Quiz rozwiązałem, niedługo po tym otrzymałem sms z treścią, że wyżej wymieniony pakiet zostaje mi przyznany i zostanie włączony z dniem 21.06.2021r. Otóż nigdzie w aplikacji Plus Online nie widnieje ten pakiet a wykorzystane dane są odliczane z pakietu podstawowego. O co chodzi?
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Pakiet internetu 10GB za rozwiązanie Quizu

Post autor: wlo »

Potwierdzam.
Pomimo podania na zakończenie quizu numeru telefonu, potwierdzeniu przyznania, pakietu nie widać, nie działa...
Numer abonamentowy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

joopla, wlo,

z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prośba zatem o przesłanie opisu sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podacie mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Morciak
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 11 mar 2021, o 12:01

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Morciak »

Generalnie można chyba stwierdzić, iż system przydzielający opisane przez @joopla i @who nagrodowe pakiety miał jakąś czkawkę - do mnie 2 dni po wzięciu udziału w "quizie" przyszedł SMS z Plus'a informujący, że :
"Informujemy, że otrzymałeś już dodatkowe 10 GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu 5G. Pozdrawiamy, Plus"
(gwoli informacji - nic nie otrzymałem wcześniej)

Po kolejnych 3 dniach otrzymałem SMS o treści :
"Twoja wiedza na temat Internetu 5G od Plusa jest imponująca! Otrzymujesz dodatkowe 10GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu. Pakiet będzie aktywny od 2021-07-05 r. Pozdrawiamy Plus."

Oczywiście mam nadzieję, że pakiet będzie aktywny, chociaż i tak nie wykorzystuję posiadanego obecnie w ramach abonamentu pakietu data.

Dlatego też czekam na ew. wyniki analizy przypadków opisanych przez w/w użytkowników i być może, jeśli okaże się, że problem zaszyty jest w systemie (trzymam kciuki aby to były przypadki jednostkowe) - jego systemowe rozwiązanie.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy

Post autor: sl@w_es »

Morciak pisze:Generalnie można chyba stwierdzić, iż system przydzielający opisane przez @joopla i @who nagrodowe pakiety miał jakąś czkawkę - do mnie 2 dni po wzięciu udziału w "quizie" przyszedł SMS z Plus'a informujący, że :
"Informujemy, że otrzymałeś już dodatkowe 10 GB na 30 dni za poprawne rozwiązanie Quizu 5G. Pozdrawiamy, Plus"
Prawdopodobnie jak to zwykle w Plusie bywa z nowymi promocjami nie wszystko było dopięte na ostatni guzik, ale do rzeczy.
Postanowiłem przekonać się jak długo będę czekał na aktywację pakietu i odpowiedziałem na te trzy pytania z "Quiz 5G" i tu zaskoczenie; nie minęło 10 min, a dotarły dwa SMS-y: pierwszy o aktywacji pakietu, a drugi o imponującej wiedzy na temat 5G od Plusa.
Aha, nie dostałem żadnego SMS-a zapraszającego do udziału w quizie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Morciak
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 11 mar 2021, o 12:01

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Morciak »

sl@w_es pisze: Aha, nie dostałem żadnego SMS-a zapraszającego do udziału w quizie.
Do mnie też nie - o quizie dowiedziałem się z Peppera :)
ODPOWIEDZ