wyślij proszę zapytanie poprzez formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.zif pisze:Jak mogę sprawdzić, czy pakiet się aktywuje?
Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
zif,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Nie wiem, czy macie coś z tym wspólnego, ale wczoraj przyszedł SMS potwierdzający i jutro będę obserwował :)
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Pakiet internetowy
Czemu pobiera z podstawowego pakietu a nie w pierwszej kolejnosci z bonusu???
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
largo,
W jaki sposób weryfikujesz to zużycie?largo pisze:Czemu pobiera z podstawowego pakietu a nie w pierwszej kolejnosci z bonusu???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Pakiet internetowy
Na plus online mam dwa pakiety i idzie z podstawowego a pakiet bonusowy 6GB stoi w miejscu... A w aplikacji dla androida mi zsumowalo pakiety
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
largo,
Widoczność pozostałych jednostek z pakietu ma charakter orientacyjny.largo pisze:Na plus online mam dwa pakiety i idzie z podstawowego a pakiet bonusowy 6GB stoi w miejscu...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Pakiet internetowy
Orientacyjny czy pogladowy to rozumiem... Ale nie dosc ze pakiet BONUS byl aktywowany po reklamacji czyli po terminie wg regulaminu to w pierwszej kolejnosci pobiera z pakietu podstawowego a nie bonusowego wiec znow wychodzi problem...Marta_Plus pisze:largo,
Widoczność pozostałych jednostek z pakietu ma charakter orientacyjny.largo pisze:Na plus online mam dwa pakiety i idzie z podstawowego a pakiet bonusowy 6GB stoi w miejscu...
Re: Pakiet internetowy
No i mamy nowy okres rozliczeniowy... Pakietu "za siatkówkę" nie widać ani w aplikacji, ani na WWW. Próbować na żywca mi się nie chce, bo mam taki sympatyczny abonament z transmisją rozliczaną cennikowo, a mam ciekawsze zajęcia od pisania reklamacji :) Proszę o sprawdzenie, numer mój, z początkiem 739.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
largo,
zif,
przepraszam za opóźnienia w aktywacji pakietu. Zgodnie z regulaminem promocji Bonus powinien być rozliczany w pierwszej kolejności. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczania pakietu możesz zgłosić reklamację.largo pisze:Ale nie dosc ze pakiet BONUS byl aktywowany po reklamacji czyli po terminie wg regulaminu to w pierwszej kolejnosci pobiera z pakietu podstawowego a nie bonusowego wiec znow wychodzi problem...
zif,
z pozycji forum nie mam wglądu do konta numeru. Aby potwierdzić aktywację pakietu na koncie wyślij zapytanie poprzez formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.zif pisze:Proszę o sprawdzenie, numer mój, z początkiem 739.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Pakiet internetowy
Reklamacja zlozona prosze o przyszpieszenie
#1056981
#1056981
Re: Pakiet internetowy
#1057054, prośba jak wyżej :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
largo, zif,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
No i poszło jak błyskawica, ale... Tak, jest jakieś "ale" :) Dostałem uroczyste zapewnienie, iż pakiet 6 GB ponad wszelką wątpliwość został włączony, tyle że skubańca nadal nie widać ani w Plus Online, ani w apce. Jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzania, ile zostało do wykorzystania?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Pakiet internetowy
U mnie w aplikacji na androida zsumowalo pakiet a na webowej wersji widac jakos internet extrazif pisze:No i poszło jak błyskawica, ale... Tak, jest jakieś "ale" :) Dostałem uroczyste zapewnienie, iż pakiet 6 GB ponad wszelką wątpliwość został włączony, tyle że skubańca nadal nie widać ani w Plus Online, ani w apce. Jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzania, ile zostało do wykorzystania?
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 paź 2019, o 12:32
Re: Pakiet internetowy
Dzień dobry, zmieniałem ostatnio taryfę na abonament wielosim 3,0, na dodatkowy numer telefonu nie przechodzi mi internet z numeru głównego i wyczerpał sie po 1 GB, a miało być współdzielenie zasobów. W czym problem? Jak to uruchomić? Czy muszą uruchomic dodatkowy internet dla tego drugiego numeru? Nie tak to miało wyglądać wg zapewnień konsultanta przy zmianie taryfy.
Przeczytałem ten wątek, wynika stąd, że na główny numerze nie jest uruchomione współdzielenie. Zgłosiłem to jako reklamację z poziomu platformy.
Chciałem porozmawiac o tym przez chat, ale nie jestem w stanie z poziomu platformy Plusa na niego wejść - tj. nie uruchamia mi się chat.
Przeczytałem ten wątek, wynika stąd, że na główny numerze nie jest uruchomione współdzielenie. Zgłosiłem to jako reklamację z poziomu platformy.
Chciałem porozmawiac o tym przez chat, ale nie jestem w stanie z poziomu platformy Plusa na niego wejść - tj. nie uruchamia mi się chat.