Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:Jak mogę sprawdzić, czy pakiet się aktywuje?
wyślij proszę zapytanie poprzez formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy

Post autor: zif »

Nie wiem, czy macie coś z tym wspólnego, ale wczoraj przyszedł SMS potwierdzający i jutro będę obserwował :)
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pakiet internetowy

Post autor: largo »

Czemu pobiera z podstawowego pakietu a nie w pierwszej kolejnosci z bonusu???
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

largo,
largo pisze:Czemu pobiera z podstawowego pakietu a nie w pierwszej kolejnosci z bonusu???
W jaki sposób weryfikujesz to zużycie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pakiet internetowy

Post autor: largo »

Na plus online mam dwa pakiety i idzie z podstawowego a pakiet bonusowy 6GB stoi w miejscu... A w aplikacji dla androida mi zsumowalo pakiety
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

largo,
largo pisze:Na plus online mam dwa pakiety i idzie z podstawowego a pakiet bonusowy 6GB stoi w miejscu...
Widoczność pozostałych jednostek z pakietu ma charakter orientacyjny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pakiet internetowy

Post autor: largo »

Marta_Plus pisze:largo,
largo pisze:Na plus online mam dwa pakiety i idzie z podstawowego a pakiet bonusowy 6GB stoi w miejscu...
Widoczność pozostałych jednostek z pakietu ma charakter orientacyjny.
Orientacyjny czy pogladowy to rozumiem... Ale nie dosc ze pakiet BONUS byl aktywowany po reklamacji czyli po terminie wg regulaminu to w pierwszej kolejnosci pobiera z pakietu podstawowego a nie bonusowego wiec znow wychodzi problem...
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy

Post autor: zif »

No i mamy nowy okres rozliczeniowy... Pakietu "za siatkówkę" nie widać ani w aplikacji, ani na WWW. Próbować na żywca mi się nie chce, bo mam taki sympatyczny abonament z transmisją rozliczaną cennikowo, a mam ciekawsze zajęcia od pisania reklamacji :) Proszę o sprawdzenie, numer mój, z początkiem 739.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

largo,
largo pisze:Ale nie dosc ze pakiet BONUS byl aktywowany po reklamacji czyli po terminie wg regulaminu to w pierwszej kolejnosci pobiera z pakietu podstawowego a nie bonusowego wiec znow wychodzi problem...
przepraszam za opóźnienia w aktywacji pakietu. Zgodnie z regulaminem promocji Bonus powinien być rozliczany w pierwszej kolejności. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczania pakietu możesz zgłosić reklamację.

zif,
zif pisze:Proszę o sprawdzenie, numer mój, z początkiem 739.
z pozycji forum nie mam wglądu do konta numeru. Aby potwierdzić aktywację pakietu na koncie wyślij zapytanie poprzez formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pakiet internetowy

Post autor: largo »

Reklamacja zlozona prosze o przyszpieszenie
#1056981
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy

Post autor: zif »

#1057054, prośba jak wyżej :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

largo, zif,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy

Post autor: zif »

No i poszło jak błyskawica, ale... Tak, jest jakieś "ale" :) Dostałem uroczyste zapewnienie, iż pakiet 6 GB ponad wszelką wątpliwość został włączony, tyle że skubańca nadal nie widać ani w Plus Online, ani w apce. Jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzania, ile zostało do wykorzystania?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pakiet internetowy

Post autor: largo »

zif pisze:No i poszło jak błyskawica, ale... Tak, jest jakieś "ale" :) Dostałem uroczyste zapewnienie, iż pakiet 6 GB ponad wszelką wątpliwość został włączony, tyle że skubańca nadal nie widać ani w Plus Online, ani w apce. Jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzania, ile zostało do wykorzystania?
U mnie w aplikacji na androida zsumowalo pakiet a na webowej wersji widac jakos internet extra
PeterJoseph
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2019, o 12:32

Re: Pakiet internetowy

Post autor: PeterJoseph »

Dzień dobry, zmieniałem ostatnio taryfę na abonament wielosim 3,0, na dodatkowy numer telefonu nie przechodzi mi internet z numeru głównego i wyczerpał sie po 1 GB, a miało być współdzielenie zasobów. W czym problem? Jak to uruchomić? Czy muszą uruchomic dodatkowy internet dla tego drugiego numeru? Nie tak to miało wyglądać wg zapewnień konsultanta przy zmianie taryfy.
Przeczytałem ten wątek, wynika stąd, że na główny numerze nie jest uruchomione współdzielenie. Zgłosiłem to jako reklamację z poziomu platformy.
Chciałem porozmawiac o tym przez chat, ale nie jestem w stanie z poziomu platformy Plusa na niego wejść - tj. nie uruchamia mi się chat.
ODPOWIEDZ