Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
amachaj
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 paź 2014, o 11:33

Problem z pakietami internet w DwuSIM

Post autor: amachaj »

Dzien dobry
Đnia 17/12/2018 podpisaliśmy aneks do umowy "Plus wielosim dla firm". Jeden z numerów został wyznaczony jako numer główny ("DwuSIM 70") z pakietem internetowym 24 GB. Drugi numer jako dodatkowy, zgodnie z umową miał współdzielić pakiety, w tym pakiet 24GB. Tak jednak nie jest i po przekroczeniu 1 GB prędkość została obniżona. Nie jest to zgodne ani z umową aneksu ani regulaminem promocji. Co mogę zrobić z tym faktem? Zrobiliśmy na razie zgłoszenie nr [#437586].
Ostatnio zmieniony 27 gru 2018, o 12:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj amachaj,
amachaj pisze:Zrobiliśmy na razie zgłoszenie nr [#437586].
Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamhkillo125
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2017, o 23:24

Re: Pakiet internetowy

Post autor: kamhkillo125 »

Witam.
A ja dziś dostałem SMS o końcu GB ale chcąc dokupić pakiet w odpowiedzi zwrotnej dostaje że limit nie jest dostępny. O co może chodzić ktoś pomoże?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kamhkillo125,

podaj proszę nazwę taryfy, z jakiej korzystasz? Który pakiet chciałeś aktywować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamhkillo125
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2017, o 23:24

Re: Pakiet internetowy

Post autor: kamhkillo125 »

Bodajże Ja+ 60 czy jakoś tak a wysyłałem treść SMS extra 1gb
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

kamhkillo125,
- w zależności od posiadanej taryfy, są dedykowane różne pakiety extra, a zatem różne komendy. Dlatego dobrze byłoby, żebyś najpierw upewnił się co do swojej taryfy, czy to jest np. "Ja+59,99", czy też "PLUS.60" - to są dwa rożne abonamenty, więc różne pakiety extra do nich pasują.
Swoją bieżącą taryfę możesz sprawdzić np. przez mobilną aplikację Plus online, w zakładce: Twój Profil -> Plan taryfowy.
Jak już to zrobisz, to właściwe komendy znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Grzesław28
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 lut 2019, o 11:50

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Grzesław28 »

Dzień dobry

Moja siostra w jednym z salonów partnerskich Plusa w przedłużała umowę na telefon. Z racji że korzystamy z 3 telefonów zdecydowała się na ofertę PLUS.RODZINA 110

problem dotyczy jednego z numerów(Który należy do mnie ) który miał należeć do umowy powyższej a został aneksowany do umowy PLUS.DODATKOWA 30 z śmiesznym pakietem 1GB. Oczywiście pracownik w salonie mówił że wszystko będzie jak należy ale o sytuacji dowiedzieliśmy się przedwczoraj gdy wysłano smsa z nr 119119 że pakiet został wykorzystany w 100%.

W dniu 5.02.2019 siostra zadzwoniła na nr 2601 i potwierdzono że pracownik salonu popełnił błąd i że złożona dyspozycja dołączenia mojego nr do oferty RODZINA... 3 krotnie poinformowano nas o tym że dyspozycja zostanie wykonana w ciągu 48h. Dziwnym trafem po 48 godzinach oczywiście numer widnieje dalej jako dodatkowy a w dniu dzisiejszym konsultantka stwierdziła że wymaga to 72 h oczekiwania i że ponownie wprowadzono moją siostrę w błąd.

Prosze o ustosunkowanie się do mojego postu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Grzesław28,
Grzesław28 pisze:problem dotyczy jednego z numerów(Który należy do mnie ) który miał należeć do umowy powyższej a został aneksowany do umowy PLUS.DODATKOWA 30 z śmiesznym pakietem 1GB.
jest to jednorazowy pakiet danych aktywowany przy przedłużeniu umowy. Może on być wykorzystany tylko przez numer, dla którego został uruchomiony.
Współdzielenie usług jest włączane w ciągu 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie główniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michalhasiuk
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 kwie 2019, o 15:25

Limit Do Abonamentu.

Post autor: michalhasiuk »

Witam, ostatnio przedłużając umowę Pan z salonu poinformowałem mnie że dzięki usłudze "Limit Do Abonamentu" będę mógł korzystać z internetu bez limitu i bez ograniczeń prędkości. Po przekroczeniu 12 GB które mam do abonamentu internet znacznie zwolnił. Chciałem się zapytać czy taka oferta istnieje.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2019, o 16:26 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj michalhasiuk,

jaką taryfę posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewpako
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 kwie 2019, o 10:46

Współdzielenie internetu

Post autor: ewpako »

Witam,
Niedawno przeniosłem się do Plusa. Mam dwa numery w abonamencie. Łącznie 24GB internetu, który po wykorzystaniu spada do 1MB. Dzisiaj na czacie ze spacjalistą Plusa dowiedziałem się, że nie działa u mnie współdzielenie internetu. Na drugim numerze internet praktycznie przestał działać. Na numerze podstawowym, który praktycznie nie korzysta z internetu jest 24GB. Numer zgłoszenia przez czat 724380.
Proszę sprawdzić kiedy współdzielenie zostanie uruchomione.
Druga sprawa, że obecnie na dodatkowym numerze po wyczerpaniu pakietu podstawowego (wczoraj dostałem sms informujący mnie o tym) z internetu praktycznie nie da się korzystać. Wszystko działa z prędkością modemu sprzed 20lat....
U poprzedniego operatora też spadała mi prędkość transmisji do 1MB ale nie odczuwałem dyskomfortu korzystanie z internetu. Może mi ktoś rozjaśnić o co chodzi?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

ewpako,
ewpako pisze:Numer zgłoszenia przez czat 724380.
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji zgłoszenia dotyczącego współdzielenia usług.
ewpako pisze:Druga sprawa, że obecnie na dodatkowym numerze po wyczerpaniu pakietu podstawowego (wczoraj dostałem sms informujący mnie o tym) z internetu praktycznie nie da się korzystać. Wszystko działa z prędkością modemu sprzed 20lat....
Jeśli współdzielenie usług nie zostało aktywowane na numerze głównym, w powyższym przypadku prędkość transmisji danych na numerze dodatkowym zostanie obniżona do 32 kb/s.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy

Post autor: zif »

Pytanie dotyczy pakietu 6 GB na 30 dni z okazji sukcesu naszych siatkarzy.

30 września wysłałem SMS "siatka" na 80404 z numeru abonamentowego. Do dziś nie dostałem potwierdzenia, okres rozliczeniowy zaczyna mi się 9. Jak mogę sprawdzić, czy pakiet się aktywuje?

Na numerze mixowym dostałem potwierdzenie bodajże następnego dnia.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pakiet internetowy

Post autor: largo »

Musisz czekać do dnia nowego okresu rozliczeniowego i w tedy sprawdzić.

Ja dostałem smsa z informacją że aktywują przy nowym okresie rozliczeniowym tj. 5 lecz 5 mija a pakietu nie widać zostaje jedynie reklamację pisać...
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Pakiet internetowy

Post autor: TomPL »

Marta_Plus pisze:ewpako,
ewpako pisze:Numer zgłoszenia przez czat 724380.
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji zgłoszenia dotyczącego współdzielenia usług.
ewpako pisze:Druga sprawa, że obecnie na dodatkowym numerze po wyczerpaniu pakietu podstawowego (wczoraj dostałem sms informujący mnie o tym) z internetu praktycznie nie da się korzystać. Wszystko działa z prędkością modemu sprzed 20lat....
Jeśli współdzielenie usług nie zostało aktywowane na numerze głównym, w powyższym przypadku prędkość transmisji danych na numerze dodatkowym zostanie obniżona do 32 kb/s.
Ja na modemie telefonicznym wyciągałem do 56kb/s :mrgreen:
ODPOWIEDZ