Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 70
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23
Re: Pakiet internetowy
Tak pomiar był wykonany aplikacją do sprawdzania prędkości łącza. W innym telefonie w tym samym czasie wszystko było ok więc na zasięg lub problem z siecią nie ma co zganiac. Zresztą 4 kreski i lte się świeci
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy
andrejj czy możesz sprecyzować czy taka prędkość występuje cały czas, czy tylko w określonej porze dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Wczoraj w 3 godzinnym odstępie czasowym i w różnym miejscu taki transfer był. Sprawdzę dziś jak żona wróci z pracy czy nadal to samo. Jak wspomniałem telefon użytkowany jest od 3 dni a problem zauważony wczoraj więc nie było czasu na obserwację. Najwyżej dam znać po 16 jaki dziś jest transfer.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy
andrejj dobrze. To podaj nam jeszcze nazwę miejscowości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
nadal bez zmian przed chwilą sprawdzane i było 0,5 Mb/s więc proszę o jakąś interwencję w tej sprawie
Re: Pakiet internetowy
- czy test w innym telefonie wykonany był z tą konkretną kartą SIM, czy inną?andrejj pisze:Tak pomiar był wykonany aplikacją do sprawdzania prędkości łącza. W innym telefonie w tym samym czasie wszystko było ok więc na zasięg lub problem z siecią nie ma co zganiac. Zresztą 4 kreski i lte się świeci
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Był wykonany z inną kartą sim. Wczoraj zalogowalem się do plus online i zauważyłem, że mam jeszcze stare warunki umowy, ale pakietów nie mam jeszcze przekroczonych bo widziałem że jest jeszcze sporo zapasu
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy
Magda_Plus pisze:To podaj nam jeszcze nazwę miejscowości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy
Zajrzyj do poczty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Odpisałem na maila
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy
Dzięki i sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Zrobiłem teraz taki test : Karta sim z problemem z internetem przełożona do innego telefonu - to samo słaby transfer.
Inna karta sim włożona do telefonu w którym siedzi karta ze złym internetem - dobry transfer w teście...
Więc chyba wszelkie możliwości wykonałem :)
Pozostało mi czekać na odpowiedź od Ciebie :)
Inna karta sim włożona do telefonu w którym siedzi karta ze złym internetem - dobry transfer w teście...
Więc chyba wszelkie możliwości wykonałem :)
Pozostało mi czekać na odpowiedź od Ciebie :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy
andrejj dzięki za szczegóły przeprowadzonego testu. Czekam na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Wygląda na to że musieli coś zrobić ponieważ wszystko już działa ;)