Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 cze 2018, o 12:58
Pakiet internetowy 0,5GB - dezaktywacja
Witam,
chciałbym zdezaktywować pakiet internetowy 0,5GB za 10 zł netto miesięcznie, moja taryfa to PLUS.5. Co muszę zrobić, aby wykonać tę czynność?
Pozdrawiam
chciałbym zdezaktywować pakiet internetowy 0,5GB za 10 zł netto miesięcznie, moja taryfa to PLUS.5. Co muszę zrobić, aby wykonać tę czynność?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, o 13:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Pakiet internetowy
Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?Ewa_Plus pisze:Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Re: Pakiet internetowy
wislak80,
- w takim razie potrzebna będzie weryfikacja Twojego konta w systemie, żeby sprawdzić co się zadziało.
W związku z tym proszę Cię o opisanie sytuacji w mailu i wysłanie go na adres bok@plus.pl. Poza numerem telefonu podaj tam również swoje hasło (Plus Kod 5) lub dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, PESEL).
Jeśli podrzucisz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie zaczynał się od #...) to przyśpieszymy weryfikację.
Oczywiście można też w tej sprawie zadzwonić do Działu Obsługi Klienta.
- w takim razie potrzebna będzie weryfikacja Twojego konta w systemie, żeby sprawdzić co się zadziało.
W związku z tym proszę Cię o opisanie sytuacji w mailu i wysłanie go na adres bok@plus.pl. Poza numerem telefonu podaj tam również swoje hasło (Plus Kod 5) lub dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, PESEL).
Jeśli podrzucisz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie zaczynał się od #...) to przyśpieszymy weryfikację.
Oczywiście można też w tej sprawie zadzwonić do Działu Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odnowa pakietu
Witam, w poprzednim okresie wykorzystałem cały internet. Dostalem SMS, że okres rozliczeniowy konczy się 10. Lipca, faktura została opłacona w terminie, zatem powinien zacząć sie nowy okres z nowym internetem juz 11. Lipca, jest juz 12 i wciaz działam na ograniczonym internecie. Co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 12:00 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Pakiet internetowy
Witaj Kejmil,
- nie mamy takiego okresu rozliczeniowego, który kończyłby się 10 dnia miesiąca. Być może był to SMS informujący o terminie zapłaty lub o wystawieniu faktury?
Jeśli chodzi Internet, to czy próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon, albo sprawdzić działanie karty SIM w innym urządzeniu?
- nie mamy takiego okresu rozliczeniowego, który kończyłby się 10 dnia miesiąca. Być może był to SMS informujący o terminie zapłaty lub o wystawieniu faktury?
Jeśli chodzi Internet, to czy próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon, albo sprawdzić działanie karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana pakietu
Witam. W abonamencie mam dwa telefony. Jeden swoj i drugi mojego brata. Moj telefon ma ten pakiet 2GB Internetu Non-Stop a brata 12GB... Przy podpisywaniu umowy nie zwracalem na to uwagi, zawsze przeciez mozna sie zamienic numerami. Jednak to nie jest takie proste. Moje pytanie brzmi: czy mozna "zamienic" te pakiety tak, zeby wlasnie moj numer mial 12GB a brata 2GB? W zasadzie place nadal tyle samo a zmienia sie tylko pakiet internetowy przydzielony do numerow.
W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?
Prosze o wytlumaczenie i odpowiedz.
Dziekuje z gory.
W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?
Prosze o wytlumaczenie i odpowiedz.
Dziekuje z gory.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2018, o 10:29 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj mati201,
wielkość przyznanego pakietu internetowego wynika z warunków promocji/umowy, więc zwykle nie ma możliwości takiej modyfikacji, o której piszesz.
wielkość przyznanego pakietu internetowego wynika z warunków promocji/umowy, więc zwykle nie ma możliwości takiej modyfikacji, o której piszesz.
Podaj mi proszę pełną nazwę promocji (czy kod promocji), w której podpisałeś umowę.mati201 pisze:W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Pakiet internetowy
Mam podobną sytuację. Czy czasami nie powinno być: DEAKT PINS - literówka w umowie? Wysłałem SMSa o takiej treści i otrzymałem odpowiedź, że usługa jest już nieaktywna. Mam nadzieje, że skutecznie dezaktywowałem usługę.wislak80 pisze:Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?Ewa_Plus pisze:Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Pozdrawiam Adam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
clavicula71,
w jakiej promocji została zawarta umowa?
w jakiej promocji została zawarta umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Pakiet internetowy
Umowa zawarta w promocji: PLUS 10. (SFERIA)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
clavicula71,
właściwa komenda to: DEZAKT PINS. Czy masz możliwość sprawdzenia statusu usługi w aplikacji Plus online?
właściwa komenda to: DEZAKT PINS. Czy masz możliwość sprawdzenia statusu usługi w aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Pakiet internetowy
Nie mam w ogóle takiej usługi w wykazie usług i pakietów, ani możliwości aktywacji ani dezaktywacji.
Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Właściwy numer przeniesie się 1 stycznia.
Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Właściwy numer przeniesie się 1 stycznia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
clavicula71,
Ten fakt nie ma znaczenia przy zarządzaniu usługą (w Twojej promocji, korzystanie z Pakietu Internetowego Non Stop 0,5 GB przez okres 30 dni od jego aktywacji powinno być bezpłatne). Prześlij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant, który ma wgląd do Twojego konta, dokładnie zweryfikuje warunki promocji i pomoże w rozwiązaniu sprawy. Podaj mi potem numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.clavicula71 pisze:Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Pakiet internetowy
Na moje zgłoszenie otrzymałem tylko odpowiedź, że nie mam aktywnego pakietu pakiet 500 MB.
Nie wiem czy był w ogóle kiedykolwiek aktywowany :)
W panelu online nie ma możliwości aktywowania i dezaktywowania pakietów wymienionych w umowie: Internetowego Non Stop 0,5 GB i pakietu 120 minut międzynarodowych w UE, za to są pakiety atlantyckie i orientalne. Może warto to zmienić?
Pozdrawiam
Nie wiem czy był w ogóle kiedykolwiek aktywowany :)
W panelu online nie ma możliwości aktywowania i dezaktywowania pakietów wymienionych w umowie: Internetowego Non Stop 0,5 GB i pakietu 120 minut międzynarodowych w UE, za to są pakiety atlantyckie i orientalne. Może warto to zmienić?
Pozdrawiam