Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ron »

@ojeja,
co do samego limitu w Android, można go wyłączyć w ustawieniach - sieć (połączenia) - limit danych (licznik danych).
ojeja
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 16 gru 2019, o 23:35

Re: Pakiet internetowy

Post autor: ojeja »

ojeja pisze:"Zlecenie wyłączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji".
Witam. Chyba faktycznie "coś" musiałam pokręcić, gdzieś coś nacisnąć i wyłączyć, dlatego otrzymałam owe sms-y. Ale już jest wszystko dobrze, bo ponownie otrzymałam sms z treścią - "Zlecenie włączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji". A na drugi numer sms z treścią - "Zlecenie włączenia biorcy limitu przyjęto do realizacji". Zatem wygląda na to że wszystko jest w porządku.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

ojeja,
- to dobra wiadomość.
Gdyby coś jeszcze się działo, daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kwiatkuuu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 mar 2020, o 15:01

Duży transfer danych - instagram

Post autor: kwiatkuuu »

Mam problem - aplikacja Instagram nagle pobrała mi dużo transferu - jakieś 3,7gb w niecała godzinę... Przy czym nigdy nie miałem tyle zużyte w miesiąc... Czy jest to możliwe? Czy jakiś błąd z naliczaniem danych?
Ostatnio zmieniony 4 mar 2020, o 18:02 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

kwiatkuuu,
- w jaki sposób to sprawdzasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kwiatkuuu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 mar 2020, o 15:01

Re: Pakiet internetowy

Post autor: kwiatkuuu »

W telefonie mam informacje ile każda aplikacja pobrała danych, zgadza się to z tym co mam w plus online
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

kwiatkuuu,
- skoro dwa niezależne źródła - licznik w telefonie i Plus online - pokazują takie same wyniki, to widocznie tyle zostało zużyte.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy

Post autor: zif »

Chciałem uruchomić pakiet #zostanwdomu, dostałem komunikat "zgłoszenie w trakcie realizacji" - i tak realizowane jest od tygodnia. W BOK-u powiedziano mi, że nie mogę włączyć tego pakietu, bo nie mam żadnego pakietu internetowego w abonamencie. Prawda to, czy gość ściemniał, bo usilnie namawiał mnie na zmianę abonamentu na droższy o 40 zł?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

zif,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kacxushka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 lip 2020, o 20:53

Problem z aktywacją pakietu internetu

Post autor: kacxushka »

Witam. Mój tata ma numer na abonament w Plusie (rozmowy + smsy bez limitu + 8 GB co miesiąc za 29 zł). Na początku pandemii przyszedł sms, że jest możliwość włączenia jednorazowego darmowego pakietu 10 GB wysyłając smsa o treści #zostanwdomu oraz możliwość aktywowania wielokrotnego pakietu 20 GB za 10 zł. Aktywowałam darmowy pakiet 10 GB, a po jego wykorzystaniu włączałam regularnie ten 20 GB za 10 zł, po wykorzystaniu poprzednich. Wszystko działało dobrze, bez problemów. 27 czerwca, przyszedł sms, że skończył się internet, no to tak jak wcześniej znów chciałam aktywować ten pakiet wysyłając smsa o treści EXTRA 20GB pod numer 2601. Przyszła odpowiedź z tego numeru o treści „Limit nie jest dostępny”. Próbowałam kilka razy i to samo. Dwa razy przyszedł sms z innego numeru (119119 chyba), że zlecenie jest w trakcie realizacji. Do tej pory internet jest ze zwolnioną prędkością. Dzisiaj także próbowałam aktywować ten pakiet i bez skutku - tylko sms zwrotny, że „limit nie jest dostępny”. Rozmawiałam z kolegą, który też ma abonament w Plusie i korzystał tak jak ja z tego pakietu 20 GB za 10 zł. Mówił, że mu normalnie działa bez problemu i po paru minutach od wysłania smsa pakiet się włącza. Tata rachunki płaci regularnie, więc nie wiem skąd jest problem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 3 lip 2020, o 09:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kacxushka,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alexander
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2017, o 04:28

Social media pochłania pakiet

Post autor: Alexander »

Po 3 latach wrócił problem niedziałających pakietów Social Free. Są aktywowane, ale Instagram i Facebook i tak zabierają dane z pakietu głównego. Napisałem reklamację, odpowiedź - problemu nie ma. Ręce mi znów opadły. W 2017 roku przechodziłem dokładnie to samo, reklamacje i odpowiedzi, że rozliczane prawidłowo, podczas gdy aplikacja Plus Online konsekwentnie zlicza zużycie. Dopiero ktoś zajął się problemem na poważnie, gdy temat poruszyłem tutaj. Wtedy ruszyła lawina faktur korygujących, przeprosin itd. Nie chcę żadnych faktur korygujących i tego całego bałaganu, chcę tylko, by pakiet działał zgodnie z umową. Przez 3 lata było dobrze, nie wiem co się znowu stało. Pomocy...
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ron »

@Alexander,

z jakiej dokładnie taryfy/oferty korzystasz ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Alexander,
Alexander pisze:Po 3 latach wrócił problem niedziałających pakietów Social Free.
Jaka dokładnie oferta znajduje się aktualnie na tym numerze? Czy w ostatnim czasie umowa była np. przedłużana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alexander
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2017, o 04:28

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Alexander »

Joanna_Plus pisze:Alexander,
Alexander pisze:Po 3 latach wrócił problem niedziałających pakietów Social Free.
Jaka dokładnie oferta znajduje się aktualnie na tym numerze? Czy w ostatnim czasie umowa była np. przedłużana?
Plush Abo25, problem dotyczy moich dwóch numerów na jednym koncie. Obydwie umowy były podpisane w kwietniu 2017, od kwietnia 2019 umowa przekształciła się na czas nieokreślony i wszystko było w porządku, niczego nie zmieniałem, nie przedłużałem. Problem zauważyłem z początkiem listopada. Na jednym z numerów operator sam włączył pakiet YouTube, na drugim go nie mam, według mnie na żadnym być go nie powinno, ale to już inna bajka. Chcę po prostu, by Instagram nie pożerał danych. Na reklamację otrzymałem kuriozalną odpowiedź, bo absolutnie nikt niczego nie sprawdzał. Telefon pokazuje, że aplikacja Instagram zużyła na przykład 400MB, wyłączam transmisję danych, przechodzę na WiFi, sprawdzam w Plus online i dokładnie taka ilość jest odjęta z pakietu głównego. Dokładnie to samo przerabiałem w listopadzie 2017. Też zderzyłem się z betonem działu reklamacji, dla którego wszystko było w porządku. Dopiero specjalista stąd popchnął sprawę, dział reklamacji przyznał mi rację dostałem kilka faktur korygujących, które obejmowały zwrot za kilka abonamentów, czyli problem istniał i został naprawiony. Teraz znów jest ta sama usterka i ponownie zderzam się z betonem działu reklamacji, wmawiają mi ,że czarne jest białe....
ODPOWIEDZ