Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj PeterJoseph,
PeterJoseph pisze:Zgłosiłem to jako reklamację z poziomu platformy.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
PeterJoseph pisze:Chciałem porozmawiac o tym przez chat, ale nie jestem w stanie z poziomu platformy Plusa na niego wejść - tj. nie uruchamia mi się chat.
Od kiedy występuje ten problem, czy próbowałeś przelogować urządzenie? Jaki komunikat pojawia się po kliknięciu w baner Live chat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Pakiet internetowy

Post autor: maxx95 »

Witam, potrzebuję zwiększyć ilość GB w abonamencie. Obecnie mam ofertę Plus.50 , co mogę zrobić? Jakiś aneks do umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj maxx95,
maxx95 pisze:potrzebuję zwiększyć ilość GB w abonamencie.
istnieje możliwość przywrócenia pełnej prędkości transmisji danych wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra. Więcej info tutaj.
maxx95 pisze:Jakiś aneks do umowy?
Kiedy kończy się obecna umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Pakiet internetowy

Post autor: maxx95 »

07.04.2021 r, jakoś niedawno była przedłużana
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

maxx95,
maxx95 pisze:07.04.2021 r, jakoś niedawno była przedłużana
zmiana warunków umowy będzie możliwa najwcześniej 8 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu.
Na chwilę obecną możesz skorzystać z pakietów, które wcześniej proponowałam lub zmienić taryfę na wyższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Pakiet internetowy

Post autor: maxx95 »

Właśnie chodzi mi o zmianę taryfy, jakie by były warunki?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

maxx95,

zmiana jest możliwa na plan cenowy z wyższą opłatą abonamentową określoną w Regulaminie promocji, w której umowa została zawarta.
maxx95 pisze:Obecnie mam ofertę Plus.50
Jeśli posiadasz taryfę Plus.50 możesz dokonać zmiany na taryfę Plus.60 lub Plus.80, w której otrzymasz 12 GB do wykorzystania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Pakiet internetowy

Post autor: maxx95 »

Proszę o kontakt w tej sprawie konsultanta, chciałbym dogadać warunki.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

maxx95,

z pozycji forum nie mamy możliwości zlecenia kontaktu konsultanta. Jeśli Twoje pytanie wymaga wglądu do konta, zachęcam do kontaktu z naszym BOK - mailowego lub telefonicznego. W przypadku formularza kontaktowego, oprócz opisu sprawy, należy podać numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi później numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szymonlobos23
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 gru 2019, o 21:51

Transfer danych internetu.

Post autor: szymonlobos23 »

Witam. Posiadam abonament w promocyjnym planie cenowym PLUS.60, według tabelki, która widnieje w umowie powinno przysługiwać mi 12GB transferu internetowego, niestety po wykorzystaniu 7GB przychodzi mi powiadomienie o wykorzystaniu 100% transferu. Chciałbym się doradzić jak można rozwiązać ten problem? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2019, o 13:08 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj szymonlobos23,
- jak sprawdzasz zużycie pakietu?
Czy po otrzymaniu tej wiadomości transfer zwolnił?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ojeja
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 16 gru 2019, o 23:35

Internet w telefonie ....

Post autor: ojeja »

witam, chciałam się zapytać odnośnie internetu w telefonie. Otóż mam internet 12 GB, dotychczas zużyłam 2,4 GB i pojawił mi się komunikat z systemu android - Ostrzeżenie dot. użycia danych - Użycie danych:2,4 GB. Czyli jeśli dobrze zrozumiałam, to przekroczyłam jakiś limit. I stąd moje pytanie, jaki to może być limit i skąd on się wziął, skoro jak wyżej wspomniałam mam 12 GB. Chyba że nie włączyłam, albo nie aktywowałam czegoś - jakiejś funkcji. Jeśli tak, to bardzo proszę o pokierowanie mnie gdzie ewentualnie "wejść" i co zrobić, żebym mogła normalnie korzystać z internetu, bez obawy że znów pokarze mi się komunikat o przekroczeniu limitu. Jeśli ów post napisałam w niewłaściwym miejscu, to bardzo proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 gru 2019, o 16:15 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Internet w telefonie ....

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ojeja,
- to komunikat wysłany przez Twój telefon, nie od sieci.
Stan swojego pakietu najlepiej kontrolować przez Plus onnline lub mobilną wersję tej aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ojeja
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 16 gru 2019, o 23:35

Re: Pakiet internetowy

Post autor: ojeja »

Witam. Dziekuję za odpowiedź. Ale znów mam pytanie, bo wydaje mi się, że chyba coś "pokręciłam" z tym internetem. A sadzę tak, ponieważ otrzymałam sms o treści - "Zlecenie wyłączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji". Natomiast na drugi telefon, z którym ów internet "dzielę" (przepraszam zapomniałam zaznaczyć że te 12 GB mam na dwa numery), przyszedł również sms ale o treści - "Zlecenie wyłączenia biorcy limitu przyjęto do realizacji". Z treści tych sms-ów wynika, że, musiałam gdzieś coś nacisnąć i niechcący wyłączyłam. Czy to może oznaczać brak internetu w telefonach? Czy powinnam udać się do punktu żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku i ewentualnie ponownie uruchomić te funkcje
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ojeja,
ojeja pisze:"Zlecenie wyłączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji".
Napisz mi proszę czy na tym numerze w ostatnim czasie nie były zmieniane jakieś warunki (np. nie nastąpiło przedłożenie umowy)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ