Teraz jest 19 wrz 2018, o 20:09

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Pakiet internetowy

Post22 wrz 2017, o 11:47

wawraf,

wawraf napisał(a):Nie wiem czy zrozumiałem pytanie, ale licznik danych pokazuje zużycie aplikacji i procesów - tak jak wspomniałem dane są zużywane głównie przez aplikacje społecznościowe. Poza tym z tego co widzę procesy działające w tle (jak np dane pogodowe) pobierają dane rzędu kb a nie gb.
tak - dziękuję za informację. Podeślij mi proszę numer telefonu poprzez ten formularz. Wyślę zgłoszenie do techników, aby przyjrzeli się bliżej sprawie. Niemniej proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w kwestii tych zaobserwowanych rozbieżności. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wawraf

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy

Post3 paź 2017, o 14:49

Hej, czy wiadomo coś w związku z moim problemem? Z infolinii dowiedziałem się, że na rachunku szczegółowym powinno być wyszczególnione w jaki sposób zuzywane były dane, ale nie ma takiej informacji - w jaki sposób więc mam reklamować i co najważniejsze udowodnić telefonicznie niepoprawne działanie pakietu social?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4846
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 537 razy

Re: Pakiet internetowy

Post3 paź 2017, o 15:17

wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

herman00

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 09:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus internet na kar
  • Model telefonu: Huawei 3272

Znikające Gb transferu

Post4 paź 2017, o 10:11

Korzystałem z internetu w telefonie długo i 3Gb wystarczały mi na przeglądanie stron w miesiącu.
Od tygodnia coś jest nie tak.
Nie robię aktualizacji - wszystko wyłączone w telefonie.
Nie ściągam plików
Nie słucham muzyki
Nie oglądam filmów
Wyłącznie przeglądanie stron internetowych
I 2 października zerwało mi ponad 1Gb, dziś doładowałem 500Mb i starczyło na 2 godziny ?
Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 976,46 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 137,70 MB 0,00 zł
Prześledziłem transfery od 5 września i te cyrki z jednorazowym dużym transferem zaczęły się po 11 września.
Ostatnio edytowano 4 paź 2017, o 11:24 przez herman00, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Pakiet internetowy

Post4 paź 2017, o 11:22

herman00,
herman00 napisał(a):Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
informacje na co wykorzystane zostały jednostki z Twojego pakietu, możesz orientacyjnie zweryfikować z pozycji telefonu przez menu "Licznik danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

herman00

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 09:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus internet na kar
  • Model telefonu: Huawei 3272

Re: Pakiet internetowy

Post4 paź 2017, o 11:40

Witaj,
OK, wiem, licznik danych w telefonie i to co w PlusOnline (zużycie) rzeczywiście pokazuje, że dziś po doładowaniu Extra 500Mb, które starczały mi przed 11 września na 2-3 dni, dziś zużyłem te 500Mb przeglądając 10 stron z wiadomościami oraz pocztę bez załączników w ciągu 2 godzin. Przeczytałem ten wątek i jeszcze "misiek" też miał problem z uciekającym nie wiadomo na co transferem. No niepojęte, że na samo przeglądanie stron wyrwałem w 2 godziny 0,5G.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Pakiet internetowy

Post4 paź 2017, o 12:32

Witaj herman00,
możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

herman00

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 09:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus internet na kar
  • Model telefonu: Huawei 3272

Re: Pakiet internetowy

Post4 paź 2017, o 12:43

Wszystko wyłączone w telefonie. A nawet jakby coś miało się aktualizować to codziennie od 11 września (bo do 11 września nie miałem uwag), a wcześniej się nie aktualizowało, bo nie było takich transferów po 1Gb ???
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Pakiet internetowy

Post4 paź 2017, o 15:27

herman00,

zgodnie z tym, co pisała Marta_Plus, na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczenia pakietu możesz złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wawraf

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy

Post11 paź 2017, o 14:53

Ewa_Plus napisał(a):wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.


hej, wiadomo już coś? dość długo to trwa a problem chyba nadal nierozwiązany...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Pakiet internetowy

Post11 paź 2017, o 16:03

Witaj wawraf,

pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wawraf

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy

Post24 paź 2017, o 10:23

Marta_Plus napisał(a):Witaj wawraf,

pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.


Czy wiadomo coś w mojej sprawie? Temat się ciągnie juz drugi okres rozliczeniowy.

Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Pakiet internetowy

Post24 paź 2017, o 14:27

wawraf,

sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
wawraf napisał(a):Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
Proponuję złożenie reklamacji według opisanego tutaj sposobu. Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wawraf

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy

Post2 lis 2017, o 18:56

Marta_Plus napisał(a):wawraf,

sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.


Mogę wiedzieć jaka jest odpowiedź działu technicznego w mojej sprawie?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Pakiet internetowy

Post3 lis 2017, o 10:14

wawraf,

z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:
Marta_Plus napisał(a): Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości