Strona 11 z 17
Pakiet internetowy 0,5GB - dezaktywacja
: 12 cze 2018, o 13:03
autor: wislak80
Witam,
chciałbym zdezaktywować pakiet internetowy 0,5GB za 10 zł netto miesięcznie, moja taryfa to PLUS.5. Co muszę zrobić, aby wykonać tę czynność?
Pozdrawiam
Re: Pakiet internetowy
: 12 cze 2018, o 13:44
autor: Ewa_Plus
Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Re: Pakiet internetowy
: 13 cze 2018, o 21:17
autor: wislak80
Ewa_Plus pisze:Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?
Re: Pakiet internetowy
: 14 cze 2018, o 10:19
autor: Ewa_Plus
wislak80,
- w takim razie potrzebna będzie weryfikacja Twojego konta w systemie, żeby sprawdzić co się zadziało.
W związku z tym proszę Cię o opisanie sytuacji w mailu i wysłanie go na adres
bok@plus.pl. Poza numerem telefonu podaj tam również swoje hasło (Plus Kod 5) lub dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, PESEL).
Jeśli podrzucisz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie zaczynał się od #...) to przyśpieszymy weryfikację.
Oczywiście można też w tej sprawie zadzwonić do
Działu Obsługi Klienta.
Odnowa pakietu
: 12 lip 2018, o 11:02
autor: Kejmil
Witam, w poprzednim okresie wykorzystałem cały internet. Dostalem SMS, że okres rozliczeniowy konczy się 10. Lipca, faktura została opłacona w terminie, zatem powinien zacząć sie nowy okres z nowym internetem juz 11. Lipca, jest juz 12 i wciaz działam na ograniczonym internecie. Co jest nie tak?
Re: Pakiet internetowy
: 12 lip 2018, o 12:04
autor: Ewa_Plus
Witaj Kejmil,
- nie mamy takiego okresu rozliczeniowego, który kończyłby się 10 dnia miesiąca. Być może był to SMS informujący o terminie zapłaty lub o wystawieniu faktury?
Jeśli chodzi Internet, to czy próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon, albo sprawdzić działanie karty SIM w innym urządzeniu?
Zmiana pakietu
: 22 sie 2018, o 22:19
autor: mati201
Witam. W abonamencie mam dwa telefony. Jeden swoj i drugi mojego brata. Moj telefon ma ten pakiet 2GB Internetu Non-Stop a brata 12GB... Przy podpisywaniu umowy nie zwracalem na to uwagi, zawsze przeciez mozna sie zamienic numerami. Jednak to nie jest takie proste. Moje pytanie brzmi: czy mozna "zamienic" te pakiety tak, zeby wlasnie moj numer mial 12GB a brata 2GB? W zasadzie place nadal tyle samo a zmienia sie tylko pakiet internetowy przydzielony do numerow.
W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?
Prosze o wytlumaczenie i odpowiedz.
Dziekuje z gory.
Re: Pakiet internetowy
: 23 sie 2018, o 10:26
autor: Marta_Plus
Witaj
mati201,
wielkość przyznanego pakietu internetowego wynika z warunków promocji/umowy, więc zwykle nie ma możliwości takiej modyfikacji, o której piszesz.
mati201 pisze:W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?
Podaj mi proszę pełną nazwę promocji (czy kod promocji), w której podpisałeś umowę.
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 13:42
autor: clavicula71
wislak80 pisze:Ewa_Plus pisze:Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.
EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?
Mam podobną sytuację. Czy czasami nie powinno być:
DEAKT PINS - literówka w umowie? Wysłałem SMSa o takiej treści i otrzymałem odpowiedź, że usługa jest już nieaktywna. Mam nadzieje, że skutecznie dezaktywowałem usługę.
Pozdrawiam Adam
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 14:17
autor: Basia_Plus
clavicula71,
w jakiej promocji została zawarta umowa?
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 15:55
autor: clavicula71
Umowa zawarta w promocji: PLUS 10. (SFERIA)
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 16:14
autor: Marta_Plus
clavicula71,
właściwa komenda to: DEZAKT PINS. Czy masz możliwość sprawdzenia statusu usługi w aplikacji
Plus online?
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 16:25
autor: clavicula71
Nie mam w ogóle takiej usługi w wykazie usług i pakietów, ani możliwości aktywacji ani dezaktywacji.
Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Właściwy numer przeniesie się 1 stycznia.
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 16:37
autor: Marta_Plus
clavicula71,
clavicula71 pisze:Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Ten fakt nie ma znaczenia przy zarządzaniu usługą (w Twojej promocji, korzystanie z Pakietu Internetowego Non Stop 0,5 GB przez okres 30 dni od jego aktywacji powinno być bezpłatne). Prześlij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji poprzez ten formularz:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant, który ma wgląd do Twojego konta, dokładnie zweryfikuje warunki promocji i pomoże w rozwiązaniu sprawy. Podaj mi potem numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Re: Pakiet internetowy
: 18 gru 2018, o 19:11
autor: clavicula71
Na moje zgłoszenie otrzymałem tylko odpowiedź, że nie mam aktywnego pakietu pakiet 500 MB.
Nie wiem czy był w ogóle kiedykolwiek aktywowany :)
W panelu online nie ma możliwości aktywowania i dezaktywowania pakietów wymienionych w umowie: Internetowego Non Stop 0,5 GB i pakietu 120 minut międzynarodowych w UE, za to są pakiety atlantyckie i orientalne. Może warto to zmienić?
Pozdrawiam