Odstąpienie od umowy....

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dolcia78
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 maja 2013, o 13:24

Odstąpienie od umowy....

Post autor: dolcia78 »

W piątek przyszła umowa kurierem (z telefonem) - umowa zawarta przez telefon - czy możemy się z niej wycofać?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: Magda_Plus »

Ponawiam prośbę o to żebyś nie zakładała nowych wątków, bo te kwestie były już omawiane w innych wątkach.

Tak, możesz. Masz na to 14 dni kalendarzowych. Zapoznaj się proszę, z dokumentami, jakie dostarczył kurier, w nich jest zawarte oświadczenie od odstąpieniu od umowy i informacja, w jaki sposób to zrobić. Istotne jest to, że z takiego rozwiązania może skorzystać tylko osoba indywidualna, nie firma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Koniak96
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 sie 2020, o 08:03

Odstąpienie umowy, a pomyłka sprzedawcy.

Post autor: Koniak96 »

Dzień dobry,
Wczoraj podpisałem umowę, powiedział że telefon będzie z 5g. Co się okazało telefon nie posiada. Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej. Jest możliwość odstąpienia od umowy i oddania telefonu?
Ostatnio zmieniony 4 sie 2020, o 10:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Odstąpienie umowy, a pomyłka sprzedawcy.

Post autor: habish »

A jaki model telefonu dostałeś?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Koniak96,

napisz proszę gdzie ta umowa była zawarta (w sklepie internetowym, BOK, placówce stacjonarnej).
Koniak96 pisze:Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej.
Doprecyzuj również o jakie zniżki chodzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaVen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 paź 2021, o 21:01

Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.

Post autor: MaVen »

Witam.
16 Października zdecydowałem się na przedłużenie umowy z PLUSem. Okazało się że telefon który wziąłem w abonamencie jest wadliwy. Chciałem dziś(22.10) odstąpić od umowy lub wymiany na inny działający model ale pracownicy odmówili i wysłali telefon na serwis co mi się nie podoba. Poinformowałem że sprawę skieruje też do uokik bo telefon jest wadliwy.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2021, o 10:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono watki - ten sam temat.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.

Post autor: mariusz9a »

Wszystko fajnie, ale jakie jest pytanie?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.

Post autor: pszprega »

A mógłbyś coś więcej napisać na temat jego wadliwości? Masz może jakieś foto jego,jeśli tak to dołącz najlepiej i napisz z ciekawości co to za model.

@mariusz9a może po prostu ktoś chciał się wyżalić i tyle... ;)
MaVen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 paź 2021, o 21:01

Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.

Post autor: MaVen »

Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?

Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: Marta_Plus »

MaVen,
MaVen pisze:Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Jakim kanałem sprzedaży realizowane było przedłużenie umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bosinski6
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 31 sie 2017, o 08:14

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: bosinski6 »

MaVen pisze:Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?

Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
Nawet jakbyś kupił od producenta to dopiero po tym jak kilka razy z tym samym problemem trafi na serwis jest wymieniane urządzenie. Masz też jeszcze na niego gwarancję pewnie więc jest to naprawa w ramach gwarancji

Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
TitoCFC
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2022, o 23:55

,,Oświadczenie o odstąpieniu od aneksu'' jak do tego podejść

Post autor: TitoCFC »

Witam serdecznie ,zwracam się do Was o pomoc w sprawie odstąpienia od Aneksu /Umowy sprzedaży sprzętu na raty zawartych na odległość . Przez infolinię zostałem namówiony na kupno Samsunga S21 FE który zupełnie mi nie przypadł do gustu .Chcę zrezygnować z zakupu jak i umowy na abonament . Pytanie jak to prawidłowo zrobić , Oświadczenie można wrzucić do paczki z telefonem i od razu całość wysłać czy lepiej telefon i oświadczenie osobno. I czy wszystko wysyłamy na adres :
InterPhone Service Centrum Logistyczne
ul. Inwestorów 13
39–300 Mielec
Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?

Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?

Ewentualnie wysyłając telefon do zwrotu umieszczamy jakieś swoje dane wewnątrz opakowania ?

Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 16 lut 2022, o 15:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o tej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: Marta_Plus »

Witaj TitoCFC,

najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (sprawdź je na umowie) i wysłanie go wraz ze sprzętem na wskazany adres magazynu InterPhone Service Centrum Logistyczne. Sprawdź, czy otrzymałeś wraz z umową wzór takiego odstąpienia.
TitoCFC pisze:Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?
Tak, skan Oświadczenia można wysłać na adres: bok@plus.pl, ale wtedy też należy odesłać sprzęt do naszego magazynu.
TitoCFC pisze:Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?
Jeśli urządzenie jest sprawne, nie powinno być problemu z zaksięgowaniem jego zwrotu bez tej dodatkowej folii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
TitoCFC
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2022, o 23:55

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: TitoCFC »

Za datę zawarcia umowy uznaje się datę doręczenia paczki z telefonem i umową przez kuriera , czy też datę która widnieje na umowie ? Na umowie widnieje ,,Data generowania dokumentu 10/02/2022'' a kurier dotarł do mnie 15/02 . Który dzień wpisać w aneksie odstąpienia od umowy ?

I jeszcze proszę niech ktoś podpowie co tu muszę wykreślić kiedy chcę zrezygnować z aneksu do umowy na abonament i umowy na kupno ratalne telefonu.

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od aneksu/umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) aneksu/umowy dostawy
następujących rzeczy(*) aneksu/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odstąpienie od umowy....

Post autor: Marta_Plus »

TitoCFC,

ta data zależna jest między innymi od formy zawarcia umowy. Prawdopodobnie będzie to data doręczenia przesyłki - 15/02 br. Z pozycji forum nie mam jednak wglądu do konta, ale możesz przesłać zapytanie w tej sprawie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują dokładnie dany termin i pomogą także ustalić kwestię prawidłowego wypełnienia Oświadczenia. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ