Blokada numeru

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
aga13413
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 maja 2015, o 11:46

Blokada numeru

Post autor: aga13413 »

Witam. Ze względu na sprawy rodzinne zapomniałam zapłacić za ostatnią fakturę. 25.05.15 dostałam wiadomość, że numer zostanie zablokowany ze względu na brak płatności która dokonałam następnego dnia, tj. 26.05.15 jednakże do dnia dzisiejszego numer jest zablokowany. Kiedy mogę się spodziewać odblokowania numeru telefonu?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Blokada numeru

Post autor: Magda_Plus »

aga13413 blokada z powodu braku płatności, jest usuwana następnego dani po wpłynięciu pieniędzy i ich zaksięgowaniu.
Czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon? Jeśli nie, to zrób to i sprawdź czy możesz wykonywać połączenia.
Jeśli numer będzie zablokowany w dalszym ciągu, to proszę Cię o kontakt z Działem Windykacji Należności - dane kontaktowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aga13413
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2015, o 11:46

Re: Blokada numeru

Post autor: aga13413 »

a w jakim czasie "dochodza" do Was przelewy? Osobiście wydaje mi się, że skoro przelew był robiony we wtorek to już dzisiaj powinna być zniesiona ta blokada. Telefon wyłączam i włączam po kilka razy ale to nic nie daje =(
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Blokada numeru

Post autor: Magda_Plus »

To już jest zależne od rodzaju przelewu, jakim wysłałaś pieniądze, księgowanie płatności następuję dzień po wpłynięciu pieniędzy na konto. W takiej sytuacji proponuję kontakt z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Blokada numeru

Post autor: ciekawy »

jak przelałeś kase na poczcie to dojzie może za dwa tygodnie, jak z konta albo banku to dzień roboczy, a jak zrobiłeś przelew po południu to licz o dzień więcej bo sesje bankowe kończą się jakoś w środku dnia
Kerdarqw
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 lut 2020, o 07:10

Problem z zablokowanym numerem

Post autor: Kerdarqw »

Witam.
Piszę ten temat ponieważ mam parę pytań ale pierw opiszę sytuację.
Posiadałem abonament w sieci Plus razem z siostrą na jednej umowie i ta umowa się skończyła o czym nie zostałem poinformowany i numer po prostu został zablokowany. Chciałbym skorzystać z oferty Plush lecz z tym samym numerem który miałem do tej pory (aktualnie zablokowany).
Da radę to jakoś zrobić? Wizyta w salonie czy coś? Dodam że umowa nie była na mnie.
Kartę SIM posiadam.
Ostatnio zmieniony 7 lut 2020, o 11:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada numeru

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Kerdarqw,
Kerdarqw pisze:umowa się skończyła o czym nie zostałem poinformowany i numer po prostu został zablokowany.
Jeżeli umowa ulega zakończeniu i nie nastąpi żadna dyspozycja właściciela w postaci wypowiedzenia, to wówczas taki kontrakt przechodzi na czas nieokreślony, a numer pozostaje cały czas aktywny.
Kerdarqw pisze:Dodam że umowa nie była na mnie.
Sugeruję na początek kontakt z właścicielem numeru i weryfikację jakie czynności zostały podjęte z chwilą zakończenia tej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelek1980
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 wrz 2020, o 18:57

Blokada usług po jednym dniu zwłoki

Post autor: pawelek1980 »

Witam,nie polecam plusa gdyż po jednym dniu zwłoki zablokowali numer,w żadnej sieci tak nie robią. Porażka. zawiadomiłem że spóźnię się z opłatą ale oni i tak zablokowali. Nie polecam tej sieci.
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2020, o 11:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Blokada usług po jednym dniu zwłoki

Post autor: sl@w_es »

pawelek1980 pisze:Witam,nie polecam plusa gdyż po jednym dniu zwłoki zablokowali numer,w żadnej sieci tak nie robią. Porażka. zawiadomiłem że spóźnię się z opłatą ale oni i tak zablokowali. Nie polecam tej sieci.
Podpisując umowę wyraziłeś zgodę na warunki zawarte w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowe (§ 10 Płatności)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ