Blokada numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 maja 2015, o 11:46
Blokada numeru
Witam. Ze względu na sprawy rodzinne zapomniałam zapłacić za ostatnią fakturę. 25.05.15 dostałam wiadomość, że numer zostanie zablokowany ze względu na brak płatności która dokonałam następnego dnia, tj. 26.05.15 jednakże do dnia dzisiejszego numer jest zablokowany. Kiedy mogę się spodziewać odblokowania numeru telefonu?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Blokada numeru
aga13413 blokada z powodu braku płatności, jest usuwana następnego dani po wpłynięciu pieniędzy i ich zaksięgowaniu.
Czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon? Jeśli nie, to zrób to i sprawdź czy możesz wykonywać połączenia.
Jeśli numer będzie zablokowany w dalszym ciągu, to proszę Cię o kontakt z Działem Windykacji Należności - dane kontaktowe.
Czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon? Jeśli nie, to zrób to i sprawdź czy możesz wykonywać połączenia.
Jeśli numer będzie zablokowany w dalszym ciągu, to proszę Cię o kontakt z Działem Windykacji Należności - dane kontaktowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada numeru
a w jakim czasie "dochodza" do Was przelewy? Osobiście wydaje mi się, że skoro przelew był robiony we wtorek to już dzisiaj powinna być zniesiona ta blokada. Telefon wyłączam i włączam po kilka razy ale to nic nie daje =(
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Blokada numeru
To już jest zależne od rodzaju przelewu, jakim wysłałaś pieniądze, księgowanie płatności następuję dzień po wpłynięciu pieniędzy na konto. W takiej sytuacji proponuję kontakt z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada numeru
jak przelałeś kase na poczcie to dojzie może za dwa tygodnie, jak z konta albo banku to dzień roboczy, a jak zrobiłeś przelew po południu to licz o dzień więcej bo sesje bankowe kończą się jakoś w środku dnia
Problem z zablokowanym numerem
Witam.
Piszę ten temat ponieważ mam parę pytań ale pierw opiszę sytuację.
Posiadałem abonament w sieci Plus razem z siostrą na jednej umowie i ta umowa się skończyła o czym nie zostałem poinformowany i numer po prostu został zablokowany. Chciałbym skorzystać z oferty Plush lecz z tym samym numerem który miałem do tej pory (aktualnie zablokowany).
Da radę to jakoś zrobić? Wizyta w salonie czy coś? Dodam że umowa nie była na mnie.
Kartę SIM posiadam.
Piszę ten temat ponieważ mam parę pytań ale pierw opiszę sytuację.
Posiadałem abonament w sieci Plus razem z siostrą na jednej umowie i ta umowa się skończyła o czym nie zostałem poinformowany i numer po prostu został zablokowany. Chciałbym skorzystać z oferty Plush lecz z tym samym numerem który miałem do tej pory (aktualnie zablokowany).
Da radę to jakoś zrobić? Wizyta w salonie czy coś? Dodam że umowa nie była na mnie.
Kartę SIM posiadam.
Ostatnio zmieniony 7 lut 2020, o 11:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada numeru
Witaj Kerdarqw,
Jeżeli umowa ulega zakończeniu i nie nastąpi żadna dyspozycja właściciela w postaci wypowiedzenia, to wówczas taki kontrakt przechodzi na czas nieokreślony, a numer pozostaje cały czas aktywny.Kerdarqw pisze:umowa się skończyła o czym nie zostałem poinformowany i numer po prostu został zablokowany.
Sugeruję na początek kontakt z właścicielem numeru i weryfikację jakie czynności zostały podjęte z chwilą zakończenia tej umowy.Kerdarqw pisze:Dodam że umowa nie była na mnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 wrz 2020, o 18:57
Blokada usług po jednym dniu zwłoki
Witam,nie polecam plusa gdyż po jednym dniu zwłoki zablokowali numer,w żadnej sieci tak nie robią. Porażka. zawiadomiłem że spóźnię się z opłatą ale oni i tak zablokowali. Nie polecam tej sieci.
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2020, o 11:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Re: Blokada usług po jednym dniu zwłoki
Podpisując umowę wyraziłeś zgodę na warunki zawarte w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowe (§ 10 Płatności)pawelek1980 pisze:Witam,nie polecam plusa gdyż po jednym dniu zwłoki zablokowali numer,w żadnej sieci tak nie robią. Porażka. zawiadomiłem że spóźnię się z opłatą ale oni i tak zablokowali. Nie polecam tej sieci.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec