Pełnomocnictwo
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 102
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36
Pełnomocnictwo
Witam,
czy jest jakiś wzór pełnomocnictwa co do zmiany abonamentu internetowego w Plusie - podniesienie kosztu o wyższy stopień lub inne modyfikacje?
Takie samo pytanie co do przenoszenia numeru z innej sieci. Można zrobić to przez stronę Plusa, ale można też osobiście w salonie, a czy można przez osobę z upoważnieniem?
czy jest jakiś wzór pełnomocnictwa co do zmiany abonamentu internetowego w Plusie - podniesienie kosztu o wyższy stopień lub inne modyfikacje?
Takie samo pytanie co do przenoszenia numeru z innej sieci. Można zrobić to przez stronę Plusa, ale można też osobiście w salonie, a czy można przez osobę z upoważnieniem?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2015, o 07:56 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pełnomocnictwo
gstk, informacje jak upoważnić drugą osobę znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=233
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Jak wygląda sprawa złożenia upoważnienia, chodzi o pozyskiwanie informacji dotyczących danego numeru telefonu i internetu.
Jakiś czas temu wysłałem zeskanowanie upoważnienie na email bok@plus.pl. Dostałem informację zwrotną od Bogumiła Pachocka, że upoważnienie zostało zapisane w systemie. Dziś, pod dwóch tygodniach wykonałem telefon do BOK, chciałem dowiedzieć się czy doszły wypowiedzenia dotyczące telefonu i internetu a okazuje się że żadnego upoważnienia nie ma. Ba, konsultant twierdzi, że nie można go nawet złożyć drogą elektroniczną.
Jak wygląda sprawa złożenia upoważnienia, chodzi o pozyskiwanie informacji dotyczących danego numeru telefonu i internetu.
Jakiś czas temu wysłałem zeskanowanie upoważnienie na email bok@plus.pl. Dostałem informację zwrotną od Bogumiła Pachocka, że upoważnienie zostało zapisane w systemie. Dziś, pod dwóch tygodniach wykonałem telefon do BOK, chciałem dowiedzieć się czy doszły wypowiedzenia dotyczące telefonu i internetu a okazuje się że żadnego upoważnienia nie ma. Ba, konsultant twierdzi, że nie można go nawet złożyć drogą elektroniczną.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2017, o 18:15 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Przedłużenie umowy
twojbyly,
- jak najbardziej upoważnienie drogą mailową jest możliwe. Piszemy nawet o tym w naszym FAQ.
Powiedz mi, czy ta sytuacja dotyczy może numeru internetowego, który nam kiedyś podsyłałeś?
- jak najbardziej upoważnienie drogą mailową jest możliwe. Piszemy nawet o tym w naszym FAQ.
Powiedz mi, czy ta sytuacja dotyczy może numeru internetowego, który nam kiedyś podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dotyczyło dwóch numerów. Numeru internetowego oraz numeru na abonament. Nie ukrywam że z wygody zostało napisane jedno upoważnienie a w treści zawarta informacja że ma ono dotyczyć obu numerów (numery oczywiście zostały podane).
Skontaktowałem się oczywiście ponownie, ponieważ nie chciałem prowadzić zbędnej wymiany zdań z konsultantem, który twierdził uparcie, że można to zrobić tylko w punkcie a upoważnienie zostało pisane wg własnie FAQ.
Po drugim kontakcie, znowu nie przeszedłem poprawnie weryfikacji (co do numeru na abonament), ale już co do numeru internetowego jak najbardziej, więc upoważnienie musiało zostać wprowadzone. Pytanie teraz czy to moja wina i nie można zawrzeć dwóch numerów w jednym upoważnieniu czy ktoś je przypisał tylko do drugiego numeru. Mam teraz pisać oddzielnie drugie czy zachowując ciągłość korespondencji, mogę prosić o przypisanie wypowiedzenia też do drugiego numeru?
pozdrawiam
Skontaktowałem się oczywiście ponownie, ponieważ nie chciałem prowadzić zbędnej wymiany zdań z konsultantem, który twierdził uparcie, że można to zrobić tylko w punkcie a upoważnienie zostało pisane wg własnie FAQ.
Po drugim kontakcie, znowu nie przeszedłem poprawnie weryfikacji (co do numeru na abonament), ale już co do numeru internetowego jak najbardziej, więc upoważnienie musiało zostać wprowadzone. Pytanie teraz czy to moja wina i nie można zawrzeć dwóch numerów w jednym upoważnieniu czy ktoś je przypisał tylko do drugiego numeru. Mam teraz pisać oddzielnie drugie czy zachowując ciągłość korespondencji, mogę prosić o przypisanie wypowiedzenia też do drugiego numeru?
pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
twojbyly,
- nie trzeba składać odrębnych wniosków dla każdego numeru z osobna.
Możesz mi podać numer zgłoszenia mailowego, które wysyłałeś w tej sprawie?
- nie trzeba składać odrębnych wniosków dla każdego numeru z osobna.
Możesz mi podać numer zgłoszenia mailowego, które wysyłałeś w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy chodzi o nr. 170209-002021 ?Ewa_Plus pisze:twojbyly,
- nie trzeba składać odrębnych wniosków dla każdego numeru z osobna.
Możesz mi podać numer zgłoszenia mailowego, które wysyłałeś w tej sprawie?
pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
twojbyly,
- dziękuję :)
Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- dziękuję :)
Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Upowaznienie / pełnomocnictwo
witam
Proszę o załaczenie (lub wskazanie linku do pobrania) upowaznienia / pełnomocnictwa do dokonywania zmian w umowie. Dziękuję
Proszę o załaczenie (lub wskazanie linku do pobrania) upowaznienia / pełnomocnictwa do dokonywania zmian w umowie. Dziękuję
Ostatnio zmieniony 18 paź 2021, o 11:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pełnomocnictwo
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 kwie 2022, o 16:13
Wymiana karty SIM
Jak osoba niepełnosprawna niewychodząca z domu może upoważnić kogoś z rodziny do wymiany zepsutej karty SIM? W punkcie dowiedziałam się, że zwykłe upoważnienie nie wchodzi w grę, tylko notarialne, ale osoba niepełnosprawna nie pójdzie przecież do notariusza (jakby mogła, to by poszła do punktu plusa, co nie?). Na infolinii też nic nie wiedzą, przez stronę online nie można nikogo upoważnić w ten sposób. Jesteśmy w kropce, a nie chcemy wypowiadać umowy i likwidować tego numeru telefonu. Jest na to jakiś sposób?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2022, o 10:03 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku o poruszonym temacie.
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku o poruszonym temacie.
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wymiana karty SIM
Na infolinii "nic nie wiedzą"? Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytanie
Poczytaj o upoważnieniach https://bok.plus.pl/article/402"target="_blank
Poczytaj o upoważnieniach https://bok.plus.pl/article/402"target="_blank
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pełnomocnictwo
Monika Wanat,
wymiana karty w punkcie Plusa realizowana jest przez właściciela lub na podstawie pełnomocnictwa poświadczonego notarialne lub pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
wymiana karty w punkcie Plusa realizowana jest przez właściciela lub na podstawie pełnomocnictwa poświadczonego notarialne lub pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ