iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj mała,
prośba o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji.
Czy po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji sytuacja nadal występuje?
prośba o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji.
Czy po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witajcie,
dawno mnie tu nie było, bo i potrzeby takiej nie było ;) A teraz jest, dlatego piszę.
Otóż dziś weszły w życie nowe warunki Aneksów na moim numerze głosowym, internetowym oraz głosowym mojej mamy, którymi zarządzam z pozycji m.in. MPO.
Niestety, znów się powtórzyło to co ostatnio po aneksach - w MPO nie zaciągnęły się informacje o nielimitowanych rozmowach, sms-ach/mms-ach oraz dodatkowy pakiet danych za przedłużenie.
Nie wiem jak to jest w.wersji webowej gdyż nie mam czasu aby to sprawdzić teraz, niemniej proszę o weryfikację - podrzucam zrzut ekranu MPO sprzed chwili na jednym z numerów oraz dla wyjaśnienia o co mi chodzi - ekran numeru innej osoby, której taryfą zarządzam, lecz nie było tam jeszcze aneksu.
Tradycyjnie proszę o interwencję i przywrócenie pełnej funkcjonalności widoków na koncie.
Pozdrawiam :)
[EDIT]: Nie wytrzymałem i sprawdziłem wersję webową PO - wszelkie pakiety są widoczne, także problem leży po stronie aplikacji mobilnej :)
dawno mnie tu nie było, bo i potrzeby takiej nie było ;) A teraz jest, dlatego piszę.
Otóż dziś weszły w życie nowe warunki Aneksów na moim numerze głosowym, internetowym oraz głosowym mojej mamy, którymi zarządzam z pozycji m.in. MPO.
Niestety, znów się powtórzyło to co ostatnio po aneksach - w MPO nie zaciągnęły się informacje o nielimitowanych rozmowach, sms-ach/mms-ach oraz dodatkowy pakiet danych za przedłużenie.
Nie wiem jak to jest w.wersji webowej gdyż nie mam czasu aby to sprawdzić teraz, niemniej proszę o weryfikację - podrzucam zrzut ekranu MPO sprzed chwili na jednym z numerów oraz dla wyjaśnienia o co mi chodzi - ekran numeru innej osoby, której taryfą zarządzam, lecz nie było tam jeszcze aneksu.
Tradycyjnie proszę o interwencję i przywrócenie pełnej funkcjonalności widoków na koncie.
Pozdrawiam :)
[EDIT]: Nie wytrzymałem i sprawdziłem wersję webową PO - wszelkie pakiety są widoczne, także problem leży po stronie aplikacji mobilnej :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj sedzia20,
zgłosiłam już interwencję w opisanej sprawie. Pozdrawiam.
zgłosiłam już interwencję w opisanej sprawie. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,
zgłosiłam już interwencję w opisanej sprawie. Pozdrawiam.
Dziękuję za pomoc i interwencję. Pozdrawiam.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,
zgłosiłam już interwencję w opisanej sprawie. Pozdrawiam.
Witam,
Wiadomo już coś w mojej sprawie? Ostatnio na drugi dzień po zgłoszeniu temat został załatwiony, a w opisanej sprawie na razie nic się nie zmieniło...
Pozdrawiam,
sedzia20.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj sedzia20,
- jeszcze nie mamy odpowiedzi. Ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
- jeszcze nie mamy odpowiedzi. Ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziękuję, czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.Ewa_Plus pisze:Witaj sedzia20,
- jeszcze nie mamy odpowiedzi. Ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
chyba mam coś z telefonem (?), nadal nie działa. Zrbiłam nawet przywrócenie ustawień fabrycznych i nadal nic. Jest kilka stron, które niechcą się otwierać, albo nie otwierają się w pełni. Trudno widocznie tak musi być.Marta_Plus pisze:Witaj mała,
prośba o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji.
Czy po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji sytuacja nadal występuje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
mała,
karta SIM była sprawdzana w innym aparacie? Czy po przełożeniu karty do innego aparatu można się zalogować do aplikacji?mała pisze:chyba mam coś z telefonem (?), nadal nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam. Już jest wszystko w porządku. Telefon "przeszedł" terapię wstrząsową (upadł mi) i ... o dziwo wszystko zaczęło działać. Może gdzieś się coś przyblokowało i upadek spowodował że wszystko się naprawiło. Ale przy okazji chciałam zapytać, ponieważ nie mogę sobie poradzić. Czy w aplikacji w telefonie, można zobaczyć/mieć podgląd na fakturę, tak jak jest ta fr-a widoczna na komputerze? W sensie dokumentu pdf (e-faktura i rach. szczegółowy)?Basia_Plus pisze:mała,karta SIM była sprawdzana w innym aparacie? Czy po przełożeniu karty do innego aparatu można się zalogować do aplikacji?mała pisze:chyba mam coś z telefonem (?), nadal nie działa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj mała,
sedzia20,
już powinno być ok. Sprawdź proszę.
to dobra wiadomość.mała pisze:Już jest wszystko w porządku.
Tak. Pamiętaj, że aby ją pobrać należy zalogować się e-hasłem.mała pisze:Czy w aplikacji w telefonie, można zobaczyć/mieć podgląd na fakturę, tak jak jest ta fr-a widoczna na komputerze? W sensie dokumentu pdf (e-faktura i rach. szczegółowy)?
sedzia20,
już powinno być ok. Sprawdź proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam. Sprawdzałem - na numerach głosowych jest okey, dzięki.Basia_Plus pisze:sedzia20,
już powinno być ok. Sprawdź proszę.
[EDIT]: Pakiet dodatkowy faktycznie wyświetla,, ale tylko ten roamingowy. Na żadnym z numerów nie ma informacji o ilości GB z pakietu extra, odpowiednio 2GB i 100GB. Nie wyświetla dodatkowego pakietu 100GB przy numerze internetowym, tylko 40 GB z abonamentu. - proszę o interwencję.
Co do faktur na smartfonie:
Nie zawsze można pobrać. Na moim numerze się da (podgląd+ zapis w pamięci smartfona), a na numerze głosowym mojej mamy na tym samym smartfonie wywala błąd podglądu i zapisu - nie pobiera do pamięci smartfona. Dlaczego tak się dzieje?
EDIT: sobota, 29 września 2018, 08:30
Od sl@w_es:
Jeśli jest potrzeba zacytowania wcześniejszej wypowiedzi to proszę ograniczyć cytat do niezbędnego minimum.
Nie widzę sensu w cytowaniu całego posta tym bardziej jeśli dotyczy innej kwestii, skierowany jest do innego użytkownika, a Ty nie wypowiadasz się w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2018, o 08:36 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ograniczenie zakresu cytatu
Powód: Ograniczenie zakresu cytatu
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj sedzia20,
opisaną sprawę przekazaliśmy dalej.
opisaną sprawę przekazaliśmy dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Hej Marta_Plus, dzięki za info :)Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,
opisaną sprawę przekazaliśmy dalej.
Brawo Wy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
sedzia20,
proszę Cię jeszcze o cierpliwość, sprawa jest w toku.
proszę Cię jeszcze o cierpliwość, sprawa jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ