iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

A moje zgłoszenie na jakim jest etapie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,

pamiętam o sprawie, a zgłoszenie jest jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: zif »

Ewo, dziękuję, pakiety są widoczne jasno i wyraźnie :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

zif,
- ciesze się, że mogłam pomóc :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Witam,

Jak długo będę jeszcze czekał na wyświetlanie pakietu gratisowego w aplikacji? Dziś wyczerpałem podstawy na obu numerach i żeby kontrolować zużycie muszę przejść szereg kliknięć, aby w przeglądarce podejrzeć stan pozostałych GB - nie uważacie, że to nie przystoi tak szacownemu operatorowi? Apka mobilna świetna, więc jak to możliwe że nie można dodać jednego parametru???
Zaczynam się denerwować, proszę o kolejną interwencję oraz skuteczne działanie!

Pozdrawiam,
sedzia20?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sedzia20,

najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. :oops: Sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. :oops: Sprawa jeszcze w toku.
Basiu_Plus: naprawcie to proszę czym prędzej, bo od wczoraj nie mam nic na kontach głównych, a w webowym PO w ogóle nie schodzi nic z pakietów na cały kontrakt (cały czas 12 GB i 100 GB się wyświetla) - odebrano mi tym samym możliwość kontroli, czego bardzo nie lubię. :-/
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: JacentyEsz »

U mnie nadal cisza. Zmian w aplikacji brak.

Wysłano z Google Pixel 2
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, o 10:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do pierwotnego działu i wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

JacentyEsz,

pamiętam i o Twojej sprawie. Każdy przypadek jest indywidualny. Na tę chwilę sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulus34
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 paź 2014, o 12:45

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: paulus34 »

Mam pytanie do Specjalistów Plusa, czy plus porzucił aplikacje na windows 10 i w10 mobile? Nie działają już od dobrego miesiąca. A może tylko ja mam taki problem (i to na kilku urządzeniach). Proszę o interwencję w tej sprawie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

paulus34,

jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulus34
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 paź 2014, o 12:45

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: paulus34 »

Na tablecie:
Błąd
Niepoprawne dane z serwera spróbuj ponownie

w telefonie:
brak połączenia
połączenie sieciowe zostało przerwane spróbuj ponownie

to samo na wifi jak i lte, internet działa prawidłowo

edit: to się pojawia po uruchomieniu programu, nie mam możliwości próby logowania, przeinstalowanie nic nie zmienia
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Mam wrażenie, że ta aplikacja w ogóle nie jest rozwijana, już nie mówiąc o braku możliwości sprawdzenia pozostałej ilości danych w dodatkowym pakiecie internetowym. Sprawa zgłoszona około miesiąca temu, nadal nie rozwiązana. Już nie mówiąc o dodaniu nowych funkcji, np. umożliwienia płacenia za rachunek Blikiem, itp.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

paulus34,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulus34
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 paź 2014, o 12:45

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: paulus34 »

Dziękuję Basiu_Plus, wykonam o co prosisz, aczkolwiek na koncie mam 5 numerów a aplikacja na Androidzie loguje się na moje konto bez problemu.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ