iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Re: Plus online / Mobilne Plus online
A moje zgłoszenie na jakim jest etapie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
sedzia20,
pamiętam o sprawie, a zgłoszenie jest jeszcze w toku.
pamiętam o sprawie, a zgłoszenie jest jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ewo, dziękuję, pakiety są widoczne jasno i wyraźnie :)
Re: Plus online / Mobilne Plus online
zif,
- ciesze się, że mogłam pomóc
- ciesze się, że mogłam pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam,
Jak długo będę jeszcze czekał na wyświetlanie pakietu gratisowego w aplikacji? Dziś wyczerpałem podstawy na obu numerach i żeby kontrolować zużycie muszę przejść szereg kliknięć, aby w przeglądarce podejrzeć stan pozostałych GB - nie uważacie, że to nie przystoi tak szacownemu operatorowi? Apka mobilna świetna, więc jak to możliwe że nie można dodać jednego parametru???
Zaczynam się denerwować, proszę o kolejną interwencję oraz skuteczne działanie!
Pozdrawiam,
sedzia20?
Jak długo będę jeszcze czekał na wyświetlanie pakietu gratisowego w aplikacji? Dziś wyczerpałem podstawy na obu numerach i żeby kontrolować zużycie muszę przejść szereg kliknięć, aby w przeglądarce podejrzeć stan pozostałych GB - nie uważacie, że to nie przystoi tak szacownemu operatorowi? Apka mobilna świetna, więc jak to możliwe że nie można dodać jednego parametru???
Zaczynam się denerwować, proszę o kolejną interwencję oraz skuteczne działanie!
Pozdrawiam,
sedzia20?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj sedzia20,
najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. Sprawa jeszcze w toku.
najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. Sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Basiu_Plus: naprawcie to proszę czym prędzej, bo od wczoraj nie mam nic na kontach głównych, a w webowym PO w ogóle nie schodzi nic z pakietów na cały kontrakt (cały czas 12 GB i 100 GB się wyświetla) - odebrano mi tym samym możliwość kontroli, czego bardzo nie lubię.Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,
najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. Sprawa jeszcze w toku.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
U mnie nadal cisza. Zmian w aplikacji brak.
Wysłano z Google Pixel 2
Wysłano z Google Pixel 2
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, o 10:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do pierwotnego działu i wątku.
Powód: Przeniesienie do pierwotnego działu i wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz,
pamiętam i o Twojej sprawie. Każdy przypadek jest indywidualny. Na tę chwilę sprawa jeszcze w toku.
pamiętam i o Twojej sprawie. Każdy przypadek jest indywidualny. Na tę chwilę sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam pytanie do Specjalistów Plusa, czy plus porzucił aplikacje na windows 10 i w10 mobile? Nie działają już od dobrego miesiąca. A może tylko ja mam taki problem (i to na kilku urządzeniach). Proszę o interwencję w tej sprawie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
paulus34,
jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Na tablecie:
Błąd
Niepoprawne dane z serwera spróbuj ponownie
w telefonie:
brak połączenia
połączenie sieciowe zostało przerwane spróbuj ponownie
to samo na wifi jak i lte, internet działa prawidłowo
edit: to się pojawia po uruchomieniu programu, nie mam możliwości próby logowania, przeinstalowanie nic nie zmienia
Błąd
Niepoprawne dane z serwera spróbuj ponownie
w telefonie:
brak połączenia
połączenie sieciowe zostało przerwane spróbuj ponownie
to samo na wifi jak i lte, internet działa prawidłowo
edit: to się pojawia po uruchomieniu programu, nie mam możliwości próby logowania, przeinstalowanie nic nie zmienia
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam wrażenie, że ta aplikacja w ogóle nie jest rozwijana, już nie mówiąc o braku możliwości sprawdzenia pozostałej ilości danych w dodatkowym pakiecie internetowym. Sprawa zgłoszona około miesiąca temu, nadal nie rozwiązana. Już nie mówiąc o dodaniu nowych funkcji, np. umożliwienia płacenia za rachunek Blikiem, itp.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
paulus34,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziękuję Basiu_Plus, wykonam o co prosisz, aczkolwiek na koncie mam 5 numerów a aplikacja na Androidzie loguje się na moje konto bez problemu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam