iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Witam nie mogę się zalogować ani poprzez stronę na laptopie ani poprzez aplikację na telefon.
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Ok. Już działa
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj xut2zs,
- przepraszam za te utrudnienia i cieszę się, że już wszystko w porządku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
krupniok200
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
Lokalizacja: Katowice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: krupniok200 »

Witam, dziś wszedłem na Plus Online swojego numeru i w zakładce aktywne pakiety wyskoczyło mi to co na zdjęciu i niby jest ono aktywne od wczoraj. Można mi wytłumaczyć na czym ten pakiet polega?
Załączniki
Opera Zdjęcie_2018-12-04_185743_ssl.plusgsm.pl.png
Opera Zdjęcie_2018-12-04_185743_ssl.plusgsm.pl.png (3.01 KiB) Przejrzano 1715 razy
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

krupniok200 pisze:Witam, dziś wszedłem na Plus Online swojego numeru i w zakładce aktywne pakiety wyskoczyło mi to co na zdjęciu i niby jest ono aktywne od wczoraj. Można mi wytłumaczyć na czym ten pakiet polega?
Jest to ustalony odgórnie przez sieć limit usług premium dla twojego nr. Pozwala to uniknąć przykrych niespodzianek, związanych z płatnościami za smsy wysyłane na rozmaite konkursy, połączeń z płatnymi infoliniami itp. W gruncie rzeczy chodzi o to byś sobie nie "nabił" rachunku płatnymi subskrypcjami.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj krupniok200,

zgodnie z tym co napisała PWojciechowska, pakiet blokuje możliwość korzystania z usług o podwyższonej opłacie (tzw. Premium Rate) po osiągniętym progu 35 zł. W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego w tym zakresie, limit jest domyślnie ustawiony dla Klientów, którzy nie korzystają z tej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

A jeżeli w umowie miałem ustawione limity na 0zł czyli wszystko zablokowane, 5.12 weszła w życie nowa-aneks umowa i takie coś jak niżej pokazuje mi się na plus online (www) a na app android się nie pokazuje - tu moje pytania czemu blokada pełna nie przeszła na nową umowę? Czy znów muszę dzwonić do BOK by tzw. limit był na 0zł ???

Czy w app nadal nic nie widać z dostępnych pakietów - wiec po co jest aplikacja jak nic nie pokazuje?
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

largo pisze:A jeżeli w umowie miałem ustawione limity na 0zł czyli wszystko zablokowane, 5.12 weszła w życie nowa-aneks umowa i takie coś jak niżej pokazuje mi się na plus online (www) a na app android się nie pokazuje - tu moje pytania czemu blokada pełna nie przeszła na nową umowę? Czy znów muszę dzwonić do BOK by tzw. limit był na 0zł ???

Czy w app nadal nic nie widać z dostępnych pakietów - wiec po co jest aplikacja jak nic nie pokazuje?
Ta aplikacja już od dłuższego czasu jest prawie bezużyteczna. Od wczoraj mam nowy okres rozliczeniowy i znowu wychodzą jakieś esy - floresy. Mam podstawowy pakiet 4 GB, dodatkowy 12 GB - od miesięcy niewidoczny w aplikacji i roamingowy bodajże 3,3. A tu kwiatek - 4,17 GB się pojawiło. Nie z gruszki, ni z pietruszki.... O poprawki w aplikacji proszę bodajże od sierpnia lub września. Bez skutku. Już nawet nikt mi nie odpisuje, lub standard - w trakcie weryfikacji.... Mam 2 abonamenty - internet, telefon i dodatkowo mix. Wszędzie błędy. Szkoda prądu na ciągłe pisanie....

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

A czy Plus planuje w końcu naprawic jak i zmodernizowac app na androida bo jest tragedia a konkurencja odjechala samymy płatnościami BLIK a juz nie mówie o funkcjach i przydatkoności dla klienta...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,

być może zostały ustawione limity 0 zł na wybrane usługi. Wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje tę sytuację.


PWojciechowska,
PWojciechowska pisze: roamingowy bodajże 3,3. A tu kwiatek - 4,17 GB się pojawiło.
podeślij proszę screeny poszczególnych okien z aplikacji Plus online z ukryciem numeru telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Aplikacja Plus OnLine jest obecnie bez sensu i dość nieprzemyślana. Nowy czy przedłużający klient nic w niej nie widzi poza dziwnym mało realnym obrazem pakietu danych a poza tym nic - nie wie jakie ma pakiety jakie możliwości. Nie wiem co za programiści to pisali ale chyba z poziomu podstawówki tzw. samouki strasznie mało profesjonalizmu jak i aktualizacja czy rozbudowa app konkurencja poleciała w płatności BLIK jak i pełny wgląd w konto klienta a plus hmm czeka na ....? no właśnie na co bo po takim czasie nadal nie wiem - ZERO działania do przodu !!! Plusie obudź się i wstań z kolan jak to niegdyś nasza pani premier mówiła do Europejczyków którymi jesteśmy a ty zostajesz nawet za Afryką nie obrażając ich.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Basia_Plus pisze:largo,

być może zostały ustawione limity 0 zł na wybrane usługi. Wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje tę sytuację.


PWojciechowska,
PWojciechowska pisze: roamingowy bodajże 3,3. A tu kwiatek - 4,17 GB się pojawiło.
podeślij proszę screeny poszczególnych okien z aplikacji Plus online z ukryciem numeru telefonu.
Oto zrzut ekranu z błędnym limitem roamingowych, który jest większy niz pakiet podstawowy - 4 GB. Nie wspomnę, że na widoczność pakietu dodatkowego 12 GB nadal nie ma co liczyć. Co ciekawe na stronie internetowej Plus Online pakiet 12 GB jest zamieszczony dwa razy. Podobnie rzecz się ma co do nr internetowego. Podstawy pakiet 80 GB jest, ale dodatkowy 100 GB już nie ma.
Screenshot_2018-12-10-05-37-53_20181210054147009.jpeg
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo, PWojciechowska,

przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Oby to "przekazanie" sprawy coś dało bo aplikacja jest bez sensu stworzona chyba tylko po to by się nazywała i była - bez sensu, bez celu bez realizacji wizerunkowej usług wykupionych przez klienta a wręcz przekłamana i wprowadzająca w błąd !!!

Sens tej aplikacji = zwolnić programistów i obniżyć koszty abonentów może to by miało sens.
Zresztą obsługa BOK tel czy email nadal kuleje w tej firmie każdy mówi co innego a faktury wystawiane jak się "usra" :lol:

EDYCJA:

Kolejny bubel app dla androida bo znikły nr zaprzyjaznione !!!
Ostatnio zmieniony 13 gru 2018, o 14:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

largo pisze:Kolejny bubel app dla androida bo znikły nr zaprzyjaznione !!!
Na www, abonament numery zaprzyjaźnione są widoczne, ale nie da się nimi zarządzać.
Z kolei na kartę to samo co w aplikacji mobilnej - brak numerów zaprzyjaźnionych.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ