iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Plus online / Mobilne Plus online
xut2zs,
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Tak zgadza się te 48 jest tylko na główny ale czemu nie ma planszy rozmowa i sms jak na dodatkowych ? Czyli pakiet 1 GB jest tylko dla dodatkowych numerów ?Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
xut2zs,
- podeślij mi ten numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl, zgłoszę to.
W temacie wiadomości umieść słowo FORUM oraz podaj swój nick.
- podeślij mi ten numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl, zgłoszę to.
W temacie wiadomości umieść słowo FORUM oraz podaj swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ten który nie wyświetla danych ?Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- podeślij mi ten numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl, zgłoszę to.
W temacie wiadomości umieść słowo FORUM oraz podaj swój nick.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
xut2zs,
- tak nr główny, bo jak rozumiem to na nim nie widać kółka z opisem "no-limit" przy połączeniach i SMS/MMS.
- tak nr główny, bo jak rozumiem to na nim nie widać kółka z opisem "no-limit" przy połączeniach i SMS/MMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
WysłałemEwa_Plus pisze:xut2zs,
- tak nr główny, bo jak rozumiem to na nim nie widać kółka z opisem "no-limit" przy połączeniach i SMS/MMS.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
xut2zs,
- dzięki. Zgłosiłam już sprawę do właściwego działu.
- dzięki. Zgłosiłam już sprawę do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Po przesunięciu palcem nie widzę w aplikacji tych 48 GB po za tym czy numer główny nie może najpierw brać danych z tych 48GB a dopiero potem ze współdzielonego ?Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
xut2zs,
- zgłosiłam do odpowiedniego działu kwestię braku widoczności pakietu 48 GB.
Co do kolejności rozliczania pakietów, to niestety nie mam na to wpływu. Tak jest w regulaminie.
- zgłosiłam do odpowiedniego działu kwestię braku widoczności pakietu 48 GB.
Co do kolejności rozliczania pakietów, to niestety nie mam na to wpływu. Tak jest w regulaminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy, transmisja danych jest wyłączona od 23:50 ostatniego dnia rozliczeniowego, ale już po północy znika około 200MB przy wyłączonej transmisji danych. Błąd występuje w Mobilnych PlusOnline. Czy ten błąd jest do naprawienia?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
rawsky,
jeśli transmisja danych została wyłączona w telefonie przed zamknięciem okresu rozliczeniowego, to w nowym cyklu rozliczeniowym dane nie powinny być pobierane z pakietu podstawowego (dopóki transmisja danych nie zostanie uruchomiona). W zaistniałej sytuacji po zamknięciu okresu rozliczeniowego możesz zgłosić reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
jeśli transmisja danych została wyłączona w telefonie przed zamknięciem okresu rozliczeniowego, to w nowym cyklu rozliczeniowym dane nie powinny być pobierane z pakietu podstawowego (dopóki transmisja danych nie zostanie uruchomiona). W zaistniałej sytuacji po zamknięciu okresu rozliczeniowego możesz zgłosić reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Duplikat faktury korygującej
Witam,
za pomocą platformy plus (logując się przez e-hasło) zamówiłam duplikat faktury korygującej ale nie jest ona widoczna. Niby pisze że zlecenie zostało zrealizowane ale ja duplikatu nigdzie nie widzę. Za pierwszym razem nie mieliśmy uruchomionego rachunku szczegółowego ale w sierpniu go uruchomiliśmy. Pod koniec m-ca na maila razem z fakturą otrzymaliśmy rachunek szczegółowy więc udało się pomyślnie to uruchomić, ale nadal nigdzie nie mogę pobrać duplikatu faktury korygującej.
Proszę o pomoc.
Z poważaniem
za pomocą platformy plus (logując się przez e-hasło) zamówiłam duplikat faktury korygującej ale nie jest ona widoczna. Niby pisze że zlecenie zostało zrealizowane ale ja duplikatu nigdzie nie widzę. Za pierwszym razem nie mieliśmy uruchomionego rachunku szczegółowego ale w sierpniu go uruchomiliśmy. Pod koniec m-ca na maila razem z fakturą otrzymaliśmy rachunek szczegółowy więc udało się pomyślnie to uruchomić, ale nadal nigdzie nie mogę pobrać duplikatu faktury korygującej.
Proszę o pomoc.
Z poważaniem
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2019, o 10:24 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj p.mikina,
Duplikat faktury w formacie PDF powinien wygenerować się w pozycji Zamów duplikat. Co widzisz w tym miejscu?p.mikina pisze:Pod koniec m-ca na maila razem z fakturą otrzymaliśmy rachunek szczegółowy więc udało się pomyślnie to uruchomić, ale nadal nigdzie nie mogę pobrać duplikatu faktury korygującej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
W momencie kiedy klikam zamów duplikat faktury korygującej wyskakuje mi
"Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu
Numer dokumentu:
1810240284046/KOR/969848
Opłata za wygenerowanie dokumentu:
0,00 zł
UWAGA: Wygenerowany dokument jest duplikatem faktury w rozumieniu przepisów podatkowych wyłącznie w przypadku, gdy dotyczy faktury VAT w formie elektronicznej (e-faktury). W innych przypadkach jest to wyłącznie podgląd obrazu faktury i nie należy go traktować jako duplikat faktury w rozumieniu przepisów podatkowych."
poniżej klikam potwierdzam
wyskakuje :
" Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu zostało przyjęte do realizacji. Dokument pojawi się w Plus online do 24 godzin."
i jedyne co mogę kliknąć to : powrót do listy faktur i płatności.
"Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu
Numer dokumentu:
1810240284046/KOR/969848
Opłata za wygenerowanie dokumentu:
0,00 zł
UWAGA: Wygenerowany dokument jest duplikatem faktury w rozumieniu przepisów podatkowych wyłącznie w przypadku, gdy dotyczy faktury VAT w formie elektronicznej (e-faktury). W innych przypadkach jest to wyłącznie podgląd obrazu faktury i nie należy go traktować jako duplikat faktury w rozumieniu przepisów podatkowych."
poniżej klikam potwierdzam
wyskakuje :
" Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu zostało przyjęte do realizacji. Dokument pojawi się w Plus online do 24 godzin."
i jedyne co mogę kliknąć to : powrót do listy faktur i płatności.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
p.mikina,
Jak obecnie wygląda sytuacja?p.mikina pisze:wyskakuje : " Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu zostało przyjęte do realizacji. Dokument pojawi się w Plus online do 24 godzin."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ