iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
Tak zgadza się te 48 jest tylko na główny ale czemu nie ma planszy rozmowa i sms jak na dodatkowych ? Czyli pakiet 1 GB jest tylko dla dodatkowych numerów ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- podeślij mi ten numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl, zgłoszę to.
W temacie wiadomości umieść słowo FORUM oraz podaj swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- podeślij mi ten numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl, zgłoszę to.
W temacie wiadomości umieść słowo FORUM oraz podaj swój nick.
Ten który nie wyświetla danych ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- tak nr główny, bo jak rozumiem to na nim nie widać kółka z opisem "no-limit" przy połączeniach i SMS/MMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- tak nr główny, bo jak rozumiem to na nim nie widać kółka z opisem "no-limit" przy połączeniach i SMS/MMS.
Wysłałem
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- dzięki. Zgłosiłam już sprawę do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: xut2zs »

Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- rozumiem więc, że na numerze głównym podstawowy pakiet to 16 GB, który jest współdzielony na inne numery.
Pakiet ten widać na screenach zarówno na numerze głównym, jak i dodatkowym. Dokładniejsze informacje odnośnie pakietu będą widoczne, gdy przesuniesz palcem w lewo.
Pakiet 48 GB to prawdopodobnie pakiet, który otrzymałeś dodatkowo na cały kontrakt w ramach przedłużenia umowy i dotyczy tylko numeru głównego.
Po przesunięciu palcem nie widzę w aplikacji tych 48 GB po za tym czy numer główny nie może najpierw brać danych z tych 48GB a dopiero potem ze współdzielonego ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

xut2zs,
- zgłosiłam do odpowiedniego działu kwestię braku widoczności pakietu 48 GB.
Co do kolejności rozliczania pakietów, to niestety nie mam na to wpływu. Tak jest w regulaminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: rawsky »

Rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy, transmisja danych jest wyłączona od 23:50 ostatniego dnia rozliczeniowego, ale już po północy znika około 200MB przy wyłączonej transmisji danych. Błąd występuje w Mobilnych PlusOnline. Czy ten błąd jest do naprawienia?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

rawsky,

jeśli transmisja danych została wyłączona w telefonie przed zamknięciem okresu rozliczeniowego, to w nowym cyklu rozliczeniowym dane nie powinny być pobierane z pakietu podstawowego (dopóki transmisja danych nie zostanie uruchomiona). W zaistniałej sytuacji po zamknięciu okresu rozliczeniowego możesz zgłosić reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
p.mikina
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2019, o 00:09

Duplikat faktury korygującej

Post autor: p.mikina »

Witam,
za pomocą platformy plus (logując się przez e-hasło) zamówiłam duplikat faktury korygującej ale nie jest ona widoczna. Niby pisze że zlecenie zostało zrealizowane ale ja duplikatu nigdzie nie widzę. Za pierwszym razem nie mieliśmy uruchomionego rachunku szczegółowego ale w sierpniu go uruchomiliśmy. Pod koniec m-ca na maila razem z fakturą otrzymaliśmy rachunek szczegółowy więc udało się pomyślnie to uruchomić, ale nadal nigdzie nie mogę pobrać duplikatu faktury korygującej.

Proszę o pomoc.

Z poważaniem
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2019, o 10:24 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj p.mikina,
p.mikina pisze:Pod koniec m-ca na maila razem z fakturą otrzymaliśmy rachunek szczegółowy więc udało się pomyślnie to uruchomić, ale nadal nigdzie nie mogę pobrać duplikatu faktury korygującej.
Duplikat faktury w formacie PDF powinien wygenerować się w pozycji Zamów duplikat. Co widzisz w tym miejscu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
p.mikina
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2019, o 00:09

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: p.mikina »

W momencie kiedy klikam zamów duplikat faktury korygującej wyskakuje mi

"Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu

Numer dokumentu:

1810240284046/KOR/969848

Opłata za wygenerowanie dokumentu:
0,00 zł

UWAGA: Wygenerowany dokument jest duplikatem faktury w rozumieniu przepisów podatkowych wyłącznie w przypadku, gdy dotyczy faktury VAT w formie elektronicznej (e-faktury). W innych przypadkach jest to wyłącznie podgląd obrazu faktury i nie należy go traktować jako duplikat faktury w rozumieniu przepisów podatkowych."

poniżej klikam potwierdzam

wyskakuje :

" Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu zostało przyjęte do realizacji. Dokument pojawi się w Plus online do 24 godzin."

i jedyne co mogę kliknąć to : powrót do listy faktur i płatności.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

p.mikina,
p.mikina pisze:wyskakuje : " Zlecenie wystawienia duplikatu dokumentu zostało przyjęte do realizacji. Dokument pojawi się w Plus online do 24 godzin."
Jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ