iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Aplikacja iPlus nie działa

Post autor: amaryl556 »

Dzień dobry. Dziś aplikacja iPlus nie uruchamia się. Przez cały czas ukazuje się komunikat że nie można zweryfikować aplikacji.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2021, o 13:46 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj amaryl556,

problem jest nam znany. Trwają prace nad jego rozwiązaniem. Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Wczoraj (14.12.2021) dostałem esemesa z informacją, że w styczniu (bodaj 13 stycznia) wchodzi w życie nowy regulamin usługi/aplikacji iPlus. Niestety, pod podanym odnośnikiem do strony nie znalazłem ani tego regulaminu, ani żadnej informacji o zmianach w regulaminie...
Może ktoś lepiej ode mnie potrafi szukać i znalazł tę informację?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mariusz9a »

wlo, u mnie po kliknięciu w link z SMSa, telefon od razu pobiera regulamin w *.pdf.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

wlo pisze:(...) pod podanym odnośnikiem do strony nie znalazłem ani tego regulaminu, ani żadnej informacji o zmianach w regulaminie...
Może ktoś lepiej ode mnie potrafi szukać i znalazł tę informację?
mariusz9a pisze:wlo, u mnie po kliknięciu w link z SMSa, telefon od razu pobiera regulamin w *.pdf.
Dokładnie tak się dzieje; niemniej poniżej linki do nowych regulaminów.

REGULAMIN USŁUGI „iPLUS DOSTĘPNEJ NA STRONIE INTERNETOWEJ”

REGULAMIN USŁUGI „iPLUS APLIKACYJNY”
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Dzięki!
No ja nie klikałem na linki bo przeglądarka mojego telefonu i tak by nic z tym nie zrobiła ;-) Przepisałem do normalnej przeglądarki ;-)

Hmmm... Konto Plus.pl? Déjà vu? Miałem kiedyś konto w Plus.pl (może bardziej plusgsm.pl)... Przez nie logowałem się do usług, których już nie ma - Miasta Plusa, bramki SMS, Plusoczytelni, nie wiem czy nie do Plusnetu także. Powrót koncepcji?

EDYCJA:
Poruszyłem temat w innym wątku - dostałem od operatora esemesem informację o zmianie regulaminu usługi iPlus (dawniej Ebok, Plus online). Miałem problem ze znalezieniem tego nowego regulaminu, ale pomogli mi użytkownicy Forum... Poczytałem i zadałem już w tamtym wątku pytanie - teraz powtórzę konkretniej - o co chodzi?

Dlaczego nie ma szczegółowej informacji? Dlaczego nie ma regulaminu tej usługi (regulamin iPlus, to nie to jednak). Jak wyglądać będzie logowanie do iPlus? Wg nowego regulaminu operator wymaga założenia konta Plus.pl. Strona logowania już jest, teoretycznie konto można założyć... Ale jak niby to zrobić, nie znając zasad?

Bardzo proszę o rzeczową(!!) odpowiedź ;-)
Ostatnio zmieniony 20 gru 2021, o 10:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki i wypowiedzi - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

wlo,
wlo pisze:Dlaczego nie ma szczegółowej informacji? Dlaczego nie ma regulaminu tej usługi (regulamin iPlus, to nie to jednak). Jak wyglądać będzie logowanie do iPlus? Wg nowego regulaminu operator wymaga założenia konta Plus.pl. Strona logowania już jest, teoretycznie konto można założyć... Ale jak niby to zrobić, nie znając zasad?
Wypełniając formularz rejestracji Konta Plus.pl na stronie https://logowanie.plus.pl"target="_blank, użytkownik podaje dane obowiązkowe niezbędne do zalogowania się do powyższego konta, tj. adres e-mail (adres poczty elektronicznej), hasło.

Regulaminy, które podesłał slowes, zostaną wkrótce udostępnione na naszej stronie. Znajdzie się tam również więcej informacji na temat zmian wskazanych w kampanii SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Marta_Plus pisze: Regulaminy, które podesłał slowes, zostaną wkrótce udostępnione na naszej stronie. Znajdzie się tam również więcej informacji na temat zmian wskazanych w kampanii SMS.
Wkrótce... Czyli 13 stycznia? Bo coś mi się wydaje, że 13 stycznia, nie mając konta Plus.pl, nie zaloguję się do iPlus?
O ile o zmianie obowiązującego regulaminu poinformowaliście w wymaganym czasie, to już regulamin nowej usługi (bez której - wygląda na to - nie skorzysta się z działającej usługi podany zostanie do wiadomości w dniu wejścia w życie - jak to macie (nie zwracam się personalnie broń Boże do Państwa Specjalistów Forum) w zwyczaju?

A tak nawiasem mówiąc, szkoda, że nie zostawiliście nowego wątku... Niedługo terminy Plus online / Mobilne Plus online pójdą w niepamięć. Świadomie założyłem nowy wątek z oficjalną nazwą nowej usługi - zgodną z regulaminem zresztą ;-) ;-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

wlo,

regulamin jest już dostępny na: https://www.plus.pl/zmiana-regulaminu-k ... et="_blank
wlo pisze:Bo coś mi się wydaje, że 13 stycznia, nie mając konta Plus.pl, nie zaloguję się do iPlus?
Zalogować się będzie można jak dotychczas. Dodatkowo również za pomocą danych z Plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Dziękuję za informację.

Mam dodatkowe pytania...
Dotychczas logowałem się do konta użytkownika poprzez NUMER TELEFONU (jako loginu) - pomijam fakt, ze od dawna nie miałem potrzeby się tam logować, bo żadnych usług już nie ma... Teraz jest to niemożliwe - loginem jest adres e-mail. Co się w takim razie dzieje z moim kontem, do którego nie mam obecnie dostępu? Muszę całkiem nowe konto założyć?
Po co piszecie: Od 13.01.2022 r. do Konta Plus.pl będzie można logować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła. Skoro już teraz tylko tak można się logować?
Po co piszecie: Jeśli nie chcesz już korzystać ze swojego konta, przejdź na stronę Ustawienia konta i usuń swoje konto za pomocą opcji: "Usuwanie konta". Skoro odnośnik podany pod "Ustawienia konta" przenosi na tę nową stronę logowania, gdzie nie ma żadnych opcji usuwania konta?

Cytat z nowego regulaminu iPlus (Plus online, Ebok): IV. 1. W celu skorzystania z Usługi Użytkownik będący osobą fizyczną powinien założyć Konto Plus.pl, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Usługi „Konto Plus.pl” w Polkomtel oraz wykorzystywać powyższe Konto w trakcie logowania do Usługi.
Skąd więc pewność, że "po staremu" będzie można logować się do iPlus?
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: imarcin0409 »

wlo pisze:(...)
Po co piszecie: Jeśli nie chcesz już korzystać ze swojego konta, przejdź na stronę Ustawienia konta i usuń swoje konto za pomocą opcji: "Usuwanie konta". Skoro odnośnik podany pod "Ustawienia konta" przenosi na tę nową stronę logowania, gdzie nie ma żadnych opcji usuwania konta?
(...)
wlo, prawie na samym dole strony "Ustawienia konta" → https://logowanie.plus.pl/usergui/my-ac ... et="_blank masz napisane sporej wielkości czcionką:

Nie chcesz już korzystać z konta Plus.pl? Usuń konto
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

tuxowolf pisze: wlo, prawie na samym dole strony "Ustawienia konta" → https://logowanie.plus.pl/usergui/my-ac ... et="_blank masz napisane sporej wielkości czcionką:

Nie chcesz już korzystać z konta Plus.pl? Usuń konto
No sorry, Ty masz to napisane, ja tego nie widzę. Pod tym linkiem wyświetla mi się strona logowania. Mogę się zalogować podając e-mail i hasło (oraz przez Fejsbuka i Google), mogę poprosić o przypomnienie hasła, mogę założyć konto.
Usunąć konto? Nieeee... ;-)
A! Pomoc jest - FAQ-i - jako "Najczęściej zadawane pytania", ale po kliknięciu na odnośnik... Niestety… nie można przejść do tej strony. Witryna qa.plus.pl potrzebowała za dużo czasu na odpowiedź ;)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

wlo pisze:No sorry, Ty masz to napisane, ja tego nie widzę. Pod tym linkiem wyświetla mi się strona logowania. (...)
Wlo,

nie widzisz tego o czym pisze tuxowolf ponieważ trzeba być zalogowanym, aby mieć możliwość usunięcia konta.
wlo pisze:Pomoc jest - FAQ-i - jako "Najczęściej zadawane pytania", ale po kliknięciu na odnośnik... Niestety… nie można przejść do tej strony. Witryna qa.plus.pl potrzebowała za dużo czasu na odpowiedź ;)
Mam dokładnie taki sam komunikat.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

sl@w_es pisze: Wlo,

nie widzisz tego o czym pisze tuxowolf ponieważ trzeba być zalogowanym, aby mieć możliwość usunięcia konta.
Domyślam się ;-)

Powiedzcie panowie... Jaki sens jest usuwać konto, które jest potrzebne?
Nie doczytaliście widzę, o co mi chodzi.
Mi chodzi o to, że ja od zawsze miałem konto użytkownika plus.pl. To, na które logowało się za pomocą numeru telefonu i hasła. To, które umożliwiało korzystanie z ówczesnych usług - o których wyżej napisałem. Teraz zmieniono zasady. Pytanie - co z tamtym kontem? Tam były dane osobowe - imię, nazwisko, numer telefonu... Ja wiem, że tymi danymi dysponuje operator i tak. Ale nie jest to tak jak być powinno zrobione, nie uważacie?

Dzisiaj musiałbym założyć nowe konto, zalogować się na nie i usunąć... Przepraszam - nasuwa się mocne pytanie, ale napiszę tylko - PO CO??

Reasumując... JA JUŻ MAM KONTO PLUS.PL!! Natomiast zostałem pozbawiony dostępu do tego konta ;-)

Jeszcze dodam - jeżeli dane: numer telefonu, adres e-mail, można wykorzystać tylko do jednego konta... Nie pamiętam czy podawałam jakikolwiek adres e-mail do tego dotychczasowego konta, ale na pewno numer telefonu, który był loginem. Nie próbowałem zakładać teraz kolejnego konta (bo mam przecież konto, na które nie mogę się zalogować), ale gdybym próbował? Numer telefonu związany jest ze starym kontem ;-)

Wy Panowie mieliście wcześniej konto na plus.pl w ogóle? Wiecie o czym mówię?
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: imarcin0409 »

wlo pisze: (...)

Wy Panowie mieliście wcześniej konto na plus.pl w ogóle? Wiecie o czym mówię?
Tak, miałem konto na plusgsm.pl / plus.pl, miałem płatną bramkę SMS/MMS, miałem plusnet.pl.
I wiem, że był też okres, kiedy dostęp do konta/logowania wyparowało ze strony głównej...

Nie do końca natomiast wiem, co twoje posty mają zdziałać :) ?
Jeśli masz wątpliwości co do tego starego/nowego konta, napisz wprost na właściwy adres e-mail, sprawdzą i ci odpiszą, źle kombinuję ;) ?
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
ODPOWIEDZ