iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
tuxowolf,
no i jak się zalogowałeś do nowego konta? Na stare dane (jako login miałeś e-mail, ze zadziałało)? Czy nowe konto otworzyłeś?
Moje posty nie mają zdziałać nic dla mnie. Mam głowę i dwie ręce... Praktykę z Plusem i jego dziwnymi nieraz zachowaniami. Dam radę
Chcę zwrócić uwagę na dziwne działania operatora. Bo niby klient ma konto, a nie może z niego korzystać... Niby coś nowego wprowadzają, ale regulaminów nie ma. Czy nie prościej podać do wiadomości - stare konta do SSO z powodu wyłączenia wszystkich usług, do których logowania było wykorzystywane, nie istnieją. Dajemy Wam całkiem nowe. Stare są systemowo usunięte. Nie byłoby prościej?
A tak - niby mam umowę na tę usługę, ale chyba jednak jej nie mam...
Ja nie należę do ludzi, którzy tak po prostu pomijają tego typu rzeczy. Operator - co tutaj wielu opisuje - raczej nie olewa swoich interesów, tylko jasno mówi, że klient ma umowę i musi się z niej wywiązywać. Dlaczego w obie strony ma to nie działać niby?
No i aktualne jest pytanie o sposób logowania do iPlus...
Bo regulamin dość jednoznacznie mówi, ze konto Plus.pl jest niezbędne, natomiast Specjalista Plusa Marta_Plus mówi, ze będzie ciągle także "po staremu"
no i jak się zalogowałeś do nowego konta? Na stare dane (jako login miałeś e-mail, ze zadziałało)? Czy nowe konto otworzyłeś?
Moje posty nie mają zdziałać nic dla mnie. Mam głowę i dwie ręce... Praktykę z Plusem i jego dziwnymi nieraz zachowaniami. Dam radę
Chcę zwrócić uwagę na dziwne działania operatora. Bo niby klient ma konto, a nie może z niego korzystać... Niby coś nowego wprowadzają, ale regulaminów nie ma. Czy nie prościej podać do wiadomości - stare konta do SSO z powodu wyłączenia wszystkich usług, do których logowania było wykorzystywane, nie istnieją. Dajemy Wam całkiem nowe. Stare są systemowo usunięte. Nie byłoby prościej?
A tak - niby mam umowę na tę usługę, ale chyba jednak jej nie mam...
Ja nie należę do ludzi, którzy tak po prostu pomijają tego typu rzeczy. Operator - co tutaj wielu opisuje - raczej nie olewa swoich interesów, tylko jasno mówi, że klient ma umowę i musi się z niej wywiązywać. Dlaczego w obie strony ma to nie działać niby?
No i aktualne jest pytanie o sposób logowania do iPlus...
Bo regulamin dość jednoznacznie mówi, ze konto Plus.pl jest niezbędne, natomiast Specjalista Plusa Marta_Plus mówi, ze będzie ciągle także "po staremu"
- imarcin0409
- PlusManiak
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
- Lokalizacja: /home
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Musiałem ponownie założyć konto, tylko Plus nie jest tu wyjątkiem, w kwestii starych/nowych kont.wlo pisze:tuxowolf,
no i jak się zalogowałeś do nowego konta? Na stare dane (jako login miałeś e-mail, ze zadziałało)? Czy nowe konto otworzyłeś?
(...)
Co do reszty, nie odbieraj mnie źle, ja wiem, że ty masz wiedzę i potrafisz z niej korzystać :) .
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
No i mamy nowy iPlus...
Styl - jak strona główna Plusa. Sęk w tym, ze w iPlusie wszystko (no - może nie wszystko, ale sporo ) się rozjeżdża!
Pasek menu gdzieś się w połowie ukrywa, przyciski - nie wiadomo gdzie są, bo tekst nie zawsze oznacza, że pod nim jest przycisk... Niektóre kolumny niedostosowane do zwiększonej znacznie czcionki...
Rozumiem problemy z UOKiK ws. dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, ale rozmiary czcionki (podstawowa) oraz wierszy w tabelach (np. z usługami czy promocjami, to już przegięcie wg mnie jest...
Styl - jak strona główna Plusa. Sęk w tym, ze w iPlusie wszystko (no - może nie wszystko, ale sporo ) się rozjeżdża!
Pasek menu gdzieś się w połowie ukrywa, przyciski - nie wiadomo gdzie są, bo tekst nie zawsze oznacza, że pod nim jest przycisk... Niektóre kolumny niedostosowane do zwiększonej znacznie czcionki...
Rozumiem problemy z UOKiK ws. dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, ale rozmiary czcionki (podstawowa) oraz wierszy w tabelach (np. z usługami czy promocjami, to już przegięcie wg mnie jest...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
wlo,
przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego działu.
przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Nie wiem czy to kwestia przekazania uwag - nie sądzę, bo pewnie spece widzieli problem - ale już "ładnie" wygląda iPlus
Natomiast zawsze w takich przypadkach zastanawia mnie - dlaczego wychodzi coś tak niedorobionego, że trzeba to poprawiać? Przecież to widać, już na etapie testów! No chyba, że specjaliści oderwani są od rzeczywistości i np. korzystają z komputerów, które to co oni wymyślą pokazują tak jak oni to sobie wymyślili? Nie wiem, ale wkurza mnie taka robota...
Natomiast zawsze w takich przypadkach zastanawia mnie - dlaczego wychodzi coś tak niedorobionego, że trzeba to poprawiać? Przecież to widać, już na etapie testów! No chyba, że specjaliści oderwani są od rzeczywistości i np. korzystają z komputerów, które to co oni wymyślą pokazują tak jak oni to sobie wymyślili? Nie wiem, ale wkurza mnie taka robota...
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 mar 2022, o 12:10
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Dzień dobry. Mam problem z zalogowaniem się do aplikacji iplus wyskakuje informacja dostęp do aplikacji jest zablokowany na danym poziomie logowania a przez stronę internetową mogę zalogować się normalnie. Logowanie jest e hasłem
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Witaj Aneczka984,
wiemy o tych utrudnieniach i dział techniczny już się tym zajmuje. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
EDYCJA: funkcjonalność powinna być już dostępna - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
wiemy o tych utrudnieniach i dział techniczny już się tym zajmuje. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
EDYCJA: funkcjonalność powinna być już dostępna - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Nadal nie działa ,ale w tej sieci nic mnie już nie zdziwi.
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Po aktualizacji IPhone do iOS 15.4 nie uruchamia się aplikacja iPlus. Czy podejmowe są kroki w celu naprawy?
iPhone 15 pro MAX, S23 Ultra
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
cargo,
spróbuj proszę odinstalować i zainstalować ponownie aplikację? Korzystasz z telefonu z systemem Android czy iOS?
kmis,
spróbuj proszę odinstalować i zainstalować ponownie aplikację? Korzystasz z telefonu z systemem Android czy iOS?
kmis,
sytuacja jest nam znana.Po aktualizacji IPhone do iOS
trwają prace naprawcze. Za utrudnienia przepraszamy.Czy podejmowe są kroki w celu naprawy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Dlaczego w iPlus z zakładki:
Tu jesteś: iPlus -> Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> e-faktura -> Lista dokumentów
zniknęły dotychczas dostępne dokumenty (faktury, billingi)?
Czy teraz tylko na głównej zakładce Płatności -> Zestawienie finansowe konta będą one dostępne?
Szczerze mówiąc wolałem korzystać z tego pierwszego sposobu pobierania e-faktur
Tu jesteś: iPlus -> Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> e-faktura -> Lista dokumentów
zniknęły dotychczas dostępne dokumenty (faktury, billingi)?
Czy teraz tylko na głównej zakładce Płatności -> Zestawienie finansowe konta będą one dostępne?
Szczerze mówiąc wolałem korzystać z tego pierwszego sposobu pobierania e-faktur
Aplikacja mobilna iPlus
Ostatnio pojawiły się zmiany w aplikacji iPlus, niestety na pierwszy rzut oka na duży minus.
1. Nie udało mi się w jednym koncie mieć sparowane dwa numery - prywatny i firmowy
2. Aplikacja nie trzyma danych logowania, trzeba za każdym razem wpisywać na nowo.
3. Dla starego sposobu logowania zostały wyczyszczone dane logowania
Czy możecie spróbować naprawić te niedogodności...
1. Nie udało mi się w jednym koncie mieć sparowane dwa numery - prywatny i firmowy
2. Aplikacja nie trzyma danych logowania, trzeba za każdym razem wpisywać na nowo.
3. Dla starego sposobu logowania zostały wyczyszczone dane logowania
Czy możecie spróbować naprawić te niedogodności...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
duke,
dziękuje za nadesłane uwagi, przekazałam je do właściwych osób.
dziękuje za nadesłane uwagi, przekazałam je do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Aplikacja mobilna: 1 Na przypisany adres z konta Plus nie loguje wykazując błędne hasło lub adres. 2 W aplikacji brak info, ile rat pozostało do końca spłaty urządzenia. 3 Pomimo zaznaczenia zapamiętania nie zapamiętuje hasła. 4. Brak logowania biometria.
Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Sposób logowania na iOS po aktualizacji aplikacji to jakieś nieporozumienie.