iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

tuxowolf,
no i jak się zalogowałeś do nowego konta? Na stare dane (jako login miałeś e-mail, ze zadziałało)? Czy nowe konto otworzyłeś?

Moje posty nie mają zdziałać nic dla mnie. Mam głowę i dwie ręce... Praktykę z Plusem i jego dziwnymi nieraz zachowaniami. Dam radę ;-)
Chcę zwrócić uwagę na dziwne działania operatora. Bo niby klient ma konto, a nie może z niego korzystać... Niby coś nowego wprowadzają, ale regulaminów nie ma. Czy nie prościej podać do wiadomości - stare konta do SSO z powodu wyłączenia wszystkich usług, do których logowania było wykorzystywane, nie istnieją. Dajemy Wam całkiem nowe. Stare są systemowo usunięte. Nie byłoby prościej?
A tak - niby mam umowę na tę usługę, ale chyba jednak jej nie mam...
Ja nie należę do ludzi, którzy tak po prostu pomijają tego typu rzeczy. Operator - co tutaj wielu opisuje - raczej nie olewa swoich interesów, tylko jasno mówi, że klient ma umowę i musi się z niej wywiązywać. Dlaczego w obie strony ma to nie działać niby?

No i aktualne jest pytanie o sposób logowania do iPlus...
Bo regulamin dość jednoznacznie mówi, ze konto Plus.pl jest niezbędne, natomiast Specjalista Plusa Marta_Plus mówi, ze będzie ciągle także "po staremu" ;-)
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: imarcin0409 »

wlo pisze:tuxowolf,
no i jak się zalogowałeś do nowego konta? Na stare dane (jako login miałeś e-mail, ze zadziałało)? Czy nowe konto otworzyłeś?
(...)
Musiałem ponownie założyć konto, tylko Plus nie jest tu wyjątkiem, w kwestii starych/nowych kont.

Co do reszty, nie odbieraj mnie źle, ja wiem, że ty masz wiedzę i potrafisz z niej korzystać :) .
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

No i mamy nowy iPlus...
Styl - jak strona główna Plusa. Sęk w tym, ze w iPlusie wszystko (no - może nie wszystko, ale sporo ;-)) się rozjeżdża!
Pasek menu gdzieś się w połowie ukrywa, przyciski - nie wiadomo gdzie są, bo tekst nie zawsze oznacza, że pod nim jest przycisk... Niektóre kolumny niedostosowane do zwiększonej znacznie czcionki...
Rozumiem problemy z UOKiK ws. dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, ale rozmiary czcionki (podstawowa) oraz wierszy w tabelach (np. z usługami czy promocjami, to już przegięcie wg mnie jest...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

wlo,

przekazałam Twoje uwagi do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Nie wiem czy to kwestia przekazania uwag - nie sądzę, bo pewnie spece widzieli problem - ale już "ładnie" wygląda iPlus ;-)

Natomiast zawsze w takich przypadkach zastanawia mnie - dlaczego wychodzi coś tak niedorobionego, że trzeba to poprawiać? Przecież to widać, już na etapie testów! No chyba, że specjaliści oderwani są od rzeczywistości i np. korzystają z komputerów, które to co oni wymyślą pokazują tak jak oni to sobie wymyślili? Nie wiem, ale wkurza mnie taka robota...
Aneczka984
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2022, o 12:10

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Aneczka984 »

Dzień dobry. Mam problem z zalogowaniem się do aplikacji iplus wyskakuje informacja dostęp do aplikacji jest zablokowany na danym poziomie logowania a przez stronę internetową mogę zalogować się normalnie. Logowanie jest e hasłem
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Aneczka984,

wiemy o tych utrudnieniach i dział techniczny już się tym zajmuje. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.

EDYCJA: funkcjonalność powinna być już dostępna - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cargo
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 4 sty 2020, o 13:12

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: cargo »

Nadal nie działa ,ale w tej sieci nic mnie już nie zdziwi.
Awatar użytkownika
kmis
Starszy Plusmaniak
Posty: 178
Rejestracja: 5 sty 2009, o 14:22
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: kmis »

Po aktualizacji IPhone do iOS 15.4 nie uruchamia się aplikacja iPlus. Czy podejmowe są kroki w celu naprawy?
iPhone 15 pro MAX, S23 Ultra
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

cargo,

spróbuj proszę odinstalować i zainstalować ponownie aplikację? Korzystasz z telefonu z systemem Android czy iOS?

kmis,
Po aktualizacji IPhone do iOS
sytuacja jest nam znana.
Czy podejmowe są kroki w celu naprawy?
trwają prace naprawcze. Za utrudnienia przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Dlaczego w iPlus z zakładki:
Tu jesteś: iPlus -> Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> e-faktura -> Lista dokumentów
zniknęły dotychczas dostępne dokumenty (faktury, billingi)?

Czy teraz tylko na głównej zakładce Płatności -> Zestawienie finansowe konta będą one dostępne?
Szczerze mówiąc wolałem korzystać z tego pierwszego sposobu pobierania e-faktur ;-)
duke
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 26 sie 2020, o 12:15

Aplikacja mobilna iPlus

Post autor: duke »

Ostatnio pojawiły się zmiany w aplikacji iPlus, niestety na pierwszy rzut oka na duży minus.
1. Nie udało mi się w jednym koncie mieć sparowane dwa numery - prywatny i firmowy
2. Aplikacja nie trzyma danych logowania, trzeba za każdym razem wpisywać na nowo.
3. Dla starego sposobu logowania zostały wyczyszczone dane logowania

Czy możecie spróbować naprawić te niedogodności...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

duke,

dziękuje za nadesłane uwagi, przekazałam je do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Aplikacja mobilna: 1 Na przypisany adres z konta Plus nie loguje wykazując błędne hasło lub adres. 2 W aplikacji brak info, ile rat pozostało do końca spłaty urządzenia. 3 Pomimo zaznaczenia zapamiętania nie zapamiętuje hasła. 4. Brak logowania biometria.
T0m3k
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2021, o 21:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: T0m3k »

Sposób logowania na iOS po aktualizacji aplikacji to jakieś nieporozumienie.
ODPOWIEDZ