iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 200
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Aplikacja Plusa ebok.pl nie przyjmuje hasła choć nie było ono zmieniane. Chodzi o stronę internetową. W aplikacji mobilnej wszystko jest ok.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
amaryl556,
logujesz się Plus Kodem 5 czy e-hasłem? Jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
logujesz się Plus Kodem 5 czy e-hasłem? Jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
loguję się z e-hasłem swoim zmienionym. Plus Kodu 5 już wcale nie pamiętam. Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi. Po wpisaniu numeru telefonu i hasła klikając zaloguj wraca z powrotem do pustych okienek logowania. Tak jest w FF i Edge.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
amaryl556,
spróbuj proszę jeszcze wyczyścić pliki cookie i daj nam znać.
spróbuj proszę jeszcze wyczyścić pliki cookie i daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
ciasteczka i cała historia przeglądania czyszczone. Nic nie pomaga.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
amaryl556,
prześlij zatem numer telefonu, którego dotyczy problem na adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażemy sprawę dalej.
prześlij zatem numer telefonu, którego dotyczy problem na adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażemy sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziękuję wysłałem nie dopisałem nazwy użytkownika z rozpędu
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
amaryl556,
dziękuję bardzo, wiadomość dotarła - sprawdź pocztę.
dziękuję bardzo, wiadomość dotarła - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Sprawę rozwiązałem samodzielnie przy pomocy odnalezionego w archiwum kodu Plus.Dziękuję.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
amaryl556,
dziękuję za informację. Mam nadzieję, że utrudnienia już się nie powtórzą.
dziękuję za informację. Mam nadzieję, że utrudnienia już się nie powtórzą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witam
Od dziś mam aktywny numer w plusie po przeniesieniu z play. Sciągnąłem aplikację online i próbuje się zalogowac. Wpisuje swój numer telefonu (ten który przeniosłem i już jest aktywny) oraz kod z pierwszej faktury. Logowanie niby poprawne po czym przenosi mnie do karty aby zmienić hasło. Wpisuje stare czyli ten kod z faktury wpisuje nowe i potwierdzam je i....po naciśnieciu dalej pisze USŁUGA NIE POWIODŁA SIĘ. O co chodzi ?
Od dziś mam aktywny numer w plusie po przeniesieniu z play. Sciągnąłem aplikację online i próbuje się zalogowac. Wpisuje swój numer telefonu (ten który przeniosłem i już jest aktywny) oraz kod z pierwszej faktury. Logowanie niby poprawne po czym przenosi mnie do karty aby zmienić hasło. Wpisuje stare czyli ten kod z faktury wpisuje nowe i potwierdzam je i....po naciśnieciu dalej pisze USŁUGA NIE POWIODŁA SIĘ. O co chodzi ?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 10:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
logowanie do "Plus online" w telefonie
witam, chciałam się zalogowac do "Plus online" w telefonie, żeby sprawdzić czy pojawił się już rachunek za abonament. I niestety, ale nie mogłam się zalogować. Numer telefonu, jak i hasło (to którym się loguję na komputerze) nie działa. Czy robię "coś" nie tak jak powinnam, czy istnieje jakiś błąd jeśli chodzi o logowanie się w telefonie
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, o 07:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj mała,
jak obecnie wygląda sytuacja?
jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Marta_Plus pisze:Witaj mała,
jak obecnie wygląda sytuacja?
witam, dalej nic. Próbuję, i nadal przekierowuje mnie na stronę logowania. Próbowałam również logować się na "e-fakrtura", ale nie łączy - mam "pustą" stronę