iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Witam. Ja też mam problem z wyświetlaniem wszystkich danych w aplikacji mobilnej, zarówno na nr internetowym, jak i głosowym. Wyświetlany jest pakiet podstawowy, a promocyjny, jednak nn obrazowy już nie. Na obu numerach.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj PWojciechowska,

proszę o informację, jaki dokładnie pakiet promocyjny nie jest wyświetlany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

W przypadku nr głosowego dodatkowy pakiet 12GB, a w przypadku nr internetowego pakiet 100 GB. Pakiety podstawowe 4 i 80 GB są wyświetlane.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

PWojciechowska,

dziękuję Ci za doprecyzowanie. Zgłosiłam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: zif »

Mam abonament z pakietami minut - osobny do sieci komórkowych poza Plusem, osobny na stacjonarne. W Plus Online jest OK, ale w aplikacji pakiety są niewidoczne. Można to jakoś naprawić?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

zif,
- podeślij mi proszę numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości wpisując słowo FORUM i swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: zif »

Poszło :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

zif,
- dziękuję. Przekazałam już gdzie trzeba do dalszej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: kajak_66 »

Znów mam podobny problem z aplikacją na WP Lumia 950 (podobnie jak w lipcu 2018r.), po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat "połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." Następnie przenosi mnie do ekranu startowego. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 09:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: JacentyEsz »

U mnie z kolei nagle na jednym z numerów w aplikacji zniknęło wszystko i został tylko pakiet internetowy ale też tylko 1 a córka ma 2.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

kajak_66,

wiemy o tych utrudnieniach. Aktualnie trwa proces naprawczy. Przepraszam za niedogodności.

JacentyEsz,

prośba o przesłanie numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: JacentyEsz »

Wysłałem email, dziękuję.

Wysłano z Google Pixel 2
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

JacentyEsz,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Jak długo można czekać na poprawę funkcjonalności aplikacji?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

PWojciechowska,
- przepraszam, że to tyle już trwa. Sprawa cały czas jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ