iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Plus online dla telefonu stacjonarnego
Dzień dobry,
Próbuję zalogować się do PLUS-online PLUSkodem. Hasło sesji zostaje wysłane SMSem tylko, że telefon stacjonarny nie obsługuje SMSów. Jak zalogować się do PLUS-online? Podobno e-hasło też wysyłane jest SMSem.
pozdrawiam Adam
Próbuję zalogować się do PLUS-online PLUSkodem. Hasło sesji zostaje wysłane SMSem tylko, że telefon stacjonarny nie obsługuje SMSów. Jak zalogować się do PLUS-online? Podobno e-hasło też wysyłane jest SMSem.
pozdrawiam Adam
Ostatnio zmieniony 3 sty 2019, o 14:17 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj clavicula71,
jeśli masz taką możliwość, przełóż kartę SIM do innego urządzenia obsługującego wiadomości SMS. Po uzyskaniu hasła sesji, aby usunąć jednorazowe hasło, należy wyłączyć dwuetapowe uwierzytelnianie. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... lus-online.
jeśli masz taką możliwość, przełóż kartę SIM do innego urządzenia obsługującego wiadomości SMS. Po uzyskaniu hasła sesji, aby usunąć jednorazowe hasło, należy wyłączyć dwuetapowe uwierzytelnianie. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... lus-online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Karta SIM jest włożona do zwykłego telefonu komórkowego. Zapewne ze względu na ofertę nie da się wysłać zwykłych SMSów na numer stacjonarny. Dochodzą SMSy głosowe w których syntetyczny lektor próbuje ułożyć wyraz z hasła :) - nijak nie można tego zrozumieć. Czyli jak inaczej mogę pozyskać e-hasło?Basia_Plus pisze:Witaj clavicula71,
jeśli masz taką możliwość, przełóż kartę SIM do innego urządzenia obsługującego wiadomości SMS. Po uzyskaniu hasła sesji, aby usunąć jednorazowe hasło, należy wyłączyć dwuetapowe uwierzytelnianie. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... lus-online.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
clavicula71,
jeśli dysponujesz Plus Kodem 5 to masz możliwość zarządzania kontem poprzez aplikację mobilne Plus online. Kwestię e–hasła na numerze stacjonarnym zweryfikuję i wrócę z odpowiedzią.
jeśli dysponujesz Plus Kodem 5 to masz możliwość zarządzania kontem poprzez aplikację mobilne Plus online. Kwestię e–hasła na numerze stacjonarnym zweryfikuję i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Niestety nie. Mam widoczne tylko te numery, które ręcznie (ponownie) zostały dodane po ich skasowaniu przez system. Nadal nie mam tych numerów, których nie mogę dodać, bo plus online podaje, że mój numer jest już dodany do zaprzyjaźnionych numerów. Oczywiście nie jest on także widoczny u osoby dodającej. No i rzecz jasna numery te same nie wróciły.Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- jak dzisiaj wygląda u Ciebie sytuacja z zaprzyjaźnionymi numerami? Wróciło już wszystko do normy?
Jednym słowem bez zmian
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
mpmdembi,
opisana sytuacja dotyczy zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?
opisana sytuacja dotyczy zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Jeśli chodzi o widoczność numerów którymi mój numer może zarządzać to oczywiście dotyczy to zarówno mobilnej jak i webowej aplikacji. Oczywiście udostępnienie (czyli jednorazowe zalogowanie się do numeru, którym w przyszłości mam zarządzać) możliwe jest tylko z webowej aplikacji - mam na myśli problem z tym, że nie mogę wpisać mojego numeru (tego, który będzie zarządzał), bo system podaje, że już taki jest wpisany, choć nie jest on widoczny na liście numerów, które mogą zarządzać danym numerem.Basia_Plus pisze:mpmdembi,
opisana sytuacja dotyczy zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?
Mam nadzieje, że dość jasno to opisałem
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Potwierdzam, także u mnie zaprzyjaźnione są już widoczne.
Przy okazji pytanio-prośba. Czy moglibyście uwidocznić w serwisie internetowym pakiet 3GB w Prosto na Kartę? Rozumiem, że wg regulaminu nie można go tam włączyć ani wyłączyć, ale podgląd wykorzystania pakietu oraz jego daty ważności by się przydał. Kiedyś praktycznie od ręki uwidoczniliście plushowy pakiet 5GB, więc liczę, że i tym razem się uda.
Przy okazji pytanio-prośba. Czy moglibyście uwidocznić w serwisie internetowym pakiet 3GB w Prosto na Kartę? Rozumiem, że wg regulaminu nie można go tam włączyć ani wyłączyć, ale podgląd wykorzystania pakietu oraz jego daty ważności by się przydał. Kiedyś praktycznie od ręki uwidoczniliście plushowy pakiet 5GB, więc liczę, że i tym razem się uda.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
mpmdembi,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numery, które powinny być dodane jako zaprzyjaźnione pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
emu,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numery, które powinny być dodane jako zaprzyjaźnione pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
emu,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Sprawa dotyczy wszystkich numerów z pakietem 3GB za 5 zł w Plus na Okrągło, nie tylko mojego jednego.
Czy może coś mylę i on pakiet jest tam widoczny tylko źle szukam?
Czy może coś mylę i on pakiet jest tam widoczny tylko źle szukam?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
emu,
sprawę przekazałam do odpowiedniego działu.emu pisze:Czy moglibyście uwidocznić w serwisie internetowym pakiet 3GB w Prosto na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
ZGŁASZANE i ZGŁASZANE i nic z tego !!!
na głównym nr "WYWALCZYŁEM" pokazywanie pakietów onLine w app na androida ale zgłaszając na drugi numer kiedyś i obecnie po przedłużeniu nadal NIC nie widać poza pakietem danych podstawowym. ZERO informacji o pakietach No Limit itp temat ciągnie się już LATA a sieć plus nadal sobie nie radzi z tym !!!
ILE MOŻNA CZEKAĆ BY TAKA SIEĆ JAK PLUS WZIĘŁA SIĘ ZA PROGRAMISTÓW I APLIKACJA ZROBIŁA SIĘ PRZYDATNA BO W OBECNEJ CHWILI NIE WIEM DO CZEGO MA SŁUŻYĆ - mimo tak wielu reklamacji / interwencji !!!
SPRAWĘ ZGŁASZANE DO BOK JAK I NA FORUM !!! NIE PRZYNOSZĄ JAKIEGOKOLWIEK REZULTATU.
WSTYD jak dla takiego "operatora" 100-to lat za "Afryką" !!!
na głównym nr "WYWALCZYŁEM" pokazywanie pakietów onLine w app na androida ale zgłaszając na drugi numer kiedyś i obecnie po przedłużeniu nadal NIC nie widać poza pakietem danych podstawowym. ZERO informacji o pakietach No Limit itp temat ciągnie się już LATA a sieć plus nadal sobie nie radzi z tym !!!
ILE MOŻNA CZEKAĆ BY TAKA SIEĆ JAK PLUS WZIĘŁA SIĘ ZA PROGRAMISTÓW I APLIKACJA ZROBIŁA SIĘ PRZYDATNA BO W OBECNEJ CHWILI NIE WIEM DO CZEGO MA SŁUŻYĆ - mimo tak wielu reklamacji / interwencji !!!
SPRAWĘ ZGŁASZANE DO BOK JAK I NA FORUM !!! NIE PRZYNOSZĄ JAKIEGOKOLWIEK REZULTATU.
WSTYD jak dla takiego "operatora" 100-to lat za "Afryką" !!!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
najmocniej przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.largo pisze:zgłaszając na drugi numer kiedyś i obecnie po przedłużeniu nadal NIC nie widać poza pakietem danych podstawowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Plus stacjonarny - Wykaz bieżacego użycia
Dzień dobry
Zarządzam kontem plus online, na którym mam numer komórkowy i stacjonarny. Na numerze komórkowym mam "wykaz bieżącego użycia" na stacjonarnym nie mam tego. Czy dla telefonu stacjonarnego mogę uzyskać taka funkcjonalność?
Pozdrawiam Adam
Zarządzam kontem plus online, na którym mam numer komórkowy i stacjonarny. Na numerze komórkowym mam "wykaz bieżącego użycia" na stacjonarnym nie mam tego. Czy dla telefonu stacjonarnego mogę uzyskać taka funkcjonalność?
Pozdrawiam Adam
Ostatnio zmieniony 8 sty 2019, o 11:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj clavicula71,
niestety usługa ta nie będzie dostępna dla numeru stacjonarnego.clavicula71 pisze:Na numerze komórkowym mam "wykaz bieżącego użycia" na stacjonarnym nie mam tego. Czy dla telefonu stacjonarnego mogę uzyskać taka funkcjonalność?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ