iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 wrz 2019, o 00:09
Re: Plus online / Mobilne Plus online
nadal nie pojawia się duplikat. Otrzymuje te same komunikaty co poprzednio.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
p.mikina,
Skontaktuj się z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Z pozycji forum nie mam niestety wglądu na konto numeru, aby zweryfikować powyższe.p.mikina pisze:nadal nie pojawia się duplikat. Otrzymuje te same komunikaty co poprzednio.
Skontaktuj się z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Jak zawsze po przedłużeniu umowy / zmianie abonamentu wszystkie informacje z plus online dla androida znikły mi z konta poza pakietem danych. Tu ponownie proszę specjalistów o podziałanie by wszystkie pakiety (informacje) były widoczne u mnie zresztą na webowej wersji też kiepsko uzyskać informacje o aktywnych pakietach poza internetowym.
Może nadejdzie czas by PLUS w końcu zaktualizował wygląd i funkcjonalność aplikacji
Może nadejdzie czas by PLUS w końcu zaktualizował wygląd i funkcjonalność aplikacji
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy nadal widoczny jest tylko pakiet internetowy?largo pisze:znikły mi z konta poza pakietem danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dokladnie jak kiedys przy przedluzeniu zniklo wszystko i dzis znow to samoBasia_Plus pisze:largo,jak obecnie wygląda sytuacja, czy nadal widoczny jest tylko pakiet internetowy?largo pisze:znikły mi z konta poza pakietem danych.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
sprawę przekazałam dalej.largo pisze: przy przedluzeniu zniklo wszystko
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Czy juz cos wiadomo?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
sprawa jest aktualnie w toku.
sprawa jest aktualnie w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Oby szybko zweryfikowali ze apka nic nie pokazuje ale fakt faktem mogli byscie w koncu modernizowac aplikacje bo az wstyd co do konkurencji...Basia_Plus pisze:largo,
sprawa jest aktualnie w toku.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dane wróciły i pokazuje pakiety.
Mam dodatkowe pytanie czy pakiet FREE video a później 10GB youtube będzie też widoczny w aplikacji?
Mam dodatkowe pytanie czy pakiet FREE video a później 10GB youtube będzie też widoczny w aplikacji?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
super, dziękuję za informację.largo pisze:Dane wróciły i pokazuje pakiety.
Nie.largo pisze:czy pakiet FREE video a później 10GB youtube będzie też widoczny w aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
A jak sprawdzic wykorzystanie pakietu 10GB na youtube w przyszlosci?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
aktualnie trwają prace nad widocznością tego pakietu w aplikacji.
aktualnie trwają prace nad widocznością tego pakietu w aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Propozycja obsługi nowych banków w e-płatności
Witam,
Nie dawno zawarłem nową umowę z Plusem. W celu opłacenia rachunku po raz pierwszy udałem się na stronę e-płatności i się lekko rozczarowałem brakiem możliwości zapłaty bezpośrednio z mojego banku.
Tak, wiem że mogę jeszcze kartą, blikiem czy zwykłym przelewem na konto ale chciałbym się zapytać czy ta lista obsługiwanych banków będzie w przyszłości powiększana? Chodzi mi tu dokładnie o Bank Polskiej Spółdzielczości.
Pozdrawiam.
Nie dawno zawarłem nową umowę z Plusem. W celu opłacenia rachunku po raz pierwszy udałem się na stronę e-płatności i się lekko rozczarowałem brakiem możliwości zapłaty bezpośrednio z mojego banku.
Tak, wiem że mogę jeszcze kartą, blikiem czy zwykłym przelewem na konto ale chciałbym się zapytać czy ta lista obsługiwanych banków będzie w przyszłości powiększana? Chodzi mi tu dokładnie o Bank Polskiej Spółdzielczości.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 9 gru 2019, o 13:55 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj freequss,
dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją do właściwych osób.
dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ