iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
p.mikina
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 wrz 2019, o 00:09

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: p.mikina »

nadal nie pojawia się duplikat. Otrzymuje te same komunikaty co poprzednio.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

p.mikina,
p.mikina pisze:nadal nie pojawia się duplikat. Otrzymuje te same komunikaty co poprzednio.
Z pozycji forum nie mam niestety wglądu na konto numeru, aby zweryfikować powyższe.

Skontaktuj się z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Jak zawsze po przedłużeniu umowy / zmianie abonamentu wszystkie informacje z plus online dla androida znikły mi z konta poza pakietem danych. Tu ponownie proszę specjalistów o podziałanie by wszystkie pakiety (informacje) były widoczne u mnie zresztą na webowej wersji też kiepsko uzyskać informacje o aktywnych pakietach poza internetowym.

:idea: Może nadejdzie czas by PLUS w końcu zaktualizował wygląd i funkcjonalność aplikacji :idea:
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,
largo pisze:znikły mi z konta poza pakietem danych.
jak obecnie wygląda sytuacja, czy nadal widoczny jest tylko pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Basia_Plus pisze:largo,
largo pisze:znikły mi z konta poza pakietem danych.
jak obecnie wygląda sytuacja, czy nadal widoczny jest tylko pakiet internetowy?
Dokladnie jak kiedys przy przedluzeniu zniklo wszystko i dzis znow to samo
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,
largo pisze: przy przedluzeniu zniklo wszystko
sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Czy juz cos wiadomo?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,

sprawa jest aktualnie w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Basia_Plus pisze:largo,

sprawa jest aktualnie w toku.
Oby szybko zweryfikowali ze apka nic nie pokazuje ale fakt faktem mogli byscie w koncu modernizowac aplikacje bo az wstyd co do konkurencji...
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Dane wróciły i pokazuje pakiety.
Mam dodatkowe pytanie czy pakiet FREE video a później 10GB youtube będzie też widoczny w aplikacji?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,
largo pisze:Dane wróciły i pokazuje pakiety.
super, dziękuję za informację.
largo pisze:czy pakiet FREE video a później 10GB youtube będzie też widoczny w aplikacji?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

A jak sprawdzic wykorzystanie pakietu 10GB na youtube w przyszlosci?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,

aktualnie trwają prace nad widocznością tego pakietu w aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
freequss
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 gru 2019, o 19:30

Propozycja obsługi nowych banków w e-płatności

Post autor: freequss »

Witam,

Nie dawno zawarłem nową umowę z Plusem. W celu opłacenia rachunku po raz pierwszy udałem się na stronę e-płatności i się lekko rozczarowałem brakiem możliwości zapłaty bezpośrednio z mojego banku.
Tak, wiem że mogę jeszcze kartą, blikiem czy zwykłym przelewem na konto ale chciałbym się zapytać czy ta lista obsługiwanych banków będzie w przyszłości powiększana? Chodzi mi tu dokładnie o Bank Polskiej Spółdzielczości. :roll:
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 9 gru 2019, o 13:55 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj freequss,

dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ