iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,
amaryl556 pisze:Aplikacja mobilna: 1 Na przypisany adres z konta Plus nie loguje wykazując błędne hasło lub adres. 2 W aplikacji brak info, ile rat pozostało do końca spłaty urządzenia.
Prośba o doprecyzowanie, czy korzystasz z urządzenia z systemem Android czy iOS. Prześlij proszę login Twojego konta na Plus.pl lub numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
amaryl556 pisze:3 Pomimo zaznaczenia zapamiętania nie zapamiętuje hasła. 4. Brak logowania biometria.
W przyszłości planujemy wdrożyć rozwiązanie, które naprawi tę sytuację np. logowanie za pomocą Biometrii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Dziękuję. Co do logowania działa stary sposób logowania z numeru telefonu i tak zostawię.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Chciałbym wrócić do mojego pytania dot. traktowania webowego iPlus-a po macoszemu...
Regulaminy promocji wszelkich coraz częściej mają zapisy (przykładowo):
W celu włączenia Promocji należy:
1) wpisać krótki kod: *xxx# zatwierdzony przyciskiem „zadzwoń” lub
2) zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod nr 601102601 lub
3) zalogować się do Mobilnego Plus Online

Odzwyczajacie klientów od "normalnego" przeglądarkowego eboku? Likwidacja jest przewidywana?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

wlo,
wlo pisze:Odzwyczajacie klientów od "normalnego" przeglądarkowego eboku? Likwidacja jest przewidywana?
wlo pisze:Odzwyczajacie klientów od "normalnego" przeglądarkowego eboku? Likwidacja jest przewidywana?
Nie mamy informacji na ten temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Kolejne nawiązanie - do dyskusji sprzed pół roku dot. nowych zasad logowania do iPlus - przez konto plus.pl i bieżących wątpliwości dot. iPlus...

Biorąc pod uwagę uwagi użytkowników aplikacji mobilnej i odpowiedzi Operatora w stylu:
Prosimy, wypróbuj nowy sposób logowania i skorzystaj z konta plus.pl Jak już założysz konto i dokonasz szybkiego procesu autoryzacji, to otrzymasz dostęp do wszystkich numerów zarejestrowanych na Twój PESEL. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z działania aplikacji i zaproponowanego rozwiązania.
albo:
Prosimy, załóż konto plus.pl i korzystaj z nowego sposobu logowania. Zyskasz dostęp do wszystkich numerów zarejestrowanych na Twój PESEL. Wystarczy, że przejdziesz jednorazowy proces autoryzacji. Liczymy, że Twoja ocena zostanie zwiększona. Pozdrawiamy!
wydaje się, że jest coś na rzeczy...

Osobiście jestem zwolennikiem webowej wersji iPlus (generalnie wolę komputer niż smartfon do tych rzeczy, do których dzisiaj służy smartfon) i naprawdę wolałbym, żeby wszystko co da się zrobić w wersji mobilnej dało się także w wersji przeglądarkowej. Nie rozumiem, dlaczego jest to ograniczane (nie tylko - na co wskazują przesłanki - sposób logowania, wcześniej czy później także w wersji webowej - jestem pewien ;-)), dlaczego Operator zmusza do korzystania z wersji mobilnej?

PS
Właśnie zauważyłem, że już także w webowej wersji jest "uwaga": Dostępna jest nowa metoda logowania - z zachętą do korzystania ;-)

PPS
A żeby dopełnić bałaganu jaki w omawianym zakresie występuje, powiem, że chcąc poczytać o nowym sposobie logowania, zwłaszcza do webowego iPlus, nie da się za bardzo, bo choćby odnośnik do "Regulaminu usługi Iplus dostępnej na www obowiązujący od 13.01.2022" prowadzi do "Informacji o warunkach realizacji uprawnień abonentów związanych ze zmianą dostawcy roamingu międzynarodowego na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego" ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

wlo,

przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

aplikacja iPlus się rozjechała

Post autor: WXuser »

zniknęły mi numery na kartę - zostały tylko te na abonament oraz numery obcych osób ...np pana Artura Ch. numer zaczynający się na 7262...
Ostatnio zmieniony 28 lip 2022, o 13:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: aplikacja iPlus się rozjechała

Post autor: pszprega »

Faktycznie jest coś na rzeczy. Właśnie sprawdziłem i również mam a aplikacji zupełnie obce dane w tym oczywiście numer PESEL...
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: aplikacja iPlus się rozjechała

Post autor: Ron »

Faktycznie znikł jeden z numerów z aplikacji na kartę.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: aplikacja iPlus się rozjechała

Post autor: sl@w_es »

Rano (ok. 6:00) nie stwierdziłem, żadnych problemów z zarządzaniem numerami zaprzyjaźnionymi jak również z ich brakiem, za to teraz nie można zalogować się do aplikacji; pojawia się komunikat "Błąd podczas logowania". Przy czym z całą pewnością nie jest to błąd popełniany przeze mnie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: aplikacja iPlus się rozjechała

Post autor: WXuser »

ja nadal widzę numer pana Artura Ch, rocznik 79 - znak zodiaku wodnik :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: aplikacja iPlus się rozjechała

Post autor: Basia_Plus »

WXuser, pszprega, Ron, sl@w_es,

sprawa w trakcie analizy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

Na chwilę obecną wszystko w normie. Piszę o moich numerach. 🙂
Awatar użytkownika
Plush
Starszy Plusmaniak
Posty: 166
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:46
Lokalizacja: Plush'akowo

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Plush »

Proszę o przyspieszenie reklamacji: CASE/230714/1227 z dnia 14.07.2023 r.
Dziękuje :-)
Uwielbiam Plush'aka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Plush,
Plush pisze: 14 lip 2023, o 17:26 Proszę o przyspieszenie reklamacji: CASE/230714/1227 z dnia 14.07.2023 r.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ