iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
paulus34,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam
Same problemy w tym plusie chyba przyszedł czas na zmiany. Dosyć że wpakowaliście mnie w taryfę elastyczną to teraz jeszcze po zalogowaniu się do PLUS Online poza swoim adresem nie widzę nic:
- brak salda faktury
- brak historii płatności
To jakaś porażka. I co ciekawe stało się to od Pażdziernika i w momencie przysłania zawyżonej faktury w związku z przejściem na abonament o zgrozo 98 zł - to już jest szczyt szczytów ale to temat na innym wątku i złożone 2 reklamacje.
W PLUS ONLINE widz tylko raty za telefon które niekoniecznie są mi potrzebne do szczęścia.
Logowałem się z różnych komputerów, z różnych przeglądarek - bez zmian
Proszę o pilną odpowiedz.
Po prostu nie ma nic .To normalne ? Loguje się PLUS KODEM
Same problemy w tym plusie chyba przyszedł czas na zmiany. Dosyć że wpakowaliście mnie w taryfę elastyczną to teraz jeszcze po zalogowaniu się do PLUS Online poza swoim adresem nie widzę nic:
- brak salda faktury
- brak historii płatności
To jakaś porażka. I co ciekawe stało się to od Pażdziernika i w momencie przysłania zawyżonej faktury w związku z przejściem na abonament o zgrozo 98 zł - to już jest szczyt szczytów ale to temat na innym wątku i złożone 2 reklamacje.
W PLUS ONLINE widz tylko raty za telefon które niekoniecznie są mi potrzebne do szczęścia.
Logowałem się z różnych komputerów, z różnych przeglądarek - bez zmian
Proszę o pilną odpowiedz.
Po prostu nie ma nic .To normalne ? Loguje się PLUS KODEM
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj BO_KAL,
pod adres specjalista_plus@plus.pl (pamiętaj o dodaniu w temacie słowa: FORUM oraz zawarciu też swojej nazwy użytkownika) podeślij proszę numer telefonu oraz screen z widoczną stroną w Plus online. Postaram się pomóc.
pod adres specjalista_plus@plus.pl (pamiętaj o dodaniu w temacie słowa: FORUM oraz zawarciu też swojej nazwy użytkownika) podeślij proszę numer telefonu oraz screen z widoczną stroną w Plus online. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Nadal cisza u nadal nie działa ja należy.JacentyEsz pisze:U mnie z kolei nagle na jednym z numerów w aplikacji zniknęło wszystko i został tylko pakiet internetowy ale też tylko 1 a córka ma 2.
Edyta:
Dziś nawet nie można się zalogować.
Wysłano z Google Pixel 2
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz,
sprawa jeszcze w toku. Poprosiłam o przyśpieszenie jej rozwiązania.
sprawa jeszcze w toku. Poprosiłam o przyśpieszenie jej rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Jestem forumowym malkontentem - jak piszę posta, to z pretensjami. Wnioskując z ilości postów, całkiem sporo tych pretensji (do plusa) się nazbierało.
I takie pytanie - mam plus online na komputerze pod Windą i na telefonie pod andkiem. Każda z aplikacji pokazuje mi różną kwotę pt. "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów". Różnica niby niewielka, kilka groszy, ale czy nie czas się zacząć bać, że czegoś gdzieś nie dopilnuję???
I takie pytanie - mam plus online na komputerze pod Windą i na telefonie pod andkiem. Każda z aplikacji pokazuje mi różną kwotę pt. "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów". Różnica niby niewielka, kilka groszy, ale czy nie czas się zacząć bać, że czegoś gdzieś nie dopilnuję???
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: Plus online / Mobilne Plus online
AndrzejiHania,
- ta różnica wynika stąd, że w przeglądarkowej aplikacji Plus online podana jest wartość netto, a wersji mobilnej brutto.
- ta różnica wynika stąd, że w przeglądarkowej aplikacji Plus online podana jest wartość netto, a wersji mobilnej brutto.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Netto i brutto to raczej nie jest kwestia kliku groszy :)
Wysłano z Google Pixel 2
Wysłano z Google Pixel 2
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
A ja się pytam po raz kolejny, kiedy ta aplikacja będzie pokazywała wszystkie pakiety? Bo zgłoszenie było ponad miesiąc temu, i nadal nic się w tej sprawie nie dzieje. Czemu nie ma żadnej aktualizacji? Czemu nie są dodawane nowe funkcjonalności?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz ,
- zależy jaka jest wyjściowa wartość netto
PWojciechowska,
- przepraszam, że tak długo to trwa. Sprawa widoczności pakietów dodatkowych (tych na cały kontrakt) cały czas jest w trakcie rozwiązywania.
- zależy jaka jest wyjściowa wartość netto
PWojciechowska,
- przepraszam, że tak długo to trwa. Sprawa widoczności pakietów dodatkowych (tych na cały kontrakt) cały czas jest w trakcie rozwiązywania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Od ponad 2-óch miesięcy wyświetla mi w wersji webowej tę samą ilość danych z pakietu dodatkowego na cały kontrakt, choć regularnie przekraczam podstawę - pytanie moje: kto i gdzie może mi przekazać informację ile już z tych dodatków wyczerpałem? I jak to możliwe, żeby sieć komórkowa nie dawała możliwości kontroli? Bo to chyba jest niezgodne z Regulaminem, prawda? Mam rację?sedzia20 pisze:Basiu_Plus: naprawcie to proszę czym prędzej, bo od wczoraj nie mam nic na kontach głównych, a w webowym PO w ogóle nie schodzi nic z pakietów na cały kontrakt (cały czas 12 GB i 100 GB się wyświetla) - odebrano mi tym samym możliwość kontroli, czego bardzo nie lubię.Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,
najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. Sprawa jeszcze w toku.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ja nadal nie rozumiem, że pretendująca do najlepszej sieci w Polsce Plus nie jest w stanie ogarnąć swojej aplikacji i od ponad dwóch miesięcy technicy nie potrafią jej naprawić.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nic w tej sprawie się nie zmieniło w dalszym ciągu aplikacja mi nie działa!!!kajak_66 pisze:Znów mam podobny problem z aplikacją na WP Lumia 950 (podobnie jak w lipcu 2018r.), po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat "połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." Następnie przenosi mnie do ekranu startowego. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
kajak_66,
- przepraszam, że tak długo to trwa. Na tę chwilę nie mamy jednak jeszcze nowych informacji w tym temacie
- przepraszam, że tak długo to trwa. Na tę chwilę nie mamy jednak jeszcze nowych informacji w tym temacie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Problemy z wyświetlaniem na Plus Online dodatkowego pakietu GB zgłaszałem w czerwcu: viewtopic.php?f=100&t=24001&start=30#p239631
do dziś nie zostało to naprawione, ciągle według Plus Online mam dostępne 450GB, więc już nie przesadzajcie z tym marudzeniem że czekacie 2 miesiące
do dziś nie zostało to naprawione, ciągle według Plus Online mam dostępne 450GB, więc już nie przesadzajcie z tym marudzeniem że czekacie 2 miesiące