iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

paulus34,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BO_KAL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:07

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: BO_KAL »

Witam

Same problemy w tym plusie chyba przyszedł czas na zmiany. Dosyć że wpakowaliście mnie w taryfę elastyczną to teraz jeszcze po zalogowaniu się do PLUS Online poza swoim adresem nie widzę nic:

- brak salda faktury
- brak historii płatności
To jakaś porażka. I co ciekawe stało się to od Pażdziernika i w momencie przysłania zawyżonej faktury w związku z przejściem na abonament o zgrozo 98 zł - to już jest szczyt szczytów ale to temat na innym wątku i złożone 2 reklamacje.


W PLUS ONLINE widz tylko raty za telefon które niekoniecznie są mi potrzebne do szczęścia.

Logowałem się z różnych komputerów, z różnych przeglądarek - bez zmian

Proszę o pilną odpowiedz.


Po prostu nie ma nic .To normalne ? Loguje się PLUS KODEM
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj BO_KAL,

pod adres specjalista_plus@plus.pl (pamiętaj o dodaniu w temacie słowa: FORUM oraz zawarciu też swojej nazwy użytkownika) podeślij proszę numer telefonu oraz screen z widoczną stroną w Plus online. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: JacentyEsz »

JacentyEsz pisze:U mnie z kolei nagle na jednym z numerów w aplikacji zniknęło wszystko i został tylko pakiet internetowy ale też tylko 1 a córka ma 2.
Nadal cisza u nadal nie działa ja należy.

Edyta:
Dziś nawet nie można się zalogować.

Wysłano z Google Pixel 2
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

JacentyEsz,

sprawa jeszcze w toku. Poprosiłam o przyśpieszenie jej rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AndrzejiHania
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: AndrzejiHania »

Jestem forumowym malkontentem - jak piszę posta, to z pretensjami. Wnioskując z ilości postów, całkiem sporo tych pretensji (do plusa) się nazbierało.
I takie pytanie - mam plus online na komputerze pod Windą i na telefonie pod andkiem. Każda z aplikacji pokazuje mi różną kwotę pt. "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów". Różnica niby niewielka, kilka groszy, ale czy nie czas się zacząć bać, że czegoś gdzieś nie dopilnuję???
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

AndrzejiHania,
- ta różnica wynika stąd, że w przeglądarkowej aplikacji Plus online podana jest wartość netto, a wersji mobilnej brutto.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: JacentyEsz »

Netto i brutto to raczej nie jest kwestia kliku groszy :)

Wysłano z Google Pixel 2
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

A ja się pytam po raz kolejny, kiedy ta aplikacja będzie pokazywała wszystkie pakiety? Bo zgłoszenie było ponad miesiąc temu, i nadal nic się w tej sprawie nie dzieje. Czemu nie ma żadnej aktualizacji? Czemu nie są dodawane nowe funkcjonalności?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

JacentyEsz ,
- zależy jaka jest wyjściowa wartość netto ;-)

PWojciechowska,
- przepraszam, że tak długo to trwa. Sprawa widoczności pakietów dodatkowych (tych na cały kontrakt) cały czas jest w trakcie rozwiązywania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

sedzia20 pisze:
Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. :oops: Sprawa jeszcze w toku.
Basiu_Plus: naprawcie to proszę czym prędzej, bo od wczoraj nie mam nic na kontach głównych, a w webowym PO w ogóle nie schodzi nic z pakietów na cały kontrakt (cały czas 12 GB i 100 GB się wyświetla) - odebrano mi tym samym możliwość kontroli, czego bardzo nie lubię. :-/
Od ponad 2-óch miesięcy wyświetla mi w wersji webowej tę samą ilość danych z pakietu dodatkowego na cały kontrakt, choć regularnie przekraczam podstawę - pytanie moje: kto i gdzie może mi przekazać informację ile już z tych dodatków wyczerpałem? I jak to możliwe, żeby sieć komórkowa nie dawała możliwości kontroli? Bo to chyba jest niezgodne z Regulaminem, prawda? Mam rację?
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Ja nadal nie rozumiem, że pretendująca do najlepszej sieci w Polsce Plus nie jest w stanie ogarnąć swojej aplikacji i od ponad dwóch miesięcy technicy nie potrafią jej naprawić.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: kajak_66 »

kajak_66 pisze:Znów mam podobny problem z aplikacją na WP Lumia 950 (podobnie jak w lipcu 2018r.), po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat "połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." Następnie przenosi mnie do ekranu startowego. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Nic w tej sprawie się nie zmieniło w dalszym ciągu aplikacja mi nie działa!!!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

kajak_66,
- przepraszam, że tak długo to trwa. Na tę chwilę nie mamy jednak jeszcze nowych informacji w tym temacie :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Problemy z wyświetlaniem na Plus Online dodatkowego pakietu GB zgłaszałem w czerwcu: viewtopic.php?f=100&t=24001&start=30#p239631
do dziś nie zostało to naprawione, ciągle według Plus Online mam dostępne 450GB, więc już nie przesadzajcie z tym marudzeniem że czekacie 2 miesiące ;-)
ODPOWIEDZ