iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Aplikacja Plusa ebok.pl nie przyjmuje hasła choć nie było ono zmieniane. Chodzi o stronę internetową. W aplikacji mobilnej wszystko jest ok.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

amaryl556,

logujesz się Plus Kodem 5 czy e-hasłem? Jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

loguję się z e-hasłem swoim zmienionym. Plus Kodu 5 już wcale nie pamiętam. Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi. Po wpisaniu numeru telefonu i hasła klikając zaloguj wraca z powrotem do pustych okienek logowania. Tak jest w FF i Edge.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

amaryl556,

spróbuj proszę jeszcze wyczyścić pliki cookie i daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

ciasteczka i cała historia przeglądania czyszczone. Nic nie pomaga.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,

prześlij zatem numer telefonu, którego dotyczy problem na adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażemy sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Dziękuję wysłałem nie dopisałem nazwy użytkownika z rozpędu
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,

dziękuję bardzo, wiadomość dotarła - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Sprawę rozwiązałem samodzielnie przy pomocy odnalezionego w archiwum kodu Plus.Dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,

dziękuję za informację. Mam nadzieję, że utrudnienia już się nie powtórzą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monangel
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2018, o 15:26

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Monangel »

Witam
Od dziś mam aktywny numer w plusie po przeniesieniu z play. Sciągnąłem aplikację online i próbuje się zalogowac. Wpisuje swój numer telefonu (ten który przeniosłem i już jest aktywny) oraz kod z pierwszej faktury. Logowanie niby poprawne po czym przenosi mnie do karty aby zmienić hasło. Wpisuje stare czyli ten kod z faktury wpisuje nowe i potwierdzam je i....po naciśnieciu dalej pisze USŁUGA NIE POWIODŁA SIĘ. O co chodzi ?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 10:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Monangel,

przy próbie zmiany hasła w webowej wersji aplikacji, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

logowanie do "Plus online" w telefonie

Post autor: mała »

witam, chciałam się zalogowac do "Plus online" w telefonie, żeby sprawdzić czy pojawił się już rachunek za abonament. I niestety, ale nie mogłam się zalogować. Numer telefonu, jak i hasło (to którym się loguję na komputerze) nie działa. Czy robię "coś" nie tak jak powinnam, czy istnieje jakiś błąd jeśli chodzi o logowanie się w telefonie
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2018, o 07:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mała,

jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mała »

Marta_Plus pisze:Witaj mała,

jak obecnie wygląda sytuacja?

witam, dalej nic. Próbuję, i nadal przekierowuje mnie na stronę logowania. Próbowałam również logować się na "e-fakrtura", ale nie łączy - mam "pustą" stronę
ODPOWIEDZ