iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

Czy coś zmieniło się w temacie usunięcia usterki z dodawaniem numerów do "zaprzyjaźnionych". Wolę nawet nie sprawdzać w historii kiedy zaczęły się problemy, bo nie chcę zawstydzać "informatyków" z Polkomtela, choć to chyba niemożliwe do uczynienia...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

mpmdembi,

najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. :-( Sprawa w dalszym ciągu w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Basia_Plus pisze:mpmdembi,

najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. :-( Sprawa w dalszym ciągu w toku.
Basia_Plus, to nie Ty przepraszaj ale ludzie za to odpowiedzialni. Ja wadliwe działanie aplikacji zgłaszałam we wrześniu ubiegłego roku! Nic się nie zmieniło. Od tamtej pory. Owszem na jeden dzień pokazały się wszystkie pakiety, które powinny być widoczne w aplikacji, ale to trwało tylko parę godzin. I nadal nic. Żenada. Już pogodziłam się, że ta aplikacja nigdy nie będzie działała tak jak powinna.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

PWojciechowska pisze:
Basia_Plus pisze:mpmdembi,

najmocniej przepraszam, że to tak długo trwa. :-( Sprawa w dalszym ciągu w toku.
Basia_Plus, to nie Ty przepraszaj ale ludzie za to odpowiedzialni. Ja wadliwe działanie aplikacji zgłaszałam we wrześniu ubiegłego roku! Nic się nie zmieniło. Od tamtej pory. Owszem na jeden dzień pokazały się wszystkie pakiety, które powinny być widoczne w aplikacji, ale to trwało tylko parę godzin. I nadal nic. Żenada. Już pogodziłam się, że ta aplikacja nigdy nie będzie działała tak jak powinna.
Dokładnie. W Polkomtelu za ignoranctwo zarządu i działania mające na celu jedynie drenowanie sieci oraz ogólną bylejakość płynącą z samej góry przepraszać muszą niewinni jak np. Konsultanci.
Aplikacja online - działa jak chce, VoLTE - plany zarzucone, VoWiFi - plany zarzucone, rozwój inny niż zamiana L800 na L900 (też w sumie wynikająca z ogólnej chciwości) - zarzucony, zaawansowane usługi - zarzucone... Można wymieniać prawie bez końca. No cóż, z bycia liderem technologicznym Polkomtel dzięki Prezesowi i spółce zaliczył bardzo bolesny upadek. Teraz będzie jeszcze kilka lat drenowania firmy, ceny będą obniżać, aby zachęcić tych, dla których sieć komórkowa to sieć komórkowa, a reszta to jakiś niezrozumiały bełkot, bo to jest właśnie "biznes plan" "liderów biznesu". Na koniec sprzedaż Polkomtela temu kto da więcej, ale i tak władze firmy wiedzą, że znajdzie się ten, kto da więcej niż wyniósł koszt zakupu przed laty, więc "polski byznes" zadziała na całego!
Biadolenie, że T-Mobile czy Orange to obcy kapitał i dlatego może mieć uczciwy roaming w UE, inwestycje to są tylko bajki dla grzecznych dzieci! Albo się jest poważnym biznesmenem, albo amatorem od straganu, który nagle "zarobił" pierwszy milion i potem już jakoś poszło...

A czy wiadomo dlaczego tak banalny problem tak długo nie może zostać rozwiązany? Jakieś plany kiedy ktoś się tym zajmie, bo na razie nikt chyba nie uwierzy w bajki, że ktoś znający się choćby na podstawach informatyki się tym zajmuje.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Jako wieloletni abonamentowicz sieci PLUS nie narzekałem może czasem na aplikację do kota. Ale jako że zakupiłem telefon dual sim postanowiłem przetestować innego operatora i muszę przyznać że konkurencyjna app działa wyśmienicie oraz wszystko jest widoczne oraz wszystko można właczyć/wyłączyć a u "naszego" operatora topornie to idzie i ciągle brak podstawowych informacji bo informatycy się nie wyrabiają w temacie... Czy jest szansa by w końcu coś można uznać na "duży plus'' ??? :idea: :idea: :idea:
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

Kolejny raz aplikacja na www jak i mobilna zdechła. Dotyczy to numerów abonamentowych jak i na kartę; sprawdzane na różnych przeglądarkach.
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443
W aplikacji mobilnej z kolei pojawia się komunikat:
Błąd podczas logowania
Ile razy można poruszać tę kwestię?
Czy dodanie promocji „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” musi mieć, aż takie skutki?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

sl@w_es,

obecnie problem jest w trakcie rozwiązywania. Za utrudnienia przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Już działa. :-)
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

A czy czasem w notatce prasowej https://www.plus.pl/news/#/art:8226/50- ... lus-online nie brakuje informacji, że aplikacja NOTORYCZNIE nie działa, i nie wyświetla tego, co Klient ma podłączone na karcie SIM?
Np. u mnie i u mojej mamy na usłudze głosowej nie ma nic ponad pakietem internetowym. A gdzie informacja o pakiecie głosowym, SMS-ach? Jak można promować taką lipę? :shock:
Załączniki
Screenshot_20190501_154030.jpg
Screenshot_20190501_153958.jpg
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

sedzia20,
- podeślij mi Wasze numery na adres specjalista_plus@plus.pl
Przekażę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

sedzia20 pisze:A czy czasem w notatce prasowej https://www.plus.pl/news/#/art:8226/50- ... lus-online nie brakuje informacji, że aplikacja NOTORYCZNIE nie działa, i nie wyświetla tego, co Klient ma podłączone na karcie SIM?
Np. u mnie i u mojej mamy na usłudze głosowej nie ma nic ponad pakietem internetowym. A gdzie informacja o pakiecie głosowym, SMS-ach? Jak można promować taką lipę? :shock:
Mialem tak samo dopiero wlaczyli informacje o pakietach po interwencjach a powinno to z automatu byc pokazane lecz w tym wypadku operator ma kiepska aplikacje na tle innych operatorow.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Ja zgłaszam już od września ubiegłego roku. I nadal nic. Non stop tylko proszę podać nr w celu weryfikacji, ale nic to nie zmienia. Mam trzy nr na jednej fakturze, dwa głosowe abonamenty i Internet. I wszędzie to samo. Ta aplikacja to porażka. Do tego promowanie tzw Januszu, którzy kupią starter, załaduj za 5 zł, zainstaluja aplikacje i dostaną 50 GB w prezencie. A ty frajerze, co masz tą aplikację od lat, i wiesz, że nic z niej się nie dowiesz, plac co miesiąc rachunki i ciesz się z tego co masz....

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

PWojciechowska,

przepraszam, że to tak długo trwa. Sprawa nadal w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: zif »

PWojciechowska pisze:promowanie tzw Januszu, którzy kupią starter, załaduj za 5 zł, zainstaluja aplikacje i dostaną 50 GB w prezencie. A ty frajerze, co masz tą aplikację od lat, i wiesz, że nic z niej się nie dowiesz, plac co miesiąc rachunki i ciesz się z tego co masz....
Promocja obejmuje także "starych" klientów - trzymajcie się faktów nawet w tych waszych płaczliwych miauczeniach. Co do rzekomego frajerstwa - jeśli ktoś daje się doić, to jego problem; ja jestem więcej niż zadowolony z cen Plusa.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Skasuj te śmieci, nikogo nie interesuje, z czego wysyłasz swoje wynurzenia.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- podeślij mi Wasze numery na adres specjalista_plus@plus.pl
Przekażę do weryfikacji.
Witam,

Dziękuję za propozycję, ale nie jestem zainteresowany gdyż taka sytuacja nie jest jednorazową - mieliśmy już tak wielokrotnie, po jakimś czasie problem powraca.
Nie prosiłem o pomoc, tylko pytałem czy nie powinno się informować o stanie faktycznym, co jak widać po wpisach innych zdarza się często - jak można promować coś, co nie działa?
Zresztą mamy wszędzie no limit, tak więc nie jest to potrzebne. Po tym jak konsultant przyznał, że na mojej innej usłudze (internetowej) w mojej lokalizacji w ciągu najbliższych lat nic się nie zmieni, i tak odchodzimy z Plusa - a zatem aplikacja mobilna nie będzie potrzebna :)

Niemniej czekam na stanowisko w sprawie mojego pytania.

Pozdrawiam serdecznie!
ODPOWIEDZ