iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam. Ja też mam problem z wyświetlaniem wszystkich danych w aplikacji mobilnej, zarówno na nr internetowym, jak i głosowym. Wyświetlany jest pakiet podstawowy, a promocyjny, jednak nn obrazowy już nie. Na obu numerach.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj PWojciechowska,
proszę o informację, jaki dokładnie pakiet promocyjny nie jest wyświetlany?
proszę o informację, jaki dokładnie pakiet promocyjny nie jest wyświetlany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
W przypadku nr głosowego dodatkowy pakiet 12GB, a w przypadku nr internetowego pakiet 100 GB. Pakiety podstawowe 4 i 80 GB są wyświetlane.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
PWojciechowska,
dziękuję Ci za doprecyzowanie. Zgłosiłam sprawę dalej.
dziękuję Ci za doprecyzowanie. Zgłosiłam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam abonament z pakietami minut - osobny do sieci komórkowych poza Plusem, osobny na stacjonarne. W Plus Online jest OK, ale w aplikacji pakiety są niewidoczne. Można to jakoś naprawić?
Re: Plus online / Mobilne Plus online
zif,
- podeślij mi proszę numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości wpisując słowo FORUM i swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
- podeślij mi proszę numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości wpisując słowo FORUM i swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Poszło :)
Re: Plus online / Mobilne Plus online
zif,
- dziękuję. Przekazałam już gdzie trzeba do dalszej weryfikacji.
- dziękuję. Przekazałam już gdzie trzeba do dalszej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Znów mam podobny problem z aplikacją na WP Lumia 950 (podobnie jak w lipcu 2018r.), po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat "połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." Następnie przenosi mnie do ekranu startowego. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 09:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
U mnie z kolei nagle na jednym z numerów w aplikacji zniknęło wszystko i został tylko pakiet internetowy ale też tylko 1 a córka ma 2.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
kajak_66,
wiemy o tych utrudnieniach. Aktualnie trwa proces naprawczy. Przepraszam za niedogodności.
JacentyEsz,
prośba o przesłanie numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
wiemy o tych utrudnieniach. Aktualnie trwa proces naprawczy. Przepraszam za niedogodności.
JacentyEsz,
prośba o przesłanie numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Wysłałem email, dziękuję.
Wysłano z Google Pixel 2
Wysłano z Google Pixel 2
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Jak długo można czekać na poprawę funkcjonalności aplikacji?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Re: Plus online / Mobilne Plus online
PWojciechowska,
- przepraszam, że to tyle już trwa. Sprawa cały czas jest w toku.
- przepraszam, że to tyle już trwa. Sprawa cały czas jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ