iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

paulus34,
- przepraszam za tę sytuację. Sprawa jest jeszcze weryfikowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: kajak_66 »

Mam problem z aplikacją mobilną plus online, nie mogę w ogóle jej uruchomić. Po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat " Brak połączenia. Połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." I tak bez końca. Inne aplikacje działają , nie mam problemu z łączeniem się z internetem. Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę. Nie mam natomiast problemów z logowaniem się na stronę plus online ale przez komputer. Nie wiem co jest przyczyną że nie mogę uruchomić tej aplikacji przez telefon , proszę o radę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

kajak_66,
kajak_66 pisze:Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę.
sytuacja jest nam znana jeśli chodzi o ten system. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Przepraszam za napotkane niedogodności.

Edycja:

Problem nie powinien już występować. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kajak_66
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: kajak_66 »

Problem już usunięty, pojawiła się aktualizacja i aplikacja działa. Dziękuję :-)
paulus34
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 paź 2014, o 12:45

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: paulus34 »

Cześć, chciałbym poinformować że znów nie działa poprawnie aplikacja na Windowsa, Android i www ok.
Pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj paulus34,
- przepraszam za te utrudnienia. Sytuacja jest nam znana. Zgłaszaliśmy to administratorom kilka dni temu. Dzisiaj jeszcze podbiłam temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

Powtórka z rozrywki - strona https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wyświetla komunikat:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443
lub zamiennie:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443
Mobilna aplikacja w nocy także była niedostępna jednak teraz jest już OK.
Co ze stroną? Kiedy błąd zostanie naprawiony?
Chciałem zmienić numer telefonu, a nie mam ochoty na wykonanie tego innym sposobem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

sl@w_es,

sprawdź proszę teraz, powinno być ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

Faktycznie, jest OK, logowanie odbyło się bez żadnych przeszkód.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Po takim czasie nasuwa się pytanie czy programiści sieci planują modernizację aplikacji plus online dla androida? Aplikacja często pokazuje błędy logowania lub błędy serwera a nawet błędne dane pakietów. Czy planujecie wprowadzić jakieś widgety lub logowanie odciskiem palca?

Przydało by się trochę świeżości i powiewu nowościami.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

largo,
largo pisze:Aplikacja często pokazuje błędy logowania lub błędy serwera
Taka sytuacja może mieć miejsce na skutek prowadzonych prac systemowych. Za utrudnienia i brak dostępu do aplikacji w danym czasie - najmocniej przepraszam :oops:.
largo pisze:błędne dane pakietów
Taki problem aktualnie występuje?
largo pisze:Czy planujecie wprowadzić jakieś widgety
Są plany wdrożenia takiej funkcjonalności, natomiast na tę chwilę termin realizacji nie je jest znany.
largo pisze:wprowadzić jakieś widgety lub logowanie odciskiem palca?
Za sugestię oczywiście bardzo dziękuję - przekazana do kogo trzeba ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Obecnie działa ale są takie sytuacje w różnym czasie :) ale tak to działa jak na razie poprawnie :->
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

largo,
largo pisze:działa jak na razie poprawnie
:-) :-) :-)
largo pisze:są takie sytuacje w różnym czasie
Najczęściej to są skutki różnego rodzaju zmian systemowych. Jeżeli zaobserwujesz jakieś nieprawidłowości - prośba o zgłaszanie nam tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Dziś na telefony z Androidem dotarła aktualizacja aplikacji Plus Online.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

PWojciechowska pisze:Dziś na telefony z Androidem dotarła aktualizacja aplikacji Plus Online.
I po aktualizacji w sekcji Połączenia przez 24 godz. wyświetlał się komunikat:
"Błąd. Nieoczekiwany błąd serwera". Od 12:00 wszystko działa prawidłowo.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ