iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Dobry wieczór,
nawiązując do wcześniejszych pytań/odpowiedzi: co właściwie powinno być widoczne w Mobilnym Plus Online w przypadku taryfy tzw. no limit z pakietem internetowym?
W przypadku mojej poprzedniej taryfy OMG w pozycji start był pakiet wymiennych minut i ew. pakiet internetowy. Obecnie mam plan taryfowy Plus 35, który obejmuje nielimitowane połączenia, SMS i MMS wraz z pakietem internetowym (krajowym i roamingowym). Widzę tylko pakiet internetowy i założyłem, że skoro mam no limit, to system za bardzo nie ma co pokazywać w "pozycji wyjściowej" :-? . Jest to jedyny pakiet, który systematycznie się zmniejsza. Czy powinno być jeszcze widoczne? Z góry dziękuję za info.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mekong,
mekong pisze:co właściwie powinno być widoczne w Mobilnym Plus Online w przypadku taryfy tzw. no limit z pakietem internetowym?
oprócz pakietu internetowego powinny być jeszcze widoczne Rozmowy bez Limitu oraz SMS lub MMS bez Limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Basia_Plus pisze:Witaj mekong,
mekong pisze:co właściwie powinno być widoczne w Mobilnym Plus Online w przypadku taryfy tzw. no limit z pakietem internetowym?
oprócz pakietu internetowego powinny być jeszcze widoczne Rozmowy bez Limitu oraz SMS lub MMS bez Limitu.
Dziękuję za odpowiedź.
Rozumiem, że jeśli tego nie widzę, powinienem to zgłosić jako usterkę? Poprzez formularz online?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

mekong,

prześlij mi numer, którego opisana kwestia dotyczy przez ten formularz. Przekażę sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

W moim przypadku również cały czas wyświetla się tylko pakiet data w mobilnym Plus Online.
W webowym mam tylko pakiet data w roamingu...
Może i u mnie da się to naprawić?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

patryk7588,

podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Wysłane. :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

patryk7588,

dziękuję za przesłaną wiadomość. Sprawę przekazałam do działu technicznego.

EDYCJA:

powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nowman
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2018, o 16:34

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nowman »

Dzień dobry,
Mam pytanie, czy jest jakaś awaria systemu Plus online dla łączonych numerów na jednym koncie.
Ja posiadam 3 numery telefonu na jednym koncie w ramach umowy rodzina plus, jeden główny oraz dwa dodatkowe.
Od początku mojej nowej umowy, czyli od 28.02.2018 Plus online wyświetla błędne dane co do pakietów internetowych, a mianowicie na numerach dodatkowych jest tylko pakiet 1 GB , a na koncie wspólnym powinien być limit 36 GB do podziału na 3 karty sim.
Proszę o informacje, co mam robić, ponieważ z rozmowy telefonicznej z działem obsługi klienta wynika, że jest jakiś problem ale Pani nie bardzo potrafiła mi pomóc ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj nowman,

opisana przez Ciebie sytuacja jest nam znana i pracujemy nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy najmocniej za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nowman
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2018, o 16:34

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nowman »

Bardzo dziękuję za informacje.
Mam nadzieję, że usterka niebawem będzie naprawiana. Z nieoficjalnych informacji wiem jednak, że problem występował wcześniej i występuje nadal już od dłuższego czasu dla niektórych numerów.

Wszystko rozumiem, ale w takim razie co z podziałem pakietu internetowego, czy mam sobie jeszcze dokupić następny pakiet i płacić za niego, bo przecież za chwilę internet się skończy na tych dodatkowych kartach ?
Zamieniłem 3 numery na abonament ze względu na warunki oferty, co w takim razie, gdy przedstawiana oferta jest od pierwszych dni niezgodna z oferowaną ? Gdybym wiedział o tym, to nie podpisałbym umowy z siecią Plus.
Może powinienem zgłosić sprawę do UOKiK ?
Faktura do zapłaty, usługi nie działają i co dalej ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

nowman,

tak jak pisałam, sprawa cały czas jest w toku i również mam nadzieję, że niebawem znajdzie swój pozytywny finał.
nowman pisze:Wszystko rozumiem, ale w takim razie co z podziałem pakietu internetowego, czy mam sobie jeszcze dokupić następny pakiet i płacić za niego, bo przecież za chwilę internet się skończy na tych dodatkowych kartach ?
Jeśli taka sytuacja wystąpi, prześlij wówczas maila pod adres: bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.

EDYCJA: sytuacja nie powinna już występować. Proszę o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nowman
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2018, o 16:34

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nowman »

Dziękuje za informacje i pozdrawiam.
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

W moim przypadku również cały czas wyświetla się tylko pakiet data w mobilnym Plus Online.
W webowym mam tylko pakiet data w roamingu...
Może i u mnie da się to naprawić?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
nowman
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2018, o 16:34

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nowman »

Dzień dobry,
Na dzień dzisiejszy sytuacja się poprawiła, aplikacja wyświetla prawidłowe zurzycie danych, lecz od wczoraj na dodatkowych numerach pojawiają się naliczone koszty dla połączeń głosowych mimo wspólnego konta Rodzina plus.
Może, tak już ma być.

W sprawie pakietów bardzo dziękuje za interwencję .
ODPOWIEDZ