Teraz jest 19 wrz 2018, o 04:59

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

mekong

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 26 sie 2013, o 15:16
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: OMG Oszczędzasz-SIM
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 2

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post26 lut 2018, o 18:57

Dobry wieczór,
nawiązując do wcześniejszych pytań/odpowiedzi: co właściwie powinno być widoczne w Mobilnym Plus Online w przypadku taryfy tzw. no limit z pakietem internetowym?
W przypadku mojej poprzedniej taryfy OMG w pozycji start był pakiet wymiennych minut i ew. pakiet internetowy. Obecnie mam plan taryfowy Plus 35, który obejmuje nielimitowane połączenia, SMS i MMS wraz z pakietem internetowym (krajowym i roamingowym). Widzę tylko pakiet internetowy i założyłem, że skoro mam no limit, to system za bardzo nie ma co pokazywać w "pozycji wyjściowej" :-? . Jest to jedyny pakiet, który systematycznie się zmniejsza. Czy powinno być jeszcze widoczne? Z góry dziękuję za info.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post27 lut 2018, o 10:21

Witaj mekong,
mekong napisał(a):co właściwie powinno być widoczne w Mobilnym Plus Online w przypadku taryfy tzw. no limit z pakietem internetowym?

oprócz pakietu internetowego powinny być jeszcze widoczne Rozmowy bez Limitu oraz SMS lub MMS bez Limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(6 mar 2018, o 10:33)
Offline
Avatar użytkownika

mekong

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 26 sie 2013, o 15:16
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: OMG Oszczędzasz-SIM
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 2

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post27 lut 2018, o 15:02

Basia_Plus napisał(a):Witaj mekong,
mekong napisał(a):co właściwie powinno być widoczne w Mobilnym Plus Online w przypadku taryfy tzw. no limit z pakietem internetowym?

oprócz pakietu internetowego powinny być jeszcze widoczne Rozmowy bez Limitu oraz SMS lub MMS bez Limitu.
Dziękuję za odpowiedź.
Rozumiem, że jeśli tego nie widzę, powinienem to zgłosić jako usterkę? Poprzez formularz online?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post27 lut 2018, o 16:03

mekong,

prześlij mi numer, którego opisana kwestia dotyczy przez ten formularz. Przekażę sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5394
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 361 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 mar 2018, o 10:33

W moim przypadku również cały czas wyświetla się tylko pakiet data w mobilnym Plus Online.
W webowym mam tylko pakiet data w roamingu...
Może i u mnie da się to naprawić?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 mar 2018, o 10:59

patryk7588,

podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5394
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 361 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post6 mar 2018, o 10:16

Wysłane. :-)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post6 mar 2018, o 11:04

patryk7588,

dziękuję za przesłaną wiadomość. Sprawę przekazałam do działu technicznego.

EDYCJA:

powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nowman

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 15:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus abonament
  • Model telefonu: iphone 7

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post7 mar 2018, o 15:47

Dzień dobry,
Mam pytanie, czy jest jakaś awaria systemu Plus online dla łączonych numerów na jednym koncie.
Ja posiadam 3 numery telefonu na jednym koncie w ramach umowy rodzina plus, jeden główny oraz dwa dodatkowe.
Od początku mojej nowej umowy, czyli od 28.02.2018 Plus online wyświetla błędne dane co do pakietów internetowych, a mianowicie na numerach dodatkowych jest tylko pakiet 1 GB , a na koncie wspólnym powinien być limit 36 GB do podziału na 3 karty sim.
Proszę o informacje, co mam robić, ponieważ z rozmowy telefonicznej z działem obsługi klienta wynika, że jest jakiś problem ale Pani nie bardzo potrafiła mi pomóc ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post7 mar 2018, o 16:21

Witaj nowman,

opisana przez Ciebie sytuacja jest nam znana i pracujemy nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy najmocniej za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nowman

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 15:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus abonament
  • Model telefonu: iphone 7

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post7 mar 2018, o 16:48

Bardzo dziękuję za informacje.
Mam nadzieję, że usterka niebawem będzie naprawiana. Z nieoficjalnych informacji wiem jednak, że problem występował wcześniej i występuje nadal już od dłuższego czasu dla niektórych numerów.

Wszystko rozumiem, ale w takim razie co z podziałem pakietu internetowego, czy mam sobie jeszcze dokupić następny pakiet i płacić za niego, bo przecież za chwilę internet się skończy na tych dodatkowych kartach ?
Zamieniłem 3 numery na abonament ze względu na warunki oferty, co w takim razie, gdy przedstawiana oferta jest od pierwszych dni niezgodna z oferowaną ? Gdybym wiedział o tym, to nie podpisałbym umowy z siecią Plus.
Może powinienem zgłosić sprawę do UOKiK ?
Faktura do zapłaty, usługi nie działają i co dalej ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post7 mar 2018, o 17:55

nowman,

tak jak pisałam, sprawa cały czas jest w toku i również mam nadzieję, że niebawem znajdzie swój pozytywny finał.
nowman napisał(a):Wszystko rozumiem, ale w takim razie co z podziałem pakietu internetowego, czy mam sobie jeszcze dokupić następny pakiet i płacić za niego, bo przecież za chwilę internet się skończy na tych dodatkowych kartach ?
Jeśli taka sytuacja wystąpi, prześlij wówczas maila pod adres: bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.

EDYCJA: sytuacja nie powinna już występować. Proszę o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nowman

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 15:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus abonament
  • Model telefonu: iphone 7

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post7 mar 2018, o 18:34

Dziękuje za informacje i pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Gumis190

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 10:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Galaxy s8plus

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 mar 2018, o 07:40

W moim przypadku również cały czas wyświetla się tylko pakiet data w mobilnym Plus Online.
W webowym mam tylko pakiet data w roamingu...
Może i u mnie da się to naprawić?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

nowman

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 15:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus abonament
  • Model telefonu: iphone 7

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 mar 2018, o 08:43

Dzień dobry,
Na dzień dzisiejszy sytuacja się poprawiła, aplikacja wyświetla prawidłowe zurzycie danych, lecz od wczoraj na dodatkowych numerach pojawiają się naliczone koszty dla połączeń głosowych mimo wspólnego konta Rodzina plus.
Może, tak już ma być.

W sprawie pakietów bardzo dziękuje za interwencję .
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości