Teraz jest 19 wrz 2018, o 19:18

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 mar 2018, o 11:21

Gumis190,

podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

nowman,

nowman napisał(a):od wczoraj na dodatkowych numerach pojawiają się naliczone koszty dla połączeń głosowych mimo wspólnego konta Rodzina plus.

za wykonane połączenia głosowe w ramach tej oferty nie powinny być naliczane dodatkowe opłaty. Proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w tej kwestii. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gumis190

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 10:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Galaxy s8plus

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 mar 2018, o 11:37

[quote="Basia_Plus"]Gumis190,

podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Przesłałem formularz z numerali których dotyczy usterka. Dziekuje za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 mar 2018, o 11:58

Gumis190,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gumis190

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 10:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Galaxy s8plus

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post15 mar 2018, o 09:12

Basia_Plus napisał(a):Gumis190,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Czy coś w mojej sprawie ruszyło? Aplikacja mobilna nie dziala poprawnie w dalszym ciągu
Nr zgłoszenia C00000001484784

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post15 mar 2018, o 10:16

Gumis190,

Gumis190 napisał(a):Czy coś w mojej sprawie ruszyło?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

EwaB

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 mar 2018, o 09:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post17 mar 2018, o 10:04

Cześć
Potrzebuję informacji:
1. mam tymczasowy numer i poprzez SMS otrzymałam eHasło
2. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
3. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła
4. próba kolejnego logowania nie działa z nowym hasłem, działa tylko "stare" hasło z SMSa
5. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
6. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła

i tak w kółko...

Hasła są poprawne (usterki są od razu wychwytywane przez system), ale zmiana hasła nie następuje.

Co robię nie tak?
Jak dostać się do Plus online?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post19 mar 2018, o 10:12

Witaj EwaB,

jak obecnie wygląda sytuacja? Czy udało się zalogować do Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

EwaB

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 mar 2018, o 09:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post19 mar 2018, o 17:40

Nie udało się, a hasło tymczasowe wygasło.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post19 mar 2018, o 17:56

EwaB,

dysponujesz może Plus Kodem 5? Jeśli tak, zaloguj się proszę się do Plus online takim hasłem, następnie w zakładce Zarządzanie e-hasłem spróbuj dokonać zmiany e-hasła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mekong

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 26 sie 2013, o 15:16
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: OMG Oszczędzasz-SIM
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 2

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post20 mar 2018, o 19:57

Marta_Plus napisał(a):mekong,

prześlij mi numer, którego opisana kwestia dotyczy przez ten formularz. Przekażę sprawę do weryfikacji.


Tego samego dnia (27.02), zgodnie z sugestią zgłosiłem prośbę o weryfikację prezentacji pakietów w Mobilnym Plus Online - zgłoszenie nr C000000014811954. Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post21 mar 2018, o 10:01

mekong,

zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Proszę o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

JacentyEsz

PlusManiak

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): 6 sty 2016, o 19:02
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja+ 79,99
  • Model telefonu: Google Pixel 2

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post21 mar 2018, o 10:24

Cześć, przedłużyłem kolejna trzecia umowę w Plus i problem aplikacji wrocil. Przedłużyłem wszystko no limit z tym że internet po 12GB ma ograniczenie prędkości. W aplikacji tak jak poprzednio na dwóch pozostałych numerów nie widzę wykorzystania połączeń i sms tylko internet ale pokazuje go jakoś dziwnie...Obrazek



Google Pixel 2 | Tapatalk Pro
Ostatnio edytowano 21 mar 2018, o 10:33 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku i działu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post21 mar 2018, o 10:49

Witaj JacentyEsz,

podeślij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gumis190

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 10:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Galaxy s8plus

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post22 mar 2018, o 09:05

Marta_Plus napisał(a):Gumis190,

Gumis190 napisał(a):Czy coś w mojej sprawie ruszyło?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Mija kolejny tydzień i w aplikacji pojawił sie tylko pakiet minut miedzynarodowy. Reszty dalej nie wyświetla. Czy aplikacja odzyska kiedykolwiek pełna funkcjonalność a moze bedzie aktualizacja aplikacjji ktora naprawi bledy. Widze ze coraz wiecej ludzi zglasza ten sam problem po przedłużeniu umowy. Moze jakieś sugestie co może pomóc?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post23 mar 2018, o 13:06

Gumis190,

pamiętam o Tobie, sprawa jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dam znać, jak tylko otrzymam jakieś wieści.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości