Strona 22 z 52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 mar 2018, o 12:21
autor: Basia_Plus
Gumis190,

podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

nowman,
nowman pisze:od wczoraj na dodatkowych numerach pojawiają się naliczone koszty dla połączeń głosowych mimo wspólnego konta Rodzina plus.
za wykonane połączenia głosowe w ramach tej oferty nie powinny być naliczane dodatkowe opłaty. Proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w tej kwestii. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 mar 2018, o 12:37
autor: Gumis190
[quote="Basia_Plus"]Gumis190,

podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Przesłałem formularz z numerali których dotyczy usterka. Dziekuje za pomoc

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 mar 2018, o 12:58
autor: Basia_Plus
Gumis190,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 15 mar 2018, o 10:12
autor: Gumis190
Basia_Plus pisze:Gumis190,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Czy coś w mojej sprawie ruszyło? Aplikacja mobilna nie dziala poprawnie w dalszym ciągu
Nr zgłoszenia C00000001484784

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 15 mar 2018, o 11:16
autor: Marta_Plus
Gumis190,
Gumis190 pisze:Czy coś w mojej sprawie ruszyło?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 17 mar 2018, o 11:04
autor: EwaB
Cześć
Potrzebuję informacji:
1. mam tymczasowy numer i poprzez SMS otrzymałam eHasło
2. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
3. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła
4. próba kolejnego logowania nie działa z nowym hasłem, działa tylko "stare" hasło z SMSa
5. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
6. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła

i tak w kółko...

Hasła są poprawne (usterki są od razu wychwytywane przez system), ale zmiana hasła nie następuje.

Co robię nie tak?
Jak dostać się do Plus online?

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 19 mar 2018, o 11:12
autor: Basia_Plus
Witaj EwaB,

jak obecnie wygląda sytuacja? Czy udało się zalogować do Plus online?

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 19 mar 2018, o 18:40
autor: EwaB
Nie udało się, a hasło tymczasowe wygasło.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 19 mar 2018, o 18:56
autor: Marta_Plus
EwaB,

dysponujesz może Plus Kodem 5? Jeśli tak, zaloguj się proszę się do Plus online takim hasłem, następnie w zakładce Zarządzanie e-hasłem spróbuj dokonać zmiany e-hasła.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 20 mar 2018, o 20:57
autor: mekong
Marta_Plus pisze:mekong,

prześlij mi numer, którego opisana kwestia dotyczy przez ten formularz. Przekażę sprawę do weryfikacji.
Tego samego dnia (27.02), zgodnie z sugestią zgłosiłem prośbę o weryfikację prezentacji pakietów w Mobilnym Plus Online - zgłoszenie nr C000000014811954. Czy coś wiadomo w mojej sprawie?

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 21 mar 2018, o 11:01
autor: Basia_Plus
mekong,

zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Proszę o cierpliwość.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 21 mar 2018, o 11:24
autor: JacentyEsz
Cześć, przedłużyłem kolejna trzecia umowę w Plus i problem aplikacji wrocil. Przedłużyłem wszystko no limit z tym że internet po 12GB ma ograniczenie prędkości. W aplikacji tak jak poprzednio na dwóch pozostałych numerów nie widzę wykorzystania połączeń i sms tylko internet ale pokazuje go jakoś dziwnie...Obrazek



Google Pixel 2 | Tapatalk Pro

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 21 mar 2018, o 11:49
autor: Basia_Plus
Witaj JacentyEsz,

podeślij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 22 mar 2018, o 10:05
autor: Gumis190
Marta_Plus pisze:Gumis190,
Gumis190 pisze:Czy coś w mojej sprawie ruszyło?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Mija kolejny tydzień i w aplikacji pojawił sie tylko pakiet minut miedzynarodowy. Reszty dalej nie wyświetla. Czy aplikacja odzyska kiedykolwiek pełna funkcjonalność a moze bedzie aktualizacja aplikacjji ktora naprawi bledy. Widze ze coraz wiecej ludzi zglasza ten sam problem po przedłużeniu umowy. Moze jakieś sugestie co może pomóc?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 23 mar 2018, o 14:06
autor: Marta_Plus
Gumis190,

pamiętam o Tobie, sprawa jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dam znać, jak tylko otrzymam jakieś wieści.