Plus Forum • Zobacz wątek - Plus online / Mobilne Plus online

Teraz jest 21 sie 2018, o 07:21

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 15:09

Marta_Plus napisał(a):Piotr z Bukowca,

na podstawie tego jednego przypadku trudno zweryfikować, czy opisana sytuacja wynika np. z błędu systemowego. A jeśli wysyłasz kolejne SMS-y w ramach opcji no-limit, to również w Plus online prezentują się jakieś kwoty? Podstawą do złożenia reklamacji są zafakturowane, ewentualne błędne naliczenia.


Wysłałem kolejne SMS i nalicza. Przeprowadziłem krótką rozmowę - naliczyło 0,09zł netto. Aplikacja Plus Online działa nieprawidłowo. Jeżeli w chwili obecnej nie mogę zareklamować naliczonych kwot, bo nie ma jeszcze faktury, to gdzie mogę zareklamować produkt aplikacja PLUS Online, który prezentuje niewłaściwe kwoty?
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 153
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 15:11

Wyslij oficjalna prosbe o weryfikacje stanu aplikacji dla twojego konta i popros o korekte... meila wyslij do bok albo czekaj na fakture...

Za ten post autor largo otrzymał podziękowanie od
Piotr z Bukowca(8 maja 2018, o 15:43)
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 15:41

largo napisał(a):Wyslij oficjalna prosbe o weryfikacje stanu aplikacji dla twojego konta i popros o korekte... meila wyslij do bok albo czekaj na fakture...

Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 802
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 108 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 16:09

Piotr z Bukowca,

jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:17

Marta_Plus napisał(a):Piotr z Bukowca,

jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.


Problem jest w fatalnym oprogramowaniu aplikacji Plus Online. Treść maila: " Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Zarządzaj sam swoim kontem w Plus online i Mobilnym Plus Online! Twoje konto umożliwia podgląd bieżących wydatków i usług, zapłacenie rachunku. Można też szybko skontaktować się z nami, wybierając odpowiedni temat rozmowy w formularzu kontaktowym.
Zaloguj się do Plus online lub pobierz wersję mobilną z Google Play, App Store lub Windows Store.
Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa""""

A najlepsze to, że zachęcają do używania konta Plus Online i podglądu swoich wydatków! To żart? Moje wydatki są nie adekwatne! :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:20

Marta_Plus napisał(a):Piotr z Bukowca,

jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.

Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 153
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:21

Ogólnie mówiąc aplikacja Plus OnLINE jest niedopracowana i troszkę nie przemyślana / posiada róznice wyświetlanych danych miedzy app a wersja web same opłaty ponad abo są wyświetlane brutto a na drugiej netto oraz wiele inych różnic i błędów...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było... :-D
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:35

largo napisał(a):Ogólnie mówiąc aplikacja Plus OnLINE jest niedopracowana i troszkę nie przemyślana / posiada róznice wyświetlanych danych miedzy app a wersja web same opłaty ponad abo są wyświetlane brutto a na drugiej netto oraz wiele inych różnic i błędów...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było... :-D


Nie ma pocieszenia. PLUS ONLINE u mnie po prostu nie działa. W poprzedniej taryfie OMG działało. Przedłużyłem umowę i przestało działać prawidłowo. To jest porażka! :evil:
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 153
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:40

Nie ma pocieszenia. PLUS ONLINE u mnie po prostu nie działa. W poprzedniej taryfie OMG działało. Przedłużyłem umowę i przestało działać prawidłowo. To jest porażka! :evil:



To jest FAKT że Plus ma problem z app po zmianie warunków umów a wyświetlaniem danych w aplikacji. Zresztą aplikacja jest na tyle "funkcjonalna" że wielu użytkownikom nie pokazuje nic poza pakietem internetu i nic poza tym i tak o dłuższego czasu i trzeba to każdorazowo zgłaszać technikom zamiast zrobić aktualizację i naprawić w końcu aplikację...
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5380
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 359 razy
    Otrzymał podziękowań: 464 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:43

No zobaczymy. ;-)
A jak wygląda twój biling na www.ebok.pl?
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 20:58

Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 21:17

patryk7588 napisał(a):No zobaczymy. ;-)
A jak wygląda twój biling na http://www.ebok.pl?

No i co widać? Mam taryfę PLUS.40. Naliczone SMSy -2szt. po 0.1zł netto, rozmowę kilkanaście sekund za 0,09 zł. netto. Tylko do jasnej ch....y dlaczego? :oops: Chyba dam sobie spokój szkoda zdrowia.
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5380
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 359 razy
    Otrzymał podziękowań: 464 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 21:35

Piotr z Bukowca napisał(a):Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Czy Mobilny Plus Online działa źle.
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 22:00

patryk7588 napisał(a):
Piotr z Bukowca napisał(a):Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Czy Mobilny Plus Online działa źle.
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś http://www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.


Hm, długo jesteś i się zasiedziałeś. Czytałeś, co wcześniej napisałem? Wszystko było ok. Miałem sobie swój abonament wiele lat. Korzystałem z Plus Online. Zmieniłem taryfę , pod namową reklamową na PLUS.40. od maja br. (no limit, 2GB i inne frajery). Pierwszy, drugi dzień nowej taryfy, a na PlusOnline naliczają mi wszystkie SMS-y i rozmowy! To, co niby mam napisać, że PLUS CACY? :evil:
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2018, o 22:08

patryk7588 napisał(a):
Piotr z Bukowca napisał(a):Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Czy Mobilny Plus Online działa źle.
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś http://www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.


Mam umowę na rozmowy/sms No Limits, a tu aplikacja Plus online pokazuje mi kwoty do zapłaty. Rozumiesz, o co chodzi, czy nie bardzo? Co jeszcze napisać dodatkowo? :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości