Plus Forum • Zobacz wątek - Plus online / Mobilne Plus online

Teraz jest 22 sie 2018, o 02:09

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 cze 2018, o 15:57

paulus34,
- przepraszam za tę sytuację. Sprawa jest jeszcze weryfikowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 cze 2018, o 19:04

Mam problem z aplikacją mobilną plus online, nie mogę w ogóle jej uruchomić. Po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat " Brak połączenia. Połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." I tak bez końca. Inne aplikacje działają , nie mam problemu z łączeniem się z internetem. Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę. Nie mam natomiast problemów z logowaniem się na stronę plus online ale przez komputer. Nie wiem co jest przyczyną że nie mogę uruchomić tej aplikacji przez telefon , proszę o radę.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3230
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post6 cze 2018, o 09:14

kajak_66,

kajak_66 napisał(a):Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę.

sytuacja jest nam znana jeśli chodzi o ten system. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Przepraszam za napotkane niedogodności.

Edycja:

Problem nie powinien już występować. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
kajak_66(6 cze 2018, o 15:00)
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post6 cze 2018, o 14:40

Problem już usunięty, pojawiła się aktualizacja i aplikacja działa. Dziękuję :-)
Offline
Avatar użytkownika

paulus34

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 paź 2014, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Nokia

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post19 lip 2018, o 08:48

Cześć, chciałbym poinformować że znów nie działa poprawnie aplikacja na Windowsa, Android i www ok.
Pozdrawiam wszystkich
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post19 lip 2018, o 09:22

Witaj paulus34,
- przepraszam za te utrudnienia. Sytuacja jest nam znana. Zgłaszaliśmy to administratorom kilka dni temu. Dzisiaj jeszcze podbiłam temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
paulus34(19 lip 2018, o 09:25)
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3618
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post14 sie 2018, o 08:53

Powtórka z rozrywki - strona https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wyświetla komunikat:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443

lub zamiennie:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443

Mobilna aplikacja w nocy także była niedostępna jednak teraz jest już OK.
Co ze stroną? Kiedy błąd zostanie naprawiony?
Chciałem zmienić numer telefonu, a nie mam ochoty na wykonanie tego innym sposobem.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3230
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post14 sie 2018, o 09:45

sl@w_es,

sprawdź proszę teraz, powinno być ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3618
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post14 sie 2018, o 09:57

Faktycznie, jest OK, logowanie odbyło się bez żadnych przeszkód.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post20 sie 2018, o 16:44

Po takim czasie nasuwa się pytanie czy programiści sieci planują modernizację aplikacji plus online dla androida? Aplikacja często pokazuje błędy logowania lub błędy serwera a nawet błędne dane pakietów. Czy planujecie wprowadzić jakieś widgety lub logowanie odciskiem palca?

Przydało by się trochę świeżości i powiewu nowościami.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19290
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1582 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post21 sie 2018, o 09:23

largo,
largo napisał(a):Aplikacja często pokazuje błędy logowania lub błędy serwera

Taka sytuacja może mieć miejsce na skutek prowadzonych prac systemowych. Za utrudnienia i brak dostępu do aplikacji w danym czasie - najmocniej przepraszam :oops:.
largo napisał(a):błędne dane pakietów

Taki problem aktualnie występuje?
largo napisał(a):Czy planujecie wprowadzić jakieś widgety

Są plany wdrożenia takiej funkcjonalności, natomiast na tę chwilę termin realizacji nie je jest znany.
largo napisał(a):wprowadzić jakieś widgety lub logowanie odciskiem palca?

Za sugestię oczywiście bardzo dziękuję - przekazana do kogo trzeba ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post21 sie 2018, o 09:25

Obecnie działa ale są takie sytuacje w różnym czasie :) ale tak to działa jak na razie poprawnie :->
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19290
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1582 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post21 sie 2018, o 09:29

largo,
largo napisał(a):działa jak na razie poprawnie

:-) :-) :-)
largo napisał(a):są takie sytuacje w różnym czasie

Najczęściej to są skutki różnego rodzaju zmian systemowych. Jeżeli zaobserwujesz jakieś nieprawidłowości - prośba o zgłaszanie nam tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PWojciechowska

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 158
  • Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 10:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: Abonament Ja+59,99
  • Model telefonu: LGk10

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post21 sie 2018, o 20:29

Dziś na telefony z Androidem dotarła aktualizacja aplikacji Plus Online.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości