iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ja wiem jak dziala ale wazne ze znikty z app
Re: Plus online / Mobilne Plus online
U mnie w abonamencie w aplikacji numery są widoczne i wszystko działa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
No właśnie u mnie też było ok to dziś. Chciałem się zalogować na nr na kartę patrze a tu zostały tylko nr abonamentowe a reszty nie ma... a były
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam,
Od kilku dni w aplikacji zniknęły moje numery zaprzyjaźnione, które o dziwo w wersji webowej są pokazane. Proszę o przywrócenie tej funkcjonalności w MPO, w celu możliwości zarządzania numerami.
Przy okazji - jak tam moja sprawa widzialności pakietów GB w MPO?
Pozdrawiam,
sedzia20.
Od kilku dni w aplikacji zniknęły moje numery zaprzyjaźnione, które o dziwo w wersji webowej są pokazane. Proszę o przywrócenie tej funkcjonalności w MPO, w celu możliwości zarządzania numerami.
Przy okazji - jak tam moja sprawa widzialności pakietów GB w MPO?
Pozdrawiam,
sedzia20.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ta sprawa była już sygnalizowana w czwartek, 13 grudnia 2018, ale Plus raczej nie widzi w tym problemu - przez dwa dni nie zajął żadnego stanowiska w tej kwestii pomimo ingerencji Specjalisty Plusa w tym wątku.sedzia20 pisze:Witam,
Od kilku dni w aplikacji zniknęły moje numery zaprzyjaźnione (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Sprawa zgłaszana i pozostawiona bez wiekszej reakcji działu.
Zresztą ta app jest najlepiej do wygaszenia bo w tej formie i z takimi zasobami informacji jest po prostu do ...!.
Zresztą ta app jest najlepiej do wygaszenia bo w tej formie i z takimi zasobami informacji jest po prostu do ...!.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witajcie sl@w_es, largo, sedzia20,
Opisana sprawa jest już w trakcie diagnozy.sedzia20 pisze:Od kilku dni w aplikacji zniknęły moje numery zaprzyjaźnione, które o dziwo w wersji webowej są pokazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dzwoniłem w tej sprawie do biura obsługi to mi kazali przejsc na abonament w kwocie 50 zł......a płace za dwa nr na karte 5ozł.A ze posiadam jeden nr na abonament to zaraz była propozycje polsatu internetu itd......Człowiek dzwoni w pewnej sprawie i tak sie nic nie dowie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Arek1970,
doprecyzuj proszę pytanie.
doprecyzuj proszę pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
W sumie to nie problem z połączeniami, ale od pewnego czasu nie tylko z mojego konta, ale także z innych zniknęły "zaprzyjaźnione numery". Dział Reklamacji jak zwykle nie czytając co się do nich pisze wkleja gotowca co to są "zaprzyjaźnione numery" i jak je wprowadzić. Czy mogę prosić o interwencję i wyjaśnienie co się dzieje? Tak jak podkreślam, to nie jest odosobniony przypadek.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, o 10:47 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nawet dla klientów abonamentowych jest to samo co dla mix itp. jedna odpowiedź, jedna wklejana regułka i dają instrukcję jak dodać lecz nie czytają, że to przez ich winę zniknęły!!! Po każdym błędzie programistów klient musi wprowadzać numery po raz kolejny i kolejny!!! MEGA PODEJŚCIE OPERATORA - pozazdrościć techników-specjalistów za których płaci zwykły klient.
EDIT:
Mija kolejny dzień, a specjaliści-programiści się głowią i głowią... A kolejne dni uciekają, a nic nowego nie wiadomo. Zgłoszenia o nr zaprzyjaźnionych hmm uciekły, ok, ale by "specjaliści" to przywrócili to cisza, a operator myśli, że przejdzie to z czasem, gdzie może mało ważna sprawa, ale APP dla androida to woła o pomstę kto to projektował pisał-tworzył grupa "gimbusów" co chwilę nowa osoba, że aplikacja to g*wno i nic nie pokazuje co ma pokazywać, a programiści poza żłopaniem kawy g*wno robią!!!
Zbywanie klientów to już za mało, bo KONKURENCJA PO RAZ KOLEJNY ODJECHAŁA!!!
EDIT: czwartek, 20 grudnia 2018, 10:50
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:
- poraz.
Ponadto: interpunkcja, polskie znaki diakrytyczne, nieprawidłowa budowa zdania!
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Zwracam jeszcze uwagę na zapis pkt 4 Reg. PF.
EDIT:
Mija kolejny dzień, a specjaliści-programiści się głowią i głowią... A kolejne dni uciekają, a nic nowego nie wiadomo. Zgłoszenia o nr zaprzyjaźnionych hmm uciekły, ok, ale by "specjaliści" to przywrócili to cisza, a operator myśli, że przejdzie to z czasem, gdzie może mało ważna sprawa, ale APP dla androida to woła o pomstę kto to projektował pisał-tworzył grupa "gimbusów" co chwilę nowa osoba, że aplikacja to g*wno i nic nie pokazuje co ma pokazywać, a programiści poza żłopaniem kawy g*wno robią!!!
Zbywanie klientów to już za mało, bo KONKURENCJA PO RAZ KOLEJNY ODJECHAŁA!!!
EDIT: czwartek, 20 grudnia 2018, 10:50
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:
- poraz.
Ponadto: interpunkcja, polskie znaki diakrytyczne, nieprawidłowa budowa zdania!
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Zwracam jeszcze uwagę na zapis pkt 4 Reg. PF.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, o 11:51 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów tego samego autora pisanych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów tego samego autora pisanych jeden pod drugim.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
mpmdembi,
sytuacja jest nam znana i pracujemy nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.mpmdembi pisze: ale także z innych zniknęły "zaprzyjaźnione numery"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Basiu, no ok, ale ja czekam od sierpnia lub września. I nic. A nawet gorzej. Wczoraj rozmawiałam z konsultantką z działu reklamacji, odnośnie przedłużenia umowy u męża na koncie internetowym, bo były nieścisłości. Wspomnieliśmy o tej aplikacji. Pani stwierdziła, że pakiety powyżej 50 GB mogą źle się wyświetlać w aplikacji. tyle tylko że w telefonie mam 4 plus 12 - tu nie wyświetla się pakiet 12, maz ma 12 plus 12. To telefony. A internet: ja 80 plus 100, mąż 40 plus 300. I tu oba dodatkowe pakiety również nie są widoczne. Pomijam fakt, że w aplikacji na Androida mam 4,17 GB w roamingu, a tylko 4 GB w Polsce. I pisze regularnie co tydzień i co tydzień ten sam głupi tekst, że jest problem rozwiązany. A ja dziś zapłaciłam 347 zł.... Ciekawie za co?! Za olewanie klientów?!Basia_Plus pisze:mpmdembi,
sytuacja jest nam znana i pracujemy nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.mpmdembi pisze: ale także z innych zniknęły "zaprzyjaźnione numery"
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Zniknęły numery zaprzyjaźnione z konta
Właśnie wtedy kiedy muszę sprawdzić stany przed świętami zniknęły rejestrowane przez ostatnie kilka lat numery zaprzyjaźnione (wszystkie).
BOK przełącza mnie między kilkoma osobami, w końcu przełączyli mnie (na pewno dobrze!) do działu windykacji. Absurd.
BOK przełącza mnie między kilkoma osobami, w końcu przełączyli mnie (na pewno dobrze!) do działu windykacji. Absurd.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2018, o 18:15 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
kosmacz31,
jak już pisaliśmy:
jak już pisaliśmy:
Basia_Plus pisze:sytuacja jest nam znana i pracujemy nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ