Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 cze 2020, o 21:55
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Witam, dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant i został przywrócony SmartDom na wszystkie numery. Super szybkie rozwiązanie reklamacji. Jestem pozytywnie zaskoczony. Dziękuję bardzo i pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Witaj SławekK,
super, bardzo się cieszymy z pozytywnego rozwiązania .
super, bardzo się cieszymy z pozytywnego rozwiązania .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Warunki taryfy niezgodne z umową.
Witam,
Posiadałam taryfę w plusie plus duet 85.Niestety ta taryfa mi nie odpowiadała ze względu na zbyt dużą cenę. Gdy termin wygaśnięcia umowy zbliżał się, zadzwonił do mnie operator z możliwością przedłużenia umowy ze zmianą taryfy. Miała być to taryfa smart dom 4.5 z rabatem - 25 zł oraz z promocją PLUS III 36 dla stałych klientów v2.
Owa promocja była zawarta w umowie wraz regulaminem i między innymi przysługiwał mi 3 miesięczny okres za darmo. Co też się stało.
Natomiast rabatu - 25 zł jak nie było tak nie ma do tej pory. Nie zostały udzielone mi żadne informacje na ten temat oprócz wpisania długopisem przez konsultanta - 25 zł obok tabeli "opłata abonentowa" .
Minęły 3 miesiące darmowego abonamentu. Przyszła pierwsza faktura bez rabatu - 25 zł czyli z taką sama cena jaką płaciłam przedtem w pakiecie duet 85. Dzwoniłam do konsultanta. Konslutatka odpowiedziała ze pierwsze 3 faktury są bez rabatu dopiero potem rabat jest naliczony. Ale jak to?! Nie zostalam o tym poinformowana w trakcie podpisywania umowy oraz niema tego zawartego na umowie(oprócz dopisania długopisem -25zł przez konsultanta).
Konslutatka przez telefon odpowiedziała mi że powinnam zostać powiadomiona droga mailową przez Konslutanta, z którym podpisywałam umowę. (niestety nie powiadomił mnie o tym droga mailową ani w żaden inny sposób ). I na pytanie gdzie znajdę regulamin tej promocji. Otrzymałam że jest to regulamin usługi smartdom 4.5 i można go znaleźć w internecie.
Czytałam owy regulamin jest tam mowa o rabacie niestety nie ma zmianki o tym ze powinnam płacić 3 faktury bez rabatu dopiero od 4 jest rabat uwzględniony.
Minęły 3 miesiące 4 miesiąc dobiega końca dostałam fakturę dalej bez rabatu...
Czuje się w tym momencie oszukana. Dalej nie posiadam żadnego prawnego zapisu o tej zaistniałej sytuacji. Jutro będę się kontaktować z salonem plusa w, którym podpisywałam umowę. Czy w tym wypadku przysługuje mi odstąpienie od umowy przez winę operatora sieci.
Chciałabym prosić o pełny regulamin usługi smart dom 4.5 gdzie jest zawarte ile miesięcy trza płacić normalnie a ile z rabatem. Jeśli taki dokument istnieje bo ponoć jest w "internecie".
Posiadałam taryfę w plusie plus duet 85.Niestety ta taryfa mi nie odpowiadała ze względu na zbyt dużą cenę. Gdy termin wygaśnięcia umowy zbliżał się, zadzwonił do mnie operator z możliwością przedłużenia umowy ze zmianą taryfy. Miała być to taryfa smart dom 4.5 z rabatem - 25 zł oraz z promocją PLUS III 36 dla stałych klientów v2.
Owa promocja była zawarta w umowie wraz regulaminem i między innymi przysługiwał mi 3 miesięczny okres za darmo. Co też się stało.
Natomiast rabatu - 25 zł jak nie było tak nie ma do tej pory. Nie zostały udzielone mi żadne informacje na ten temat oprócz wpisania długopisem przez konsultanta - 25 zł obok tabeli "opłata abonentowa" .
Minęły 3 miesiące darmowego abonamentu. Przyszła pierwsza faktura bez rabatu - 25 zł czyli z taką sama cena jaką płaciłam przedtem w pakiecie duet 85. Dzwoniłam do konsultanta. Konslutatka odpowiedziała ze pierwsze 3 faktury są bez rabatu dopiero potem rabat jest naliczony. Ale jak to?! Nie zostalam o tym poinformowana w trakcie podpisywania umowy oraz niema tego zawartego na umowie(oprócz dopisania długopisem -25zł przez konsultanta).
Konslutatka przez telefon odpowiedziała mi że powinnam zostać powiadomiona droga mailową przez Konslutanta, z którym podpisywałam umowę. (niestety nie powiadomił mnie o tym droga mailową ani w żaden inny sposób ). I na pytanie gdzie znajdę regulamin tej promocji. Otrzymałam że jest to regulamin usługi smartdom 4.5 i można go znaleźć w internecie.
Czytałam owy regulamin jest tam mowa o rabacie niestety nie ma zmianki o tym ze powinnam płacić 3 faktury bez rabatu dopiero od 4 jest rabat uwzględniony.
Minęły 3 miesiące 4 miesiąc dobiega końca dostałam fakturę dalej bez rabatu...
Czuje się w tym momencie oszukana. Dalej nie posiadam żadnego prawnego zapisu o tej zaistniałej sytuacji. Jutro będę się kontaktować z salonem plusa w, którym podpisywałam umowę. Czy w tym wypadku przysługuje mi odstąpienie od umowy przez winę operatora sieci.
Chciałabym prosić o pełny regulamin usługi smart dom 4.5 gdzie jest zawarte ile miesięcy trza płacić normalnie a ile z rabatem. Jeśli taki dokument istnieje bo ponoć jest w "internecie".
Ostatnio zmieniony 23 cze 2020, o 10:26 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wąku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do wąku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Witaj Madelein,
Regulamin najnowszej odsłony programu smartDOM jest dostępny tuaj: http://www.plus.pl/documents/16/7046601 ... et="_blank. W nim znajdziesz pkt 7. Szczegółowe zasady przyznawania Rabatu/Benefitu w ramach Programu smartDOM 4.5.
Z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru, aby wyjaśnić kwestię naliczenia rabatu na Twoim numerze. Najlepiej będzie, jeśli prześlesz zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi i wyjaśnienie sprawy.Madelein pisze:Minęły 3 miesiące 4 miesiąc dobiega końca dostałam fakturę dalej bez rabatu...
Czuje się w tym momencie oszukana. Dalej nie posiadam żadnego prawnego zapisu o tej zaistniałej sytuacji. Jutro będę się kontaktować z salonem plusa w, którym podpisywałam umowę. Czy w tym wypadku przysługuje mi odstąpienie od umowy przez winę operatora sieci.
Chciałabym prosić o pełny regulamin usługi smart dom 4.5 gdzie jest zawarte ile miesięcy trza płacić normalnie a ile z rabatem. Jeśli taki dokument istnieje bo ponoć jest w "internecie".
Regulamin najnowszej odsłony programu smartDOM jest dostępny tuaj: http://www.plus.pl/documents/16/7046601 ... et="_blank. W nim znajdziesz pkt 7. Szczegółowe zasady przyznawania Rabatu/Benefitu w ramach Programu smartDOM 4.5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ