danielak1989 pisze:Podsyłam odpowiedz ostatnia z reklamacji. Sygnatura itd.
Znak: OKR/MP/5764925/15.10.19
Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Koniecznie podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witajcie,
Pytanie do specjalistów Plusa. Krótko:
z 2-3 mc temu (muszę sprawdzić aneks umowy) żona podpisywała przedłużenie umowy wraz z telefonem via DUK. Podczas tej samej rozmowy pracownik zaproponował że inny numer zrabatuje na 3 mc (umowa kończy się 11.04) do 0 (z 40 zł/mc). Na to się zgodziliśmy. Zmiany do tej pory nie widać. Czy jesteście w stanie ustalić z kim była ustalana sprawa zakupu w DUK telefonu i aneksu numeru 1 oraz sprawy z numerem 2? Czy a jeśli tak to ile trzymacie nagrania rozmów?? Fakt sprawdzenia kiedy umowa była aneksowana na pierwszym numerze chyba nie stworzy żadnego problemu? Bardziej chodzi o to co było telefonicznie ustalone a nie zostało wdrożone..
Ostatnio zmieniony 25 mar 2020, o 10:09 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
koliber2 pisze:Czy jesteście w stanie ustalić z kim była ustalana sprawa zakupu w DUK telefonu i aneksu numeru 1 oraz sprawy z numerem 2? Czy a jeśli tak to ile trzymacie nagrania rozmów??
Z pozycji forum nie mamy możliwości odsłuchania rozmowy sprzedażowej. W tej kwestii stanowisko może zająć Departament Reklamacji. W związku z powyższym, najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie złożenie reklamacji. Jeśli wyślesz reklamację mailowo i podasz mi otrzymany numer zgłoszenia, będę mogła przyśpieszyć odpowiedź i pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proszę o wsparcie w temacie reklamacji 19616346. Z Działu Reklamacji otrzymałem informację że reklamacja jest niezasadna. Nie będę dopłacał po 20 zł miesięcznie za coś co zostało ze mną uzgodnione w ramach abonamentu i o co upewniałem się kilkakrotnie podczas rozmowy podczas przedłużenia umowy. Czy jest możliwe odtworzenie rozmowy z konsultantem dotyczącej przedłużenia umowy?
jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi jeszcze Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
andrzej_g88 pisze:Czy jest możliwe odtworzenie rozmowy z konsultantem dotyczącej przedłużenia umowy?
Tak, uwzględnij taką prośbę w powyższym formularzu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W dniu dzisiejszym zawarłem umowę z siecią PLUS (PLUS. III) i zrobiłem błąd... Nie wiem jakim cudem, musiałem być zamotany... Ofertę która chciałem jest z PLUSH. Pytanie jest takie: czy jest opcja anulowania abonamnetu bądź zmiany abonamentu w salonie z PLUS. III na ofertę z PLUSH...? (Abonament będzie aktywny od 8.06.2020r a umowa będzie na 2 lata)
Nieznajomy pisze:W dniu dzisiejszym zawarłem umowę z siecią PLUS (PLUS. III) i zrobiłem błąd... Nie wiem jakim cudem, musiałem być zamotany... Ofertę która chciałem jest z PLUSH. Pytanie jest takie: czy jest opcja anulowania abonamnetu bądź zmiany abonamentu w salonie z PLUS. III na ofertę z PLUSH...?
W jakim kanale sprzedaży umowa była zawierana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
12 mają br. zadzwoniła do mnie pani konsultant z propozycją przedłużenia kończącej się umowy. Była to umowa wiodącą z programem SmartDom 4.5 który dawał mi zniżki na dwa pozostałe numery i telewizję Polsat. Po uzgodnieniu wszystkich warunków i zapewnieniu że abonament plus 50 i po rabacie 10 zl za e fakturę wystarczy żeby zachować nadal zniżki ze SmartDom na wszystkie numery i telewizję zgodziłem się na te warunki. Oczywiście już po pierwszym rachunku okazało się że SmartDom już nie działa ponieważ abonament plus 50 jest za niski, powinien być plus60. Konsultantka albo tego nie wiedziała bo była źle przeszkolona albo dostała większą premie za wciśnięcie mi tego abonamentu i teraz mogę się bujać bo oczywiście 14 dni już dawno minęło żeby odstąpić od umowy. Reklamacja pierwsza oczywiście odrzucona, po odsłuchaniu rozmowy niby konsultantka wszystko przedstawiła prawidłowo. Z tego wynika że jestem jakiś nie myślącym człowiekiem i sam się zgodziłem na to żeby zrezygnować z 50% rabatu na 3 usługi kosztem super oferty za 40 zł i płacić pełne abonamenty na inne numery i telewizję w sumie 60 zł więcej na miesiąc. Po prostu rewelacja. Zobaczymy co uda się osiągnąć. Jeżeli nic to jest to mój ostatni kontakt z Plusem. Najlepsza reklama to ta przekazywana słownie od znajomego do znajomego.
Z poważaniem
Sławomir K
Ostatnio zmieniony 18 cze 2020, o 04:47 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesienie do wątku w dziale oficjalnym.
jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą tego formularza. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dostałem meila z BOK o przyjęciu reklamacji to jest chyba numer zgłoszenia #1559414. Chodzi o to że na 100% jestem pewien, że kilka razy pytałem czy nie stracę zniżek na pozostałe numery w SmartDom i pani mnie zapewniała że ten abonament wystarczy. Dopiero po przeczytaniu regulaminu SmartDom widzę teraz że nie i ta pani mnie wprowadziła w błąd. Bez problemu przyjął bym większy abonament plus60 wiedząc że zachowam zniżki.
Pozdrawiam