Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 mar 2016, o 13:12
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
U mnie historia podobna. Na początku lutego zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy. Warunki miały być bardzo korzystne, nielimitowane rozmowy i sms, pakiet 5,5GB internetu, w taryfie za 59,99 zł pomniejszonej o e-fakture czyli 49,99 zł i teraz najlepsze. Jako że posiadam drugi numer w plusie, abonament miał być zmniejszony o połowę czyli wynosić 25 zł. Okazuje się że wynosi 49,99 zł. Jakby tego było mało nowa taryfa miała być uruchomiona od następnego okresu rozliczeniowego, w moim przypadku po 20 lutym, a już za ten bieżący rachunek wynosi 49,99, czyli płacę za to co nie było jeszcze uruchomione. wychodzi na to, że jest to naciąganie stałego klienta.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Czy zaproponowano Ci przystąpienie do Programu smartDOM? Treść Twojego postu na to wskazuje. Czy promocja w jakiej przedłużyłeś umowę miała w nazwie smartDOM?tomsolo pisze:Jako że posiadam drugi numer w plusie, abonament miał być zmniejszony o połowę czyli wynosić 25 zł. Okazuje się że wynosi 49,99 zł. Jakby tego było mało nowa taryfa miała być uruchomiona od następnego okresu rozliczeniowego, w moim przypadku po 20 lutym, a już za ten bieżący rachunek wynosi 49,99, czyli płacę za to co nie było jeszcze uruchomione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Dokładnie tak, ma w nazwie smartDOM
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
tomsolo jeśli wcześniej nie korzystałeś z Programu smartDOM to znaczy, że zniżka 50 % na abonament zostanie naliczona na drugiej fakturze. Dopiero kolejny rachunek będzie zrabatowany.
Ostatnio zmieniony 1 mar 2016, o 14:25 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: porawienie słowa zrabowany na zrabatowany
Powód: porawienie słowa zrabowany na zrabatowany
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
To pocieszające, mam nadzieję, że tak będzie
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
tomsolo ja również mam taką nadzieję.
Na Forum mamy dwa wątki poświęcone Programowi smartDOM:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?p=108682#p108682
http://plusforum.pl/viewtopic.php?p=139975#p139975
Na Forum mamy dwa wątki poświęcone Programowi smartDOM:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?p=108682#p108682
http://plusforum.pl/viewtopic.php?p=139975#p139975
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
U mnie sytuacja wygląda nieco inaczej, mianowicie:
W dniu 27.02.2016 r. zadzwoniliście do mnie z propozycją przedłużenia umowy na dwa numery telefonów, które mam w Państwa sieci. Oferta została mi przedstawiona na następujących warunkach
oferty bez telefonów
1. nr telefonu - nielimitowane rozmowy, sms, mms do wszystkich sieci poza stacjonarnymi oraz pakiet internetu 2,8 Gb abonoament po rabatach 29,99 zł brutto.
2. nr telefonu -nielimitowane rozmowy, sms, mms do wszystkich sieci poza stacjonarnymi oraz pakiet internetu około 1,2 Gb abonoament po rabatach z uwzględnieniem smart dom 9,99 zł brutto.
Następnie Pani konsultantka zawarła ze mną przez telefon umowę na pierwszy nr telefonu czyli na abonament 29,99 natomiast odnośnie do drugiego nr powiedziała, że musi wystąpić o udostepnienie tej oferty i zadzwoni do mnie w poniedziałek.
Ja z uwagi na to że te oferty mnie satysfakcjonowały kilka razy upewniałem się co do ceny i Pani zapewniała mnie ze razem abonament będzie wynosił 39,98 tj. pierwszy nr 29,99 i drugi 9,99 brutto. Więc zgodziłem się i wyraziłem chęć do zawarcia obu umów z przyczyn wyżej opisany w sobotę została zawarta jedynie jedna umowa. W poniedziałek natomiast zadzwoniła do mnie Pani i powiedział że już jest ta oferta dla mnie dostępna i po przeczytaniu przez nią warunków okazało się że abonament na drugi telefon będzie wyższy i wynosi 19,99 zł brutto. Uważam ze takie działanie jest niedopuszczalne. Zgodziłem się na nie i na dodatek zawarłem umowę na jeden telefon, gdybym wiedział, ze warunki się zmienią nie zawarłbym tej umowy. Nie oznacza to, że nie chcę zawrzeć tej umowy, ale zawarcie jej uzależnione jest od zawarcia umowy na drugi telefon na warunkach przedstawionych w dniu 27.02.2016 r. W tej chwili co uważam że zakrawa na oszustwo mam zawartą umowę na jeden telefon, którą oczywiście mogę zerwać ale nie wiem jak Państwo odniesiecie się do reklamacji, więc prawdopodobnie do czasu jej rozpatrzenia może upłynąć termin do jej rozwiązania, a więc stawiacie mnie Państwo w bardzo niekorzystnej sytuacji, uważam że to naprawdę jest nie fair. Podtrzymuję moją deklarację na zwarcie ale OBU UMÓW na dwa nr telefonów na warunkach na którą zgodziłem się 27.02.2016 r.
Naprawdę ostrzegam ludzi zawierających umowy przez telefon, uważam ze konsultanci stosują różne triki aby zrealizować ich plany sprzedażowe.
Plus po raz kolejny, ale chyba już ostatni pokazał swoje korporacyjne oblicze nastawione wyłącznie na zysk, szkoda tylko że to jest jedna z niewielu tak dużych POLSKICH firm. W tym przypadku sprawdza się powiedzenie Polak - Polakowi WILKIEM.
W dniu 27.02.2016 r. zadzwoniliście do mnie z propozycją przedłużenia umowy na dwa numery telefonów, które mam w Państwa sieci. Oferta została mi przedstawiona na następujących warunkach
oferty bez telefonów
1. nr telefonu - nielimitowane rozmowy, sms, mms do wszystkich sieci poza stacjonarnymi oraz pakiet internetu 2,8 Gb abonoament po rabatach 29,99 zł brutto.
2. nr telefonu -nielimitowane rozmowy, sms, mms do wszystkich sieci poza stacjonarnymi oraz pakiet internetu około 1,2 Gb abonoament po rabatach z uwzględnieniem smart dom 9,99 zł brutto.
Następnie Pani konsultantka zawarła ze mną przez telefon umowę na pierwszy nr telefonu czyli na abonament 29,99 natomiast odnośnie do drugiego nr powiedziała, że musi wystąpić o udostepnienie tej oferty i zadzwoni do mnie w poniedziałek.
Ja z uwagi na to że te oferty mnie satysfakcjonowały kilka razy upewniałem się co do ceny i Pani zapewniała mnie ze razem abonament będzie wynosił 39,98 tj. pierwszy nr 29,99 i drugi 9,99 brutto. Więc zgodziłem się i wyraziłem chęć do zawarcia obu umów z przyczyn wyżej opisany w sobotę została zawarta jedynie jedna umowa. W poniedziałek natomiast zadzwoniła do mnie Pani i powiedział że już jest ta oferta dla mnie dostępna i po przeczytaniu przez nią warunków okazało się że abonament na drugi telefon będzie wyższy i wynosi 19,99 zł brutto. Uważam ze takie działanie jest niedopuszczalne. Zgodziłem się na nie i na dodatek zawarłem umowę na jeden telefon, gdybym wiedział, ze warunki się zmienią nie zawarłbym tej umowy. Nie oznacza to, że nie chcę zawrzeć tej umowy, ale zawarcie jej uzależnione jest od zawarcia umowy na drugi telefon na warunkach przedstawionych w dniu 27.02.2016 r. W tej chwili co uważam że zakrawa na oszustwo mam zawartą umowę na jeden telefon, którą oczywiście mogę zerwać ale nie wiem jak Państwo odniesiecie się do reklamacji, więc prawdopodobnie do czasu jej rozpatrzenia może upłynąć termin do jej rozwiązania, a więc stawiacie mnie Państwo w bardzo niekorzystnej sytuacji, uważam że to naprawdę jest nie fair. Podtrzymuję moją deklarację na zwarcie ale OBU UMÓW na dwa nr telefonów na warunkach na którą zgodziłem się 27.02.2016 r.
Naprawdę ostrzegam ludzi zawierających umowy przez telefon, uważam ze konsultanci stosują różne triki aby zrealizować ich plany sprzedażowe.
Plus po raz kolejny, ale chyba już ostatni pokazał swoje korporacyjne oblicze nastawione wyłącznie na zysk, szkoda tylko że to jest jedna z niewielu tak dużych POLSKICH firm. W tym przypadku sprawdza się powiedzenie Polak - Polakowi WILKIEM.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
goliasz1,
jeśli zawarłaś umowę na osobę fizyczną to możesz od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej podpisania.
jeśli zawarłaś umowę na osobę fizyczną to możesz od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej podpisania.
Czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.goliasz1 pisze:W tej chwili co uważam że zakrawa na oszustwo mam zawartą umowę na jeden telefon, którą oczywiście mogę zerwać ale nie wiem jak Państwo odniesiecie się do reklamacji, więc prawdopodobnie do czasu jej rozpatrzenia może upłynąć termin do jej rozwiązania, a więc stawiacie mnie Państwo w bardzo niekorzystnej sytuacji, uważam że to naprawdę jest nie fair. Podtrzymuję moją deklarację na zwarcie ale OBU UMÓW na dwa nr telefonów na warunkach na którą zgodziłem się 27.02.2016 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
No tak tylko problem polega na tym, ze ja chcę zawrzeć umowę na warunkach zaproponowanych mi przez konsultantkę, natomiast to PLUS manipuluje w ten sposób, ze próbuje złapać ludzi na jakieś dziwne zagrania. Dzwoniłem dzisiaj do rzecznika praw konsumenta i dowiedziałem się kolejnej ciekawej rzeczy tzn., ze często zdarzają się takie praktyki, ze niby umowa zawierana jest na odległość przez telefon, ale do domu juz nie sa przysyłane potwierdzenie warunków zawartej umowy, a po prostu umowa. Wtedy zgodnie z prawem nieświadoma osoba zawiera umowę np. na warunkach innych niż zaoferowanych przez konsultanta, a firma w takiej sytuacji zwolniona jest z przechowywania rozmowy z konsultantem, wiec nie mogę udowodnić co tak naprawdę plus mi oferował. Widze że w moim przypadku może byc podobnie, bo Pani konsultantka mówiła mi o 10 dniowym terminie na odstąpienie, a Pani mówi o 14 dniowym terminie i to jest własnie ta różnica bo 10 dni jest na odstapienie od momentu potwierdzenia uprzednio zawartej umowy przez telefon a 14 dni jest na odstapienie od umowy zawartej poza loklem przedsiebiorcy czyli w obecności kurier. Wtedy zawieram taka umowę i mogę powoływac sie na rozmowę z konsultantem a plus zgodnie z "prawem" powi mi że już nie ma tej rozmowy. Przykre ale parwdziwe.Basia_Plus pisze:goliasz1,
jeśli zawarłaś umowę na osobę fizyczną to możesz od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej podpisania.Czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.goliasz1 pisze:W tej chwili co uważam że zakrawa na oszustwo mam zawartą umowę na jeden telefon, którą oczywiście mogę zerwać ale nie wiem jak Państwo odniesiecie się do reklamacji, więc prawdopodobnie do czasu jej rozpatrzenia może upłynąć termin do jej rozwiązania, a więc stawiacie mnie Państwo w bardzo niekorzystnej sytuacji, uważam że to naprawdę jest nie fair. Podtrzymuję moją deklarację na zwarcie ale OBU UMÓW na dwa nr telefonów na warunkach na którą zgodziłem się 27.02.2016 r.
Podaje Pani nr reklamacji jezeli to ten: 160301-000916
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
goliasz1 o sposobach wyrażenia zgody na zmianę warunków umowy pisaliśmy w tym poście.
W przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a to Klienci indywidualni i biznesowi mogą odstąpić od zmiany warunków umowy w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Jeśli chodzi o 14 dni na odstąpienie od warunków podpisanej umowy, ma to faktycznie miejsce w momencie kiedy, Klient indywidualny otrzymał daną umowę od kuriera lub pocztą.
Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyśpieszenie reklamacji.
W przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a to Klienci indywidualni i biznesowi mogą odstąpić od zmiany warunków umowy w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Jeśli chodzi o 14 dni na odstąpienie od warunków podpisanej umowy, ma to faktycznie miejsce w momencie kiedy, Klient indywidualny otrzymał daną umowę od kuriera lub pocztą.
Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyśpieszenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Dziękuję, Reklamacja została uwzględniona
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
goliasz1,
super, to bardzo dobra wiadomość.goliasz1 pisze:Dziękuję, Reklamacja została uwzględniona
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 maja 2018, o 10:22
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Witam,
Chciałbym sie zapytać czy istniej możliwość zamiany abonamentu z PLUS 60 na ten, który był zamawiany w rozmowie z konsultantem Plusa o numerze telefonu 601xxxxxx w dniu 02. 05. 2018r o godzinie 9:42:33. Sprawa dotyczy klienta o numerze 17XXXXXX. Miła Pani rozmawiająca ze mną w tym dniu po konsultacji przyjęła ustne zamówienie do aneksu umowy, na taryfę PLUS 30 wraz z telefonem Nokia 3310, kolor błękitny. Taki też telefon wraz z aneksem został dostarczony na adres mojej Mamy w Ostrołęce w dniu 8 maja br. W dniu podpisywania aneksu Mama dzwoniła do mnie i pytała mnie czy podpisywać. Poprosiłem żeby wszystko podpisała, bo jest to korzystniejsza oferta i to z telefonem ( o takiej ofercie rozmawiałem z waszą konsultantką). W związku z tym, że Wasze zielone faktury przychodzą na mój email 23 maja (15 dni po podpisaniu aneksu) okazało się to, co się okazało.
W dniu wczorajszym chciałem odstąpić od aneksu, ale druga miła Pani zakomunikowała emailowo, że cyt"oświadczenie woli dotyczące odstąpienia od Umowy/Aneksu do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru telefonu mojej Mamy z dnia 23.05.2018 r. ,zostało przesłane po terminie. Chciałabym wyjaśnić, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) nie ma możliwości odstąpienia od wskazanej umowy".
Brzmi to trochę jak wyrok więzienia dla moje Mamy, ja zaś czuję sie trochę jak alfons bo stręczyłem odnowienia umowy z Państwem.
Jestem też trochę zdziwiony waszym wirtualnym obliczem, bo zawarłem z Plusem umowę dla siebie w galerii w punkcie Plusa Bursztynowa w Ostrołęce (nr lienta 2xxxxxxx). Tam trzecia Miła Pani wszystko mi wyjaśniła, co, jak, kiedy co aktywować, kiedy dezaktywować, jaki będą wszystkie koszty. W swojej naiwności myślałem, że to stała praktyka w Państwa firmie.
Pewnie zapyta ktoś:, czemu gościu nie wziąłeś Mamy za fraki i nie przywiozłeś do salonu? Odpowiedź prosta: kłopoty ze zdrowiem i mobilnością (tak to oględnie to nazwę).
Chciałbym sie zapytać czy istniej możliwość zamiany abonamentu z PLUS 60 na ten, który był zamawiany w rozmowie z konsultantem Plusa o numerze telefonu 601xxxxxx w dniu 02. 05. 2018r o godzinie 9:42:33. Sprawa dotyczy klienta o numerze 17XXXXXX. Miła Pani rozmawiająca ze mną w tym dniu po konsultacji przyjęła ustne zamówienie do aneksu umowy, na taryfę PLUS 30 wraz z telefonem Nokia 3310, kolor błękitny. Taki też telefon wraz z aneksem został dostarczony na adres mojej Mamy w Ostrołęce w dniu 8 maja br. W dniu podpisywania aneksu Mama dzwoniła do mnie i pytała mnie czy podpisywać. Poprosiłem żeby wszystko podpisała, bo jest to korzystniejsza oferta i to z telefonem ( o takiej ofercie rozmawiałem z waszą konsultantką). W związku z tym, że Wasze zielone faktury przychodzą na mój email 23 maja (15 dni po podpisaniu aneksu) okazało się to, co się okazało.
W dniu wczorajszym chciałem odstąpić od aneksu, ale druga miła Pani zakomunikowała emailowo, że cyt"oświadczenie woli dotyczące odstąpienia od Umowy/Aneksu do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru telefonu mojej Mamy z dnia 23.05.2018 r. ,zostało przesłane po terminie. Chciałabym wyjaśnić, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) nie ma możliwości odstąpienia od wskazanej umowy".
Brzmi to trochę jak wyrok więzienia dla moje Mamy, ja zaś czuję sie trochę jak alfons bo stręczyłem odnowienia umowy z Państwem.
Jestem też trochę zdziwiony waszym wirtualnym obliczem, bo zawarłem z Plusem umowę dla siebie w galerii w punkcie Plusa Bursztynowa w Ostrołęce (nr lienta 2xxxxxxx). Tam trzecia Miła Pani wszystko mi wyjaśniła, co, jak, kiedy co aktywować, kiedy dezaktywować, jaki będą wszystkie koszty. W swojej naiwności myślałem, że to stała praktyka w Państwa firmie.
Pewnie zapyta ktoś:, czemu gościu nie wziąłeś Mamy za fraki i nie przywiozłeś do salonu? Odpowiedź prosta: kłopoty ze zdrowiem i mobilnością (tak to oględnie to nazwę).
Ostatnio zmieniony 24 maja 2018, o 12:00 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numerów telefonu i kont Klienta.
Powód: ukrycie numerów telefonu i kont Klienta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Witaj Paweł Gabriel,
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? dokładny opis sytuacji wraz z danymi:Paweł Gabriel pisze:Chciałbym sie zapytać czy istniej możliwość zamiany abonamentu z PLUS 60 na ten, który był zamawiany w rozmowie z konsultantem Plusa o numerze telefonu 601xxxxxx w dniu 02. 05. 2018r o godzinie 9:42:33.
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 maja 2018, o 10:22
Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami
Pani Marto
Opisałem wszystko jak mogłem najstaranniej i wysłałem do Plusa przez formularz podawczy. Na moją skrzynię przyszedł zwrotny email zatytułowany:
Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami [#83813].
Kończąc zacytuję J Słowackiego:
- niech żywi nie tracą nadziei.
Opisałem wszystko jak mogłem najstaranniej i wysłałem do Plusa przez formularz podawczy. Na moją skrzynię przyszedł zwrotny email zatytułowany:
Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami [#83813].
Kończąc zacytuję J Słowackiego:
- niech żywi nie tracą nadziei.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2018, o 17:49 przez Paweł Gabriel, łącznie zmieniany 2 razy.