Proszę o odpowiedź na moje pytanie.Magda_Plus pisze:Czy masz wyłączoną pocztę głosową i zdezaktywowaną usługę połączenia oczekującego?
Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Tego nie wiem,bo telefonicznie konsultant zapewniał,że już wszystko ustawił?Jak to sprawdzić?Jakie teraz czynności wykonać?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
abonent179,
sprawdź proszę usługę połączeń oczekujących w menu telefonu ustawienia-połączenia- więcej ustawień- dokładna nazwa pozycji zależy od Twojego telefonu.
sprawdź proszę usługę połączeń oczekujących w menu telefonu ustawienia-połączenia- więcej ustawień- dokładna nazwa pozycji zależy od Twojego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
W ustawieniach wpisany jest numer" 601100545 ?
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
abonent179,
- nie jest to do końca odpowiedź na nasze pytanie.
W celu wyłączenia Połączeń Oczekujących użyj kodu: #43*11# pod który wystarczy zadzwonić.
- nie jest to do końca odpowiedź na nasze pytanie.
W celu wyłączenia Połączeń Oczekujących użyj kodu: #43*11# pod który wystarczy zadzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Dzień dobry. Ja też mam podobny kłopot. Telefon od lat w Plusie i zawsze działała usługa "Kto dzwonił". Przestała funkcjonować mniej więcej w chwili, gdy zapomniałem PINu na tyle skutecznie, że musiałem się ratować PUKiem. Było to w sierpniu zeszłego roku. Dziś mam nową kartę SIM ale problem pozostał.
Jeśli chodzi o ustawienia to pod numer 8023 wysłane smsy o treści "T" oraz "ZN". Odpowiedzi "usługa już włączona" oraz " opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto dzwonił już wyłączona".
Natomiast przy wpisaniu komendy SZ otrzymuję odpowiedź "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest już wyłączona.
W ustawieniach połączeń: połączenia oczekujące nieaktywne.
Przekazywanie połączeń:
- Zawsze przekazuj - Wyłączone
- Przekazuj gdy zajęty - Wyłączone
- Przekazuj przy braku odpowiedzi -przekierowanie na +48601100545
- Przekazuj, gdy poza zasięgiem - przekierowanie na +48601100545
Dwóch ostatnich podpunktów nie można wyłączyć "Nieobsługiwane przez operatora". W ostatnim przypadku poprzedzone komunikatem "Nieoczekiwana odpowiedź z sieci"
Proszę o pomoc....
Jeśli chodzi o ustawienia to pod numer 8023 wysłane smsy o treści "T" oraz "ZN". Odpowiedzi "usługa już włączona" oraz " opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto dzwonił już wyłączona".
Natomiast przy wpisaniu komendy SZ otrzymuję odpowiedź "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest już wyłączona.
W ustawieniach połączeń: połączenia oczekujące nieaktywne.
Przekazywanie połączeń:
- Zawsze przekazuj - Wyłączone
- Przekazuj gdy zajęty - Wyłączone
- Przekazuj przy braku odpowiedzi -przekierowanie na +48601100545
- Przekazuj, gdy poza zasięgiem - przekierowanie na +48601100545
Dwóch ostatnich podpunktów nie można wyłączyć "Nieobsługiwane przez operatora". W ostatnim przypadku poprzedzone komunikatem "Nieoczekiwana odpowiedź z sieci"
Proszę o pomoc....
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK czy masz aktywną Notkę SMS? W jakiej sytuacji chcesz żeby usługa Kto dzwonił działała?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Nie wiem co to notka sms. Chcialbym by slal sms gdy mam zajete lub bez zasiegu.
Edit: Doczytalem w sieci. Tak. Dzwoniacy do mnie moze wyslac jedna z 4 proponowanych wiadomosci.
Edit: Doczytalem w sieci. Tak. Dzwoniacy do mnie moze wyslac jedna z 4 proponowanych wiadomosci.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2016, o 10:43 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie postów od jednego autora
Powód: połączenie postów od jednego autora
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK wyłącz Notkę SMS wysyłając SMS o treści DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601. Po tym fakcie sprawdź działanie usługi Kto dzwonił.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Dezaktywowałem. Doszedł jedynie raport ale żadnego sms potwierdzającego. Usługa kto dzwonił nada nie działa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK rozumiem, że testowałeś to czy jest wysłany SMS, jeśli ktoś do Ciebie dzwoni a Ty masz numer zajęty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Tak. W czasie rozmowy z telefonu o którym mowa wykonałem do siebie połączenie z innego aparatu. Na ekranie pojawił się komunikat "linia zajęta" a w słuchawce słychać było przyspieszony sygnał zajętości. Nie otrzymałem smsa informującego mnie o próbie połączenia.
Ponadto wysłałem komendę SZ na 8023. Odpowiedz zwrotna to: OPCJA NIE WYSYŁAJ SMS KIEDY ZAJĘTY usługi kto dzwonił jest wyłączona.
Ponadto wysłałem komendę SZ na 8023. Odpowiedz zwrotna to: OPCJA NIE WYSYŁAJ SMS KIEDY ZAJĘTY usługi kto dzwonił jest wyłączona.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK podaj mi swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Dzień dobry. Po zastosowaniu komendy DEAKT NSMS otrzymałem po kilku godzinach komunikat "Zlecenie zostało przyjęte. Usługa notka sms będzie nieaktywna od jutra. Plus".
Jedyną zmianę jaką zauważyłem to w Przekazywaniu połączeń wyłączył się przekaz, gdy poza zasięgiem.
Usługa "kto dzwonił" wciąż jednak nie działa...
Jedyną zmianę jaką zauważyłem to w Przekazywaniu połączeń wyłączył się przekaz, gdy poza zasięgiem.
Usługa "kto dzwonił" wciąż jednak nie działa...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK czy zapoznałeś się z moją wiadomością, jaką do Ciebie wysłałam wczoraj o 14:31? Jeśli nie znalazłeś jej to sprowadź w folderze SPAM lub Kosz. Czy zrobiłeś to o co w niej prosiłam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ