Problem z mmsami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
misiek125 przesłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania kwestii poruszonej przez Ciebie w wiadomości o numerze 160208-001762.
Mam nadzieję, że sprawa uzyska swój szybki finał.
Mam nadzieję, że sprawa uzyska swój szybki finał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Dziękuję. Jeszcze proszę o odpowiedź na pytanie co z kartą SIM, o której wspominałem?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Przepraszam przeoczyłam tą kwestię.misiek125 pisze:Jeszcze proszę o odpowiedź na pytanie co z kartą SIM, o której wspominałem?
Taką kartę możesz przeciąć i wyrzucić do kosza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Witam
Podhaczę się pod wątek, ale tylko ze względu na jego tytuł (żeby nie tworzyć śmietnika i zakładać nowy)
Problem dotyczy dochodzących mms na Samsunga Galaxy SIII. Jakiś czas temu telefon żony "zaliczył" niezamierzoną naukę pływania i chyba dokonał żywota (chociaż nowy był) i żeby kontynuować korzystanie z abo żona "przesiadła" się na w/w samsunga (przynajmniej do czasu aż nie nazbiera na nowy ). Po przełożeniu karty sim i poprawnym skonfigurowaniu wszystko działało prawidłowo (rozmowy, wysyłanie-odbieranie sms/mms) aż do ubiegłego tygodnia. Jeżeli dzwoniący i przysyłający sms są identyfikowani prawidłowo (wyświetla się jego numer lub nazwa przypisana pod numer) to nadawca mms'a (i nie ma tu znaczenia czy jest to numer z listy kontaktów, ulubionych czy ktoś zupełnie spoza listy) jest identyfikowany jednakowo jako "1" (bez cudzysłowu) i dopiero w momencie pobrania treści mms'a następuje identyfikacja nadawcy.
Proszę o podpowiedzi czy "wina" leży po stronie sieci czy to coś się po...... w telefonie. Jak napisałem wyżej, do ubiegłego tygodnia wszystko działało prawidłowo.
Może to nie temat za forum Plusa, ale "wujek gugle" za bardzo nie nie chce udzielić odpowiedzi.
Jeśli ktoś z userów miał podobny problem, proszę o radę (bo z intensywności "zbierania na nowy telefon" ten samsung będzie jeszcze jakiś czas w użyciu )
Nadmienię tylko że numer którego dotyczy problem, to numer w abonamencie.
Podhaczę się pod wątek, ale tylko ze względu na jego tytuł (żeby nie tworzyć śmietnika i zakładać nowy)
Problem dotyczy dochodzących mms na Samsunga Galaxy SIII. Jakiś czas temu telefon żony "zaliczył" niezamierzoną naukę pływania i chyba dokonał żywota (chociaż nowy był) i żeby kontynuować korzystanie z abo żona "przesiadła" się na w/w samsunga (przynajmniej do czasu aż nie nazbiera na nowy ). Po przełożeniu karty sim i poprawnym skonfigurowaniu wszystko działało prawidłowo (rozmowy, wysyłanie-odbieranie sms/mms) aż do ubiegłego tygodnia. Jeżeli dzwoniący i przysyłający sms są identyfikowani prawidłowo (wyświetla się jego numer lub nazwa przypisana pod numer) to nadawca mms'a (i nie ma tu znaczenia czy jest to numer z listy kontaktów, ulubionych czy ktoś zupełnie spoza listy) jest identyfikowany jednakowo jako "1" (bez cudzysłowu) i dopiero w momencie pobrania treści mms'a następuje identyfikacja nadawcy.
Proszę o podpowiedzi czy "wina" leży po stronie sieci czy to coś się po...... w telefonie. Jak napisałem wyżej, do ubiegłego tygodnia wszystko działało prawidłowo.
Może to nie temat za forum Plusa, ale "wujek gugle" za bardzo nie nie chce udzielić odpowiedzi.
Jeśli ktoś z userów miał podobny problem, proszę o radę (bo z intensywności "zbierania na nowy telefon" ten samsung będzie jeszcze jakiś czas w użyciu )
Nadmienię tylko że numer którego dotyczy problem, to numer w abonamencie.
Re: Problem z mmsami
Wczoraj po 16.00 miałem ten sam problem co Andrzej62. LG G4 Stylus
Re: Problem z mmsami
To teraz czekamy na info od Specjalistów_Plus
Dwa różne modele telefonów, to już nie przypadek.
Dwa różne modele telefonów, to już nie przypadek.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Andrzej62, amaryl556 czy możecie przełożyć kartę SIM do innego aparatu i sprawdzić odbiór MMS-ów. Jaki jest rezultat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Magda_Plus, za bardzo nie mam w co, a po drugie jak napisałem wcześniej, do piątku-soboty (?) ubiegłego tygodnia wszystko działało prawidłowo.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Czy problem dalej występuje?
Czy macie możliwość zamieszczenia zrzutu ekranu z taką wiadomością, która nie jest otwarta i pobrana?
Dodatkowo podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.
Czy macie możliwość zamieszczenia zrzutu ekranu z taką wiadomością, która nie jest otwarta i pobrana?
Dodatkowo podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Mam kartę sim mikro i brak możliwości sprawdzenia na innym telefonie.MMS prawie wcale nie otrzymuję. Na tym telefonie dwa lub trzy razy.Ponadto wczoraj został skasowany bo trochę wpadłem w złość.
Re: Problem z mmsami
amaryl556,
- mamy maila od Ciebie. Mógłbyś podesłać nam jeszcze tą drogą przykłady opisanych sytuacji? Chodzi o numer nadawcy wiadomości oraz datę i godzinę jej otrzymania.
- mamy maila od Ciebie. Mógłbyś podesłać nam jeszcze tą drogą przykłady opisanych sytuacji? Chodzi o numer nadawcy wiadomości oraz datę i godzinę jej otrzymania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Przepraszam ale teraz jestem w pracy, ale wieczorem wrzuce fotki tych mms'ow. Przez formularz podam nr. telefonow z ktorych byly wyslane i o ktorej godzinie. Zgodnie z sugestia mms nie otwieralem wiec zdjecia przedstawiaja oryginalna forme dostarczenia.
Re: Problem z mmsami
Magda_Plus, wiadomość wysłana przez formularz, łącznie z potrzebnymi danymiMagda_Plus pisze:Czy problem dalej występuje?
Czy macie możliwość zamieszczenia zrzutu ekranu z taką wiadomością, która nie jest otwarta i pobrana?
Dodatkowo podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.
Zagadnienie: 160719-002471
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Andrzej62 dziękuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Slaba pociecha z tego "dziekuje"
Karta sim (grzecznosciowo) przelozona do samsunga galaxy j5 2016 - efekt ten sam. Mms wyslany z sieci Play (numer abonamentowy) - efekt ten sam. Nadawca jest "1". To malo komfortowa sytuacja. Czy to sie juz kwalifikuje jako reklamacja?? Tylko jak to uzasadnic? Zrzutami ekranu?
Karta sim (grzecznosciowo) przelozona do samsunga galaxy j5 2016 - efekt ten sam. Mms wyslany z sieci Play (numer abonamentowy) - efekt ten sam. Nadawca jest "1". To malo komfortowa sytuacja. Czy to sie juz kwalifikuje jako reklamacja?? Tylko jak to uzasadnic? Zrzutami ekranu?