Problem z mmsami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Również dziękuję.
Rozumiem, że póki co nowa nieaktywna kartę sim zachowuje i nie zwracam do salonu...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

Na razie tak. Zobaczymy jak sprawy będą się miały. Nie pozbywaj się jej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Magda_Plus pisze:Na razie tak. Zobaczymy jak sprawy będą się miały. Nie pozbywaj się jej.
Witam,
czy wiadomo coś w zgłoszonym temacie mmsów? Mijają kolejne tygodnie, a ich wysyłanie dalej jest niemożliwe :/
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

misiek125 póki co czekam na informacje zwrotne od Działu Technicznego. Jak tylko coś będę wiedzieć to dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Czy czas na odpowiedź jest w ty przypadku jakoś określony? Za dwa tygodnie miną 3 miesiące jak nie mogę korzystać z usługi...

Proszę jeszcze o interwencję odnośnie zgłoszenia numer "Zagadnienie: 160108-002856" . Zgłoszenie wysyłane było dnia 08.01.2016 i dotyczyło przesłania kompletnej rozmowy lub stenogramu z rozmowy telefonicznej, podczas której zawierane były umowy. Niestety odpowiedź, którą dostałem nie jest odpowiedzią na moją prośbę i której oczekiwałem...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

misiek125 przesłałam interwencję w sprawie przyspieszenia rozwiązania problemu z MMS-ami.

Z informacje jakie uzyskałam wynika, że dostałeś odpowiedź na temat przekazania Twojej sprawy do Reklamacji.
Wysłałam prośbę o przyspieszenie ustosunkowania się do Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Magda_Plus pisze:misiek125 przesłałam interwencję w sprawie przyspieszenia rozwiązania problemu z MMS-ami.

Z informacje jakie uzyskałam wynika, że dostałeś odpowiedź na temat przekazania Twojej sprawy do Reklamacji.
Wysłałam prośbę o przyspieszenie ustosunkowania się do Twojego zgłoszenia.

Witam. Dziękuję...
Odnośnie mms mam nadzieję, że Dział Techniczny coś w temacie ostatecznie wykona, gdyż od pierwszego zgłoszenia tego problemu pod koniec listopada nie ruszyło się w temacie nic :( A opłacany Abonament obejmuje również mms...

Odnośnie drugiej kwestii, odpowiedź na zgłoszenie z dnia 08.01.2016 otrzymałem 27.01.2016. Niestety w odpowiedzi nie otrzymałem tego, o co wnioskowałem, czyli kompletnego nagrania rozmowy. Prosiłbym bardzo o interwencję, by wypełniona została tylko ta prosta prośba. Chciałbym już uniknąć zakładania nowego zgłoszenia w tym temacie, gdyż wiąże się z kolejnymi tygodniami oczekiwania na odpowiedź. A mnie chodzi tylko o przesłanie w/w zapisu, bez interpretacji, o które nie prosiłem.
Nadmienię, że było jeszcze jedno zgłoszenie 160107-002332 z dnia 07.01.2016 - i na nie rzeczywiście brak jest odpowiedzi.

Dziękuję jeszcze raz i będę oczekiwał odpowiedzi.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

misiek125 pisze:Nadmienię, że było jeszcze jedno zgłoszenie 160107-002332 z dnia 07.01.2016 - i na nie rzeczywiście brak jest odpowiedzi.
Dowiedziałam się, że i w tej sprawie dostałeś informację o przekazaniu sprawy do departamentu reklamacyjnego. Niebawem powinna być udzielona odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

tak tak, zgadza się. obydwa zgłoszenia zostały przekazane do działu reklamacji, przy czym na jedną (z 08.01.2016) przyszła odpowiedź - nie na temat - stąd prośba powyższa.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z mmsami

Post autor: Ewa_Plus »

misiek125 ,
- są dwa zgłoszenia:
* 160107-002332 - to już zostało rozpatrzone
* 160108-002856 - to jeszcze jest w trakcie

Czyli rozumiem, że ta odpowiedź nie na temat dotyczyła zgłoszenia 160107-002332, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Ewa_Plus pisze:misiek125 ,
- są dwa zgłoszenia:
* 160107-002332 - to już zostało rozpatrzone
* 160108-002856 - to jeszcze jest w trakcie

Czyli rozumiem, że ta odpowiedź nie na temat dotyczyła zgłoszenia 160107-002332, tak?

Na chwilę obecną stan odpowiedzi na zgłoszenia wygląda następująco:
1) zgłoszenie z 08.01.2016 (nr 160108-002856) - zgłoszenie dotyczyło przesłania nagrania, i na to zgłoszenie udzielona została odpowiedź może niezupełnie "nie na temat", nazwijmy to "na temat częściowo" - nie dosłano bowiem nagrania, o które prosiłem. Odpowiedź otrzymana 27.01.2016.
2) zgłoszenie z 07.01.2016 (160107-002332) - zgłoszenie dotyczyło przesłania zmian stanu konta prepaid w konkretnym przedziale czasowym. Odpowiedź otrzymana chwilę przed wpisem Ewy_Plus na forum dnia 05.02.2016. Mam tylko wątpliwość, czy to na pewno odpowiedź na to zgłoszenie, gdyż Departament Reklamacji powołuje się na moje zgłoszenie z dnia 11.9.2015 - zgłoszenie 002332 dotyczyło jednak okresu 15.-17.11.2015, wiec niemożliwe żebym zgłoszenia dokonywał 11 września lub 9 listopada (jakkolwiek by nie czytać formatu daty). Merytorycznie i kwotowo odpowiedź pasowałaby do zgłoszenia 002332, więc uznaję, że nastąpiła pomyłka w dacie. Nadmienię, że odpowiedź na to zgłoszenie jest dla mnie satysfakcjonująca, mimo że nie przesłano szczegółowego wykazu, o który wnioskowałem.

Problem obydwu zgłoszeń jest dość skomplikowany i szczegółowo opisywany wielokrotnie w moich kilku zgłoszeniach reklamacyjnych od dnia 17.11.2015. W skrócie: Podczas ustaleń telefonicznych dot. przejścia 2 telefonów z prepaida na abonament, z Konsultantka z BOK ustalane były warunki migracji, w tym data, od kiedy te numery miały być aktywne w abonamencie, a do kiedy miały funkcjonować w ofercie na kartę (na kontach obu numerów było wystarczająco dużo pieniędzy aby móc funkcjonować w ofercie na kartę przez nieco ponad 3 tygodnie). Migracji dokonano jednak już 5 dni po rozmowie i 1 dzień po wizycie kuriera z umowami, przez co środki zgromadzone na kontach uległy anulowaniu i nie mogłem ich wykorzystać wg mojego własnego uznania. Było ich dość dużo: na jednym numerze 98 zł, na drugim 27 zł.

W odpowiedziach na dotychczasowe reklamacje dotyczące tego że migracji dokonano niezgodnie z ustaleniami przez co pieniądze przepadły, za każdym razem Departament Reklamacji odpisywał jedno i to samo - analizowano nagranie, wszystko przebiegło ok, gdyż m.in. zgodziłem się na aktywacje usługi przed upływem 14 dni. Nie wzięto jednak w ogóle pod uwagę, że chciałem aktywacji od konkretnego dnia. Dlatego prosiłem o przesłania nagrania, z powodu rozbieżności chcę tej analizy dokonać samodzielnie.

Odpowiedź na zgłoszenie 002332 po części rozwiązuje jeden z problemów - przyznano się w końcu do błędu w systemie. W dwóch poprzednich reklamacjach Departament Reklamacji szedł w zaparte i konsekwentnie twierdził, że miałem 1 grosz na koncie w momencie migracji z prepaida na abonament. Tu należy wyjaśnić, że z powodu awarii systemu tuż przed migracją utraciłem 98 złotych zgormadzonych na koncie jednego z numerów, a przez jakiś czas miałem nawet konto ujemne: minus 144,87 zł (zgłaszałem ten fakt 17.11.2015 tu na forum). Po jakimś czasie automatycznie dodano mi 144,88, tak bym miał dodatnie saldo (właśnie ten 1 grosz). W tym momencie nastąpiła migracja z karty na abonament i tym samym właściwe 98 zł nie zdążyło na konto powrócić. Departament Reklamacji uparcie zatrzymał się na fakcie, że ostatnią kwotą na karcie był 1 grosz. Dopiero odpowiedź na zgłoszenie 002332 i prośba o przesłanie szczegółów dotyczących salda konta w tamtym czasie zmusiła kogoś do dokładniejszej analizy. Przyznano, że miałem 98 zł. Jednak dwoje Doradców Klienta przyznawało nieprawdę!

Pozostaje jeszcze kwestia drugiego numeru, na którym było 27 złotych (utracenie i tej kwoty z powodu przedwczesnej migracji też były przedmiotem poprzednich reklamacji).
Nie mam już siły na pisanie kolejnych pism, bo niestety trafiają one na osoby które analizy zgłoszeń dokonują pobieżnie. Jak widać na powyższym przykładzie samo zgłoszenie reklamacji w tym temacie nic nie dawało - dopiero prośba o przesłanie konkretnych, szczegółów spowodowała jakiś ruch. Niestety po powyższej sytuacji nie mam zaufania do tego, jak nagranie analizują Doradcy Klienta w Departamencie Reklamacji i stąd prosiłem o przesłanie kompletnego nagrania z rozmowy, w czasie której padały konkretne ustalenia.

Kończąc (trochę się rozwlekłem, ale nie da się tego krótko opisać :) ), od 2013 roku odkąd jestem w Plusie nigdy pomiędzy mną a Państwem nie było żadnych problemów, a miałem już dwie umowy abonamentowe (teraz doszły kolejne dwie). Zawsze wywiązywałem się ze zobowiązań finansowych, a usługi też były świadczone jak należy. Problem zaczął się w listopadzie. Mamy luty, i na trzy miesiące posiadania abonamentu nowych 2 numerów i trzy wystawione faktury, każda faktura już musiała być reklamowana i była korygowana.
A jako że nawet jednodniowe opóźnienie w płatnościach skutkuje skrupulatnym naliczaniem groszowych odsetek, stąd i ja muszę "walczyć" o swoją rację, ponieważ sieć tych groszy odsetek mi nie podaruje. A że "walczyć" trzeba pokazuje powyższy opis nierzetelnego podejścia Departamentu Reklamacji.
A ja chciałbym tylko zakończyć ciągnący się temat migracji, w tym również nieszczęsny przedłużający się problem z MMSami, który jest tematem głównym niniejszego wątku na forum.

Żeby już nie pisać kolejnej reklamacji, proszę o interwencję dot. przesłania nagrania (tj. zgłoszenia 160108-002856). Wątek zwrócenia ok. 98 zł został zamknięty w zgłoszeniu 002332, zostaje jeszcze 27,09 PLN z drugiego numeru z czasu kiedy był w prepaidzie (temat poruszany w zgłoszeniach reklamacyjnych z 18.11.2015 – tu brak maila z numerem zagadnienia, 08.12.2015 – zagadnienie 151208-002808)... W razie potrzeby inne potrzebne dane doślę na prv.

Licząc na pomoc
Pozdrawiam

W razie konieczności proszę o przeniesienie wpisu do odpowiedniego wątku. Nie wiem gdzie go zakwalifikować jako kontynuację rozmowy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

misiek125 pisze:Żeby już nie pisać kolejnej reklamacji, proszę o interwencję dot. przesłania nagrania (tj. zgłoszenia 160108-002856). Wątek zwrócenia ok. 98 zł został zamknięty w zgłoszeniu 002332, zostaje jeszcze 27,09 PLN z drugiego numeru z czasu kiedy był w prepaidzie (temat poruszany w zgłoszeniach reklamacyjnych z 18.11.2015 – tu brak maila z numerem zagadnienia, 08.12.2015 – zagadnienie 151208-002808)... W razie potrzeby inne potrzebne dane doślę na prv.
Nie przekazujemy treści ani nagrań z rozmów na prośbę Klientów. Takie nagrania są nam potrzebne do naszych wewnętrznych procedur.
Jeśli chodzi natomiast o kwotę 27, 09 zł w tej sprawie proszę Cię o kontakt z adresem bok@plus.pl, bez konieczności złożenia reklamacji. Niestety z poziomu Forum nie mam możliwości szczegółowego wyjaśnienia danej sytuacji. Jeśli dostaniesz numer zgłoszenia przekaże je mi, postaram się Ci pomóc w uzyskaniu odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Magda_Plus pisze:
misiek125 pisze:Żeby już nie pisać kolejnej reklamacji, proszę o interwencję dot. przesłania nagrania (tj. zgłoszenia 160108-002856). Wątek zwrócenia ok. 98 zł został zamknięty w zgłoszeniu 002332, zostaje jeszcze 27,09 PLN z drugiego numeru z czasu kiedy był w prepaidzie (temat poruszany w zgłoszeniach reklamacyjnych z 18.11.2015 – tu brak maila z numerem zagadnienia, 08.12.2015 – zagadnienie 151208-002808)... W razie potrzeby inne potrzebne dane doślę na prv.
Nie przekazujemy treści ani nagrań z rozmów na prośbę Klientów. Takie nagrania są nam potrzebne do naszych wewnętrznych procedur.
Jeśli chodzi natomiast o kwotę 27, 09 zł w tej sprawie proszę Cię o kontakt z adresem bok@plus.pl, bez konieczności złożenia reklamacji. Niestety z poziomu Forum nie mam możliwości szczegółowego wyjaśnienia danej sytuacji. Jeśli dostaniesz numer zgłoszenia przekaże je mi, postaram się Ci pomóc w uzyskaniu odpowiedzi.



A co, jeśli te wewnętrzne procedury zawodzą? Jak pisałem powyżej, z reklamacjami "odbijałem się" już wielokrotnie próbując udowodnić, że to ja mam rację - wniosek jest taki, że doradcy klienta Agnieszka D. oraz Tomasz G. z Departamentu Reklamacji podpisywali się pod nieprawdziwymi informacjami, a swoją pracę wykonywali nienależycie. Dopiero ostatnie zgłoszenie przyniosło efekt i nagle okazało się, że rzeczywiście jednak miałem prawie 100 zł na koncie, a nie 1 grosz! Stąd podstawy by sądzić, że analizy Doradców są wątpliwej jakości i wykonywane na tyle nierzetelnie, że jest to wystarczający powód, by prosić o to nagranie. Nie jest to moj wymysł, że chce sobie ot tak posiadać nagranie. Wyjaśnienia Doradców są dla mnie kompletnie nieprzekonujące w zestawieniu z powyższym "incydentem".

Wobec powyższego proszę o przekazanie procedury uzyskania tego nagrania. Jest niezbędna do wyjasnienia sytuacji, biorąc pod uwagę sposób analizy problemów przez niektórych pracowników.

Jednocześnie proszę o informację co tym razem powinienem zawrzeć w wiadomości wysłanej do BOK odnośnie kwoty 27,09 PLN?

Dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z mmsami

Post autor: Ewa_Plus »

- zgodnie z tym co napisała Magda_Plus
Magda_Plus pisze:Nie przekazujemy treści ani nagrań z rozmów na prośbę Klientów.
Jeśli chodzi o kwotę: 27, 09 zł napisz pokrótce, w jakich okolicznościach ta kwota zniknęła. Daj nam potem numer zgłoszenia, to przyspieszymy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Problem z mmsami

Post autor: misiek125 »

Magda_Plus pisze:Na razie tak. Zobaczymy jak sprawy będą się miały. Nie pozbywaj się jej.
Kilka dni temu przywrócona została możliwość wysyłania MMS-ów, w związku z tym proszę o informację co powinienem zrobić z nową kartą SIM, którą otrzymałem w salonie a nie została aktywowana? Czy zwrócić ją do najbliższego punktu Plus?

Odnośnie powyższego wpisu (dot. 27,09 PLN) - z powodu braku czasu nie wysłałem jeszcze zgłoszenia, jak tylko to zrobię, przekażę numer.
Póki co poprosiłbym o możliwość przyspieszenia zgłoszenia 160208-001762, o którym też pisałem w postach powyżej. Dopełniłem wszelkich formalności, o które prosili Konsultanci, i kiedy było już o krok od jego zakończenia, niestety okazało się, że finalizacja sprawy oddaliła się z powodu niezapoznania się kogoś z konsultantów z całą wcześniejszą korespondencją. Znów musiałem pisać i prosić o wyjaśnienia otrzymanej odpowiedzi.

Problemem jest to, że prowadzona korespondencja mailowa na zasadzie "Re: odpowiedz" (prowadzona jest ciągłość w jednym temacie) niestety za każdym razem trafia do kogoś innego i odbywa się wg schematu:
Konsultant #1 o coś prosi, ja odpowiadam, trafia to do Konsultanta #2, który też o coś prosi, ja odpowiadam, odpowiedź trafia do Konsultanta #3, który niezapoznaje się tym co było ustalone z #1 i #2 i odpowiada nie na temat. Ja odpowiadam, dostaje odpowiedź od Konsultanta #4, że przekazuje sprawę dalej, przypuszczalnie do Konsultanta #5. Taki sposób rozwiązywania problemu skutecznie oddala zakończenie tematu, który ciągnie się kilka tygodni... i może trwać w nieskończoność... :/
ODPOWIEDZ