Nie. Poczekaj na rezultat działań techników.Andrzej62 pisze:Czy to sie juz kwalifikuje jako reklamacja??
Problem z mmsami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Andrzej62 zgodnie z moim mailem, sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Czekam na informacje zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Za chwilę zaczyna się weekend, przez ten czas nikt palcem nie kiwnie a sprawa nadal stoi w miejscu.
Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Andrzej62 pisze:Za chwilę zaczyna się weekend, przez ten czas nikt palcem nie kiwnie a sprawa nadal stoi w miejscu.
Magda_Plus pisze:podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.
Magda_Plus pisze:Andrzej62 zgodnie z moim mailem, sprawę przekazałam do Działu Technicznego.
Sytuacja jest analizowana i poinformuję Cię, kiedy uzyskam rozwiązanie.Andrzej62 pisze:Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Skonfigurowane MMS nie działają
Witam
Jak w temacie - mam poprawnie skonfigurowane APNy i mimo to mms nie dochodzą (po paru godzinach wiadomość że mogę odebrać na www) i wysłać też ciężko, w sumie to nie wiem czy nieraz wysyła czy nie ale zazwyczaj status wiadomości wisi na "wysyłanie". Mój telefon to asus max, sam załadował APNy i sprawdzałem czy są poprawne i nie ma różnicy miedzy nimi a podanymi na stronie plusa
Jak w temacie - mam poprawnie skonfigurowane APNy i mimo to mms nie dochodzą (po paru godzinach wiadomość że mogę odebrać na www) i wysłać też ciężko, w sumie to nie wiem czy nieraz wysyła czy nie ale zazwyczaj status wiadomości wisi na "wysyłanie". Mój telefon to asus max, sam załadował APNy i sprawdzałem czy są poprawne i nie ma różnicy miedzy nimi a podanymi na stronie plusa
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z mmsami
NoNick, proszę podaj parametry jakie masz wprowadzone w telefonie. Czy transmisja danych w telefonie jest aktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Ile jeszcze potrzeba dni na analize sytuacji??!Magda_Plus pisze:Andrzej62 pisze:Za chwilę zaczyna się weekend, przez ten czas nikt palcem nie kiwnie a sprawa nadal stoi w miejscu.Magda_Plus pisze:podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.Magda_Plus pisze:Andrzej62 zgodnie z moim mailem, sprawę przekazałam do Działu Technicznego.Sytuacja jest analizowana i poinformuję Cię, kiedy uzyskam rozwiązanie.Andrzej62 pisze:Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
Żadnej KONKRETNEJ pomocy nie otrzymałem, za to otrzymałem na mail'a JUŻ dwie ankiety sondujące stopień zadowolenia z korzystania z IOK.
Re: Problem z mmsami
Andrzej62,
- przepraszam za wydłużony czas oczekiwania. Sprawa jest jeszcze w toku.
Wysłałam interwencję do Działu Technicznego.
- przepraszam za wydłużony czas oczekiwania. Sprawa jest jeszcze w toku.
Wysłałam interwencję do Działu Technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Tak i od razu interwencje na interwencje.Ewa_Plus pisze:Andrzej62,
- przepraszam za wydłużony czas oczekiwania. Sprawa jest jeszcze w toku.
Wysłałam interwencję do Działu Technicznego.
Dobrze że nie mam od was prądu bo delikatna woń pasztetowej byłaby wyczuwalna w Białymstoku.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Andrzej62, której wersji jest oprogramowanie w telefonie Samsung, którego używa Twoja żona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Co to ma niby zmienić?Magda_Plus pisze:Andrzej62, której wersji jest oprogramowanie w telefonie Samsung, którego używa Twoja żona?
Ale proszę bardzo: spisane z "Informacji o urządzeniu"
Samsung Galaxy SIII GT-I9300
Wersja systemu Android 4.3
Wersja modemu I9300XXUGNA8
Wersja jądra 3.0.31-2713958
i kilka innych informacji
Uprzedzając kolejne wnikliwe pytanie, telefon był kupiony jako nowy w Polsce, bodajże w Media Markt.
Pierwszym właścicielem był mój syn. W/g informacji telefon nigdy nie był flaszowany-brandowany-shakowany (cokolwiek to oznacza) nie ma żadnych smiesznych nakładek, niepotrzebnych softów, gier i innych pie....ół.
Podstawowe funkcje których wymaga się od telefonu działają BEZPROBLEMOWO, oprócz tej jednej wielokrotnie opisywanej ale powtórze bo Dział Techniczny może mieć znów z tym problem:
mms docierający na telefon (bez względu na operatora) dochodzi z identyfikacją "1" (bez cudzysłowu) dopiero pobranie go/otwarcie identyfikuje nadawce.
funkcja ta działała prawidłowo do czwartku-piątku sprzed dwóch tygodni (pisałem o tym w poprzednich postach)
nie ma tego problemu z numerami dzwoniącymi czy przysyłającymi sms.
Jakie jeszcze mam udzielić informacje??
edycja:
żona nic nie odinstalowywała czy też instalowała (zresztą twierdzi że "po co jej to" i wcale jej się nie dziwie)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Andrzej_62 dziękuje za informację. Przekazałam je do pracowników Działu Technicznego.
EDIT:
Problem został rozwiązany. Proszę o sprawdzenia tego czy prezentowane są numery nadawców MMS-ów.
EDIT:
Problem został rozwiązany. Proszę o sprawdzenia tego czy prezentowane są numery nadawców MMS-ów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Pani Magda_Plus
Do mnie już dochodzą właściwe MMS z adresu nadawcy Dziękuję
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Do mnie już dochodzą właściwe MMS z adresu nadawcy Dziękuję
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
amaryl556 bardzo dziękuję za tą dobrą wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Magda_Plus, "nie chcem ale muszem" potwierdzić to co napisał @amaryl556
Mms w końcu dociera z prawidłowym "nagłówkiem". Musiałem czekać na potwierdzenie bo niestety nie mam telefonu w zasięgu "moich rąk" . Ale wszystko jest ok !
ntb. dostałem też sms w którym żona sugeruje, że tak giga netu dodatkowo co miesiąc (do końca umowy oczywiście) byłoby "wystarczającą rekompensatą" za te dwa tygodnie
Mms w końcu dociera z prawidłowym "nagłówkiem". Musiałem czekać na potwierdzenie bo niestety nie mam telefonu w zasięgu "moich rąk" . Ale wszystko jest ok !
ntb. dostałem też sms w którym żona sugeruje, że tak giga netu dodatkowo co miesiąc (do końca umowy oczywiście) byłoby "wystarczającą rekompensatą" za te dwa tygodnie
Re: Problem z mmsami
Problem występował i został naprawiony "globalnie" czy tylko na numerach które zostały podane w formularzu?Magda_Plus pisze:Problem został rozwiązany. Proszę o sprawdzenia tego czy prezentowane są numery nadawców MMS-ów.