brak zasięgu LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 118
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
brak zasięgu LTE
Witam
Od 2 dni jestem posiadaczem telefonu z anteną LTE, lecz niestety nie mogę z niej korzystać gdyż telefon łączy się max. z siecią 3g. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Posiadam kartę uSIM lte oraz mam abonament z aktywowaną usługą lte.
Od 2 dni jestem posiadaczem telefonu z anteną LTE, lecz niestety nie mogę z niej korzystać gdyż telefon łączy się max. z siecią 3g. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Posiadam kartę uSIM lte oraz mam abonament z aktywowaną usługą lte.
Re: brak zasięgu LTE
Sprawdź czy łączysz się przez APN Plus.
Jeśli łączysz się przez APN Internet, musisz zmienić go na Plus.
Jeśli łączysz się przez APN Internet, musisz zmienić go na Plus.
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
Apn mam standardowe wczytane z karty sim czyli "plus"
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
krupniok200,
czy przebywasz w zasięgu sieci LTE: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu? Z jakiej taryfy korzystasz na tym numerze?
czy przebywasz w zasięgu sieci LTE: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu? Z jakiej taryfy korzystasz na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
Przebywam w zasięgu LTE a moja taryfa to "LTE 19,99 + pakiet internetowy 0,5gb non stop". Dziękuje za zainteresowanie się tematem ale ok. 2 godz. temu z niewiadomych przyczyn telefon złapał zasięg LTE przy manualnym skanowaniu sieci komórkowych wykonykonane 10 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
krupniok200,
dziękuję za informację. Cieszę się, że możesz korzystać z usługi .
dziękuję za informację. Cieszę się, że możesz korzystać z usługi .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Witam, również mam problem z połączeniem się z LTE.
Telefon Huawei Honor 4X, taryfa JA+ 79.99, oraz Internet Power LTE 5GB. Obie karty LTE 01, telefon nie łączy się z 4G przez żadną z nich nigdzie na terenie Gdańska, mimo że w Plus Online LTE jest aktywne. Dodam jeszcze że czasem połączenie potrafi się zmienić z HSPA+ / HSPA, na 3G
Telefon Huawei Honor 4X, taryfa JA+ 79.99, oraz Internet Power LTE 5GB. Obie karty LTE 01, telefon nie łączy się z 4G przez żadną z nich nigdzie na terenie Gdańska, mimo że w Plus Online LTE jest aktywne. Dodam jeszcze że czasem połączenie potrafi się zmienić z HSPA+ / HSPA, na 3G
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak zasięgu LTE
Holuo, a jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Nazwa: Plus
APN: Plus
APN: Plus
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak zasięgu LTE
Holuo, przy tym APN powinien działać prawidłowo na karcie z taryfą Ja+ 79,99, więc jeśli są problemy to proszę prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Wszystko już działa, wielkie dzięki :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak zasięgu LTE
Holuo, super, cieszę się, że mogłem pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Witam Ja również mam problem z zalogowaniem do LTE, od dwóch tygodni mam nowy smartfon i nową taryfę i brak LTE (tylko max H+).
Zgłaszałem nawet problem na infolinii (nr zgłoszenia C00000001172630) ale do tej pory bez rezultatu.
Zgłaszałem nawet problem na infolinii (nr zgłoszenia C00000001172630) ale do tej pory bez rezultatu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak zasięgu LTE
RK76, przeloguj telefon, nie powinno być już problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Rzeczywiście DZIAŁA,
Dziękuję Bardzo.
Dziękuję Bardzo.