Chodzi tu bardziej o to, czy transfer internetowy masz wymienny z minutami rozmów oraz SMS. U mnie np. jest tak że mam pakiet wymienny rozmowy/SMS, a pakiet internetowy mam osobno liczony.sedzia20 pisze:No... odpowiedziałem wyżej,ze wymienny pakiet ale i tak schodzi Internet.
brak zasięgu LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20,
zgodnie z tym, co napisał krupniok200, jeżeli masz pakiet wymienny to najprawdopodobniej minuty wymieniają się na SMS-y lub GB. Każda wykorzystana minuta pomniejsza o 512 liczbę GB i o 1 liczbę SMS-ów wliczonych w abonament.krupniok200 pisze:Chodzi tu bardziej o to, czy transfer internetowy masz wymienny z minutami rozmów oraz SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Widzę,ze nie kumacie o co mi chodzi...
Raz jeszcze - mam abonament 660 min/660 sms/3.3 GB. Wyłączona pakietowa transmisja danych. Rozmawiam, patrzę w aplikację mobilną i widzę jak topnieją wartości. Sprawdzam połączenia i odnotowuję ubytek internetu o 2x po 512 kB kilka razy dziennie. Wcześniej NIGDY tak nie było, dopiero zmiana apn z plus na internet tak bałagani. Chcę wiedzieć dlaczego.
Raz jeszcze - mam abonament 660 min/660 sms/3.3 GB. Wyłączona pakietowa transmisja danych. Rozmawiam, patrzę w aplikację mobilną i widzę jak topnieją wartości. Sprawdzam połączenia i odnotowuję ubytek internetu o 2x po 512 kB kilka razy dziennie. Wcześniej NIGDY tak nie było, dopiero zmiana apn z plus na internet tak bałagani. Chcę wiedzieć dlaczego.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20,
a. Każda wykorzystana minuta pomniejsza o 5,12 MB liczbę GB i o 1 liczbę SMS wliczonych w abonament
b. Każde wykorzystane 5,12 MB pomniejsza o 1 liczbę minut i o 1 liczbę SMS wliczonych w abonament
c. Każdy wykorzystany SMS pomniejsza o 1 liczbę minut i o 5,12 MB liczbę GB wliczonych w abonament.
minuty/SMS-y/GB wliczone w abonament mogą być wykorzystywane w ten sposób, że:sedzia20 pisze: mam abonament 660 min/660 sms/3.3 GB.
a. Każda wykorzystana minuta pomniejsza o 5,12 MB liczbę GB i o 1 liczbę SMS wliczonych w abonament
b. Każde wykorzystane 5,12 MB pomniejsza o 1 liczbę minut i o 1 liczbę SMS wliczonych w abonament
c. Każdy wykorzystany SMS pomniejsza o 1 liczbę minut i o 5,12 MB liczbę GB wliczonych w abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Ta odpowiedź jest irytująca! Myśli Pani,że pytając o mój problem nie wiem co mam w ofercie i jak to się rozlicza? Jeśli nie potrafi Pani pomóc,to proszę to napisać. Takim działaniem ze mnie nie zrobi Pani pośmiewiska, tylko sobie wystawia ocenę. Ludzie to czytają, i się zastanawiają, czy aby czytać ze zrozumieniem uczyli w podstawówce? Może warto przypomnieć sobie ten czas i przemyśleć sprawę,zanim palnie się kolejną głupotę? Jak będzie Pani wiedziała w czym jest mój problem,proszę tu wrócić z odpowiedzią. Tylko na Boga, bez kolejnej kompromitacji!
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47
Re: brak zasięgu LTE
Czytać to chyba Ty nie umiesz ze zrozumieniem, przecież Basia Ci jasno napisała że używanie sms i połączeń pomniejsza ilość MB, o którym sam pisałeś "wymienny". Trochę kultury skoro ktoś stara Ci się pomóc a Ty nie rozumiesz przekazywanych informacji.
Re: brak zasięgu LTE
Przepraszam, czy ja skierowałem swoje zapytanie do Ciebie? Nje wydaje mi się,więc o kulturze może zacznij myśleć na swojej grządce. A gwoli ścisłości - zapraszam do przeanalizowania mojej sprawy przed napisaniem komentarza.
Edit:
Już wiem skąd to zamieszanie i taki emocjonalny wpis w kierunku Pani Basi - po prostu nie zapisał się wpis, w którym tłumaczyłem szerzej pewne kwestie. Więc doprecyzuję: porównuję historię połączeń/sms/transmisji danych w smartfonie z tym co jest w aplikacji mobilnej, ale po długim czasie po tych aktywnościach. I widać, że połączenie z Internetem nastąpiło,kiedy transmisja była wyłączona w smartfonie. I tego właśnie nie rozumiem. To był zbyt długi czas braku działania smartfona,zeby coś się zczytało z opóźnieniem. Kiedy apn był ustawiony na plus takie sytuacje nie miały miejsca,a czas braku aktywności smartphona był nawet krótszy. W związku z tym pytam, czy zmiana apn plus na apn Internet to prowodyr samoczynnego schodzenia jednostek?
A Panią Basię za swój wpis przepraszam.
Edit:
Już wiem skąd to zamieszanie i taki emocjonalny wpis w kierunku Pani Basi - po prostu nie zapisał się wpis, w którym tłumaczyłem szerzej pewne kwestie. Więc doprecyzuję: porównuję historię połączeń/sms/transmisji danych w smartfonie z tym co jest w aplikacji mobilnej, ale po długim czasie po tych aktywnościach. I widać, że połączenie z Internetem nastąpiło,kiedy transmisja była wyłączona w smartfonie. I tego właśnie nie rozumiem. To był zbyt długi czas braku działania smartfona,zeby coś się zczytało z opóźnieniem. Kiedy apn był ustawiony na plus takie sytuacje nie miały miejsca,a czas braku aktywności smartphona był nawet krótszy. W związku z tym pytam, czy zmiana apn plus na apn Internet to prowodyr samoczynnego schodzenia jednostek?
A Panią Basię za swój wpis przepraszam.
Ostatnio zmieniony 6 lip 2016, o 08:49 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego autora napisanych w krótkim odstępie czasu.
Powód: połączenie postów od jednego autora napisanych w krótkim odstępie czasu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: brak zasięgu LTE
sedzia20 jak to jest, w końcu z ustawionym przez Ciebie APN-em? Czy w tej chwili masz APN internet czy Plus? Pytam bo, we wpisie z 1 lipca z g. 15:22
Krzysiek _Plus pisał Ci, że LTE będzie działać w momencie ustawienia APN: Plus.
Potwierdziłeś, że dokonałeś zmiany, po czym we wpisie z 4 lipca z godziny 21:40, piszesz
Ta informacja jest dla mnie kluczowa w kwestii wyjaśnienia postawionego przez Ciebie pytania:
sedzia20 pisze:internet, a preferowany typ sieci LTE (4G)
Krzysiek _Plus pisał Ci, że LTE będzie działać w momencie ustawienia APN: Plus.
Potwierdziłeś, że dokonałeś zmiany, po czym we wpisie z 4 lipca z godziny 21:40, piszesz
i jeszcze:sedzia20 pisze:Okey, a dlaczego po tej zmianie apnu na Internet codziennie mi schodzi 2x po 512 kB? O różnych porach dnia. Dodam, że akurat korzystam z wifi a nie z transmisji pakietowej.
Czy ponownie dokonałeś zmiany APN na internet?sedzia20 pisze:Wcześniej NIGDY tak nie było, dopiero zmiana apn z plus na internet tak bałagani. Chcę wiedzieć dlaczego.
Ta informacja jest dla mnie kluczowa w kwestii wyjaśnienia postawionego przez Ciebie pytania:
sedzia20 pisze: W związku z tym pytam, czy zmiana apn plus na apn Internet to prowodyr samoczynnego schodzenia jednostek?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Hm...faktycznie, zamieszałem. A właściwie nie ja, tylko klawiatura w nowym smartfonie. Niby mądra i domyślnie wstawia słowa, a jednak trzeba sprawdzać przed zatwierdzeniem. Przepraszam za bałagan. Oczywiście zmiany zauważyłem po zmianie apnu na Plus, zgodnie z sugestią Krzyśka - faktycznie jest LTE, ale te schodzące samoczynnie jednostki trochę mnie niepokoją.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: brak zasięgu LTE
Czyli jeśli dobrze rozumiem, że po zmianie na APN plus ściąga Ci paczki 2x po 512 kB mimo braku połączenie z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu LTE
Tak, właśnie tak się dzieje. Jednego dnia 2x takie zdarzenie występuje, innego raz, a jeszcze kiedy indziej 3x. Niby to niewiele, ale jak tak się zsumuje to może troszkę pójść danych do kosza.
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
1. sprawdź czy masz uruchomiony APN do mmssedzia20 pisze:... ale te schodzące samoczynnie jednostki trochę mnie niepokoją.
2. Jeżeli masz uruchomiony APN to sprawdź czy masz zaznaczone w ustawieniach automatyczne pobieranie MMS'ów.
W mojej Lumii dokładnie się tak działo przy zaznaczonym automatycznym pobieraniu MMS. Nawet częściej niż u cb. Co ok. minute telefon rejestrował ruch w danych komórkowych i to przy wyłączonym.
Re: brak zasięgu LTE
Tak, mam na obu kartach włączony apn mms, i dodatkowo zaznaczoną w ustawieniach kart sim i sieci mobilnych opcję "Zawsze odbieraj MMS, gdy wymiana danych jest wyłączona".
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: brak zasięgu LTE
Wyłącz opcje " Zawsze odbieraj MMS, gdy wymiana danych jest wyłączona" i monitoruj ubycie danych. Napisz po dniu czy problem dalej się pojawia.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 wrz 2014, o 21:14
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam.
Posiadam telefon LG Spirit LTE. Z karta plusa abo. Nie łaczy mi sie z internetem w technologii LTE. Jedynie 3G i HDSPA .Wizyta w salonie zakończona stwierdzeniem sprzedawcy ze telefon zepsuty. Wkładam kartę Play LTE łączy od razu. Wymiana karty na nową z Plus nic nie daje. Ustawienia internetu z PLUS zapisane w telefonie, usługa w Plusie na pewno włączona. Nie mam pojęcia w czym problem.
Posiadam telefon LG Spirit LTE. Z karta plusa abo. Nie łaczy mi sie z internetem w technologii LTE. Jedynie 3G i HDSPA .Wizyta w salonie zakończona stwierdzeniem sprzedawcy ze telefon zepsuty. Wkładam kartę Play LTE łączy od razu. Wymiana karty na nową z Plus nic nie daje. Ustawienia internetu z PLUS zapisane w telefonie, usługa w Plusie na pewno włączona. Nie mam pojęcia w czym problem.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, o 09:01 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku