Strona 1 z 2

Nielimitowany internet LTE

: 21 wrz 2015, o 10:41
autor: LSAS
Witam,
Po błędnie naliczonej fakturze i złożonej reklamacji odpowiedzią było pismo gdzie napisano że plan taryfowy został zmieniony na Ja+ 79,99 (konwersja z mix).
Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.
Stąd moje pytanie czy ten internet nie jest bez opłat przez pierwsze 90 dni a później zostaje automatycznie wyłączony?

Re: Nielimitowany internet LTE

: 21 wrz 2015, o 10:57
autor: Ewa_Plus
Witaj LSAS,
- czy mógłbyś podać pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa?

Re: Nielimitowany internet LTE

: 21 wrz 2015, o 11:51
autor: LSAS
W pierwszej umowie:
Plan cenowy: JA+ 89,99+ (15F3Y)
Promocja: KPR Smartfon - Taryfy JA+B (NSDBS24B06)

W odpowiedzi na reklamację:
"Z dniem 17.9.2015 zmiana planu taryfowego na promocyjny plan cenowy JA+ 79,99 ( dla Abonentow konwertujacych z oferty MIX"

Na fakturze:
JA+ 69,99 z e-fakturą.

Re: Nielimitowany internet LTE

: 21 wrz 2015, o 12:04
autor: Krzysiek_Plus
LSAS pisze:Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.
Tak, ta usługa powinna być bezpłatna przez 90 dni. Czy na tej fakturze nie ma jednocześnie naliczonego rabatu na tą usługę?

Re: Nielimitowany internet LTE

: 21 wrz 2015, o 12:46
autor: LSAS
Faktura jest na kwotę 79,99 (69,99 abonament + 10 LTE), nie ma żadnego rabatu.

Co do rabatów (żeby nie zaśmiecać kolejnego tematu), abonament był wzięty jako drugi produkt w programie SmartDom. Najpóźniej na drugiej fakturze miał pojawić się 50% rabat, to już druga faktura a nadal jest cała kwota.

Re: Nielimitowany internet LTE

: 21 wrz 2015, o 15:06
autor: Magda_Plus
LSAS proszę Cię o złożenie reklamacji w kwestii naliczonej opłaty za usługę nielimitowanego internetu LTE oraz brak zniżki z Programu smartDom. Po złożeniu reklamacji daj mi znać poprzez ten formularz, dla jakiego numeru została złożona lub podaj mi numer maila (jeśli wybierzesz drogę elektroniczną).

Re: Nielimitowany internet LTE

: 12 paź 2015, o 21:30
autor: LSAS
Z tego co udało się ustalić miała zostać wystawiona faktura korygująca, w związku z internetem i SmartDOM. Minął już tydzień od terminu płatności pierwotnej faktury, a nic się nie pojawiło.
Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?

Re: Nielimitowany internet LTE

: 13 paź 2015, o 10:08
autor: Basia_Plus
LSAS,
LSAS pisze:Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
Co masz na myśli? Czy chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji czy też wystawienia faktury korygującej?

Re: Nielimitowany internet LTE

: 13 paź 2015, o 16:33
autor: LSAS
Basia_Plus pisze:LSAS,
LSAS pisze:Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
Co masz na myśli? Czy chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji czy też wystawienia faktury korygującej?
Chodzi o czas wystawienia faktury, jeśli miała zostać wystawiona to zakładam że reklamacja jest już rozpatrzona.

Re: Nielimitowany internet LTE

: 13 paź 2015, o 17:31
autor: Ewa_Plus
LSAS,
- faktury korygujące są wystawiane w najszybszym możliwym terminie.

LTE

: 7 cze 2018, o 11:55
autor: zentuk
Co to znaczy to całe LTE? Czy jak je aktywuje, czyli uruchomie na swoim telefonie, to bede mial jakis internet na mieście za darmo. Czy to całe LTE to tylko po prostu szybsza transmisja danych, czyli tempo, z jaka surfuja po sieci. A nie ma wplywu na ilośc mojego pakietu internetowego. Jezeli mam przykładowo 2 GB Internetu, to w ramach zasiegu sieci LTE i tak bedzie mi z tego pakietu pobieralo ?

Re: Nielimitowany internet LTE

: 7 cze 2018, o 13:17
autor: Basia_Plus
zentuk,
zentuk pisze:Co to znaczy to całe LTE?
jest to najnowsza technologi Internetu mobilnego. Więcej info znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=lte.
zentuk pisze:Czy jak je aktywuje, czyli uruchomie na swoim telefonie, to bede mial jakis internet na mieście za darmo
Jeśli aktywujesz usługę LTE oraz będziesz przebywał w zasięgu sieci LTE, wówczas korzystasz z pakietu podstawowego.
zentuk pisze:Czy to całe LTE to tylko po prostu szybsza transmisja danych, czyli tempo, z jaka surfuja po sieci.
Tak.
zentuk pisze: Jezeli mam przykładowo 2 GB Internetu, to w ramach zasiegu sieci LTE i tak bedzie mi z tego pakietu pobieralo ?
Zgadza się.

Re: Nielimitowany internet LTE

: 8 cze 2018, o 06:33
autor: zentuk
A jak kolega ma 10 GB pakietu podstawowego w swoim abonamencie, a do tego IPLA bez limitu oraz LTE bez limitu danych. Co to oznacza, ze jak jest w zasiegu sieci LTE, to nie są pobierane KB z pakietu podstawowego? Bo jak korzysta z IPLI to rozumiem, ze korzysta bez ograniczen i pakiet jest nieruszany.

Re: Nielimitowany internet LTE

: 8 cze 2018, o 10:11
autor: Basia_Plus
zentuk,

usługa LTE bez limitu działa dopiero po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... z%20limitu.

Nielimitowany internet w umowie SmartDOM.

: 25 sie 2018, o 19:03
autor: Lukaszenkoo
Witam,
Mam pewien problem i wolę się pierw zapytać niż robić problemy. Posiadam umowę SmartDom 50zł/mies. jeżeli chodzi o internet i oferuje mi to 60 GB pakietu danych oraz nielimitowany internet LTE. Tak samo słyszałem w punkcie, że jeżeli skończy mi się internet (to 60 GB) to powinienem mieć nielimitowany o nieco słabszej jakości i mniejszej szybkości, lecz czasami zdarza się tak, że mimo tego mój internet potrafi działać przez cały dzień abo nawet tydzień z prędkością 200 b/s. Nie jestem wstanie nawet otworzyć przeglądarki z takim internetem. I to jest ten internet nielimitowany LTE? Czy jest jakiś inny problem?