JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pati0321,
pati0321 pisze: czy była by możliwość wzięcia nowego tele ewentualnie spłata tego tele..?
decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji.
Jeśli telefon został zakupiony w ofercie na raty, to masz możliwość ich wcześniejszej spłaty, natomiast rozwiązanie umowy przed końcem kontraktu wiązałoby się z naliczeniem kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pati0321
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 kwie 2018, o 10:46

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: pati0321 »

a to nie dało by rade na ten abonament przedłużyć ewentualnie z nowym tele ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

pati0321,
pati0321 pisze:mam umowę do sierpnia przyszłego roku roku
pati0321 pisze:a to nie dało by rade na ten abonament przedłużyć ewentualnie z nowym tele ?
oferta może być dostępna 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

Witam złożyłam zamówienie na nowy numer z telefonem po telefonie dowiedziałam się że mam jakąś zaległość wiem ze wszystko jest opłacone. Jest problem ze starym numerem który od kilku lat nie jest moj został splacony i to mówię zenawet dzial należności mi mowi ze u nich nie widnieje ale jak grochem o ścianę za kazdym razem odsylana jestem do windykacji. Czy moglabym prosic o jakas pomoc bądź interwencje w tej sprawie?? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Marta_Plus »

Witaj werdor,

czy chodzi o zamówienie w sklepie internetowym? Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

Tak ze sklepu
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Marta_Plus »

werdor,

podaj mi proszę numer zamówienia poprzez ten formularz. Postaram się pomóc i zainterweniuję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

Numer wysłany z góry dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Marta_Plus »

werdor,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

Otrzymalam wiadomość ze mam zaleglosc a wiem ze nie mam, wszystko jest oplacone ile razy mam dzwonic do windykacji aby uslyszec to samo?

Zadzwonilam do windykacji o 16:40a rozmowy są nagrywane Pani dokladnie sprawdzia i nie posiadam żadnych zaleglosci. Proszę o pomoc idzie zwariowac.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Marta_Plus »

werdor,

czy ta wiadomość wysłana została z adresu: esklep@plus.pl?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

Tak z esklepu była ta wiadomość
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Marta_Plus »

werdor,

przepraszam za napotkane trudności. Przesłałam interwencję w sprawie złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

Dziękuję
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: werdor »

No niestety cisza. Czy moze cos wiadomo w sprawie zamowienia?
ODPOWIEDZ