JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2019, o 14:32
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
W grudniu podpisałem umowę RODZINA 110 i na jednym z nr dodatkowych są naliczane opłaty za połączenia i wiadomości tekstowe. Zgłosiłem problem a ten został przekazany do Departamentu Reklamacji.
30 grudnia dostałem odpowiedź że roszczenie zostało uznane a ustawienia zostaną poprawnie skonfigurowane.
Do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło opłaty nadal są naliczane.
Czy muszę czekać do końca obecnego okresu rozliczeniowego aby ustawienia zostały poprawnie skonfigurowanie?
30 grudnia dostałem odpowiedź że roszczenie zostało uznane a ustawienia zostaną poprawnie skonfigurowane.
Do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło opłaty nadal są naliczane.
Czy muszę czekać do końca obecnego okresu rozliczeniowego aby ustawienia zostały poprawnie skonfigurowanie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
nzrh30,
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.nzrh30 pisze:Do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło opłaty nadal są naliczane.
Czy muszę czekać do końca obecnego okresu rozliczeniowego aby ustawienia zostały poprawnie skonfigurowanie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Nr zgłoszenia to 1954739
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
nzrh30,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.nzrh30 pisze:Nr zgłoszenia to 1954739
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2021, o 14:24
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Zmieniłem plan taryfowy na PLUS.RODZINA 110, gdzie mam 3 numery telefonów (swój główny + 2 dodatkowe). Mimo że abonament obowiązuje od 21.04. to od dziś tj. 25.04.2021 nagle naliczane są koszty za połączenia i sms-y, mimo że w abonamencie są nielimitowane rozmowy (sprawdzałem aneksy do umowy i tak jest).
Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi że reklamację mogą złożyć dopiero po otrzymaniu faktury i wtedy nastąpi ewentualna korekta. Przecież to jest nienormalne, bo do 25.05. to naliczy mi się bóg wie ile (już za dziś mi się naliczyło sporo), a do jutra mam ostatni dzień na odstąpienie od umowy.
Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi że reklamację mogą złożyć dopiero po otrzymaniu faktury i wtedy nastąpi ewentualna korekta. Przecież to jest nienormalne, bo do 25.05. to naliczy mi się bóg wie ile (już za dziś mi się naliczyło sporo), a do jutra mam ostatni dzień na odstąpienie od umowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Grzechotka,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Umowa abonament .
Witam , pisze z pewnym zapytaniem.
Od niedawna jestem w abonamencie i mam dwa numery na siebie. Dodam że abonament to plus duet 75 pro z promocją duet rodzina , rabatem plus 6,2. Mam dwie umowy jedną to wychodzi 74,98 zł a z promocją niby mam płacić ok 65zl. Ale podczas przeglądania umów mam jeszcze jedna jakąś za 30 zł i nazywa się plus dodatkowe 30pro o co tu chodzi ?
Miałam płacić 65 zł plus 37 zł bo brałam telefon na raty.
Teraz tego nie rozumiem
Proszę o wyjaśnienie
Pozdrawiam
Od niedawna jestem w abonamencie i mam dwa numery na siebie. Dodam że abonament to plus duet 75 pro z promocją duet rodzina , rabatem plus 6,2. Mam dwie umowy jedną to wychodzi 74,98 zł a z promocją niby mam płacić ok 65zl. Ale podczas przeglądania umów mam jeszcze jedna jakąś za 30 zł i nazywa się plus dodatkowe 30pro o co tu chodzi ?
Miałam płacić 65 zł plus 37 zł bo brałam telefon na raty.
Teraz tego nie rozumiem
Proszę o wyjaśnienie
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj KNC,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Również Pozdrawiam.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Również Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam
Dawno mnie tu nie było ale mam pytanie do Specjalistów Plus: znajomy ma abonament, jak w tytule wątku. Do swojego konta ma przypisane trzy numery (oprócz swojego). Jeden z użytkowników (numerów) przestał od dwóch m-cy, przekazywać "swoją" cześć kwoty abo właścicielowi konta, z tego co wiem "wziął" nowy numer w innej sieci a tym przestał się interesować. I tutaj pytanie: w jaki sposób właściciel konta może zdezaktywować-wyłączyć numer i czy może w to miejsce dołączyć inny numer w sieci Plus?
Pozdrawiam
Andrzej62
Dawno mnie tu nie było ale mam pytanie do Specjalistów Plus: znajomy ma abonament, jak w tytule wątku. Do swojego konta ma przypisane trzy numery (oprócz swojego). Jeden z użytkowników (numerów) przestał od dwóch m-cy, przekazywać "swoją" cześć kwoty abo właścicielowi konta, z tego co wiem "wziął" nowy numer w innej sieci a tym przestał się interesować. I tutaj pytanie: w jaki sposób właściciel konta może zdezaktywować-wyłączyć numer i czy może w to miejsce dołączyć inny numer w sieci Plus?
Pozdrawiam
Andrzej62
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Andrzej62,
W przypadku chęci rezygnacji z numeru, obowiązuje standardowa ścieżka opisana tutaj. Jeśli wypowiedzenie umowy (zwartej w ofercie Ja+Rodzina/DUET), ma dotyczyć karty głównej, wówczas Klient traci przyznane na numerach dodatkowych rabaty. Nie ma możliwości zastąpienia tego numeru innym. Warto też sprawdzić, czy aktualnie numer jest w okresie promocji. Właściciel może przesłać zapytanie w danej sprawie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz. Z pozycji forum nie posiadamy wglądu do konta.Andrzej62 pisze:I tutaj pytanie: w jaki sposób właściciel konta może zdezaktywować-wyłączyć numer
i czy może w to miejsce dołączyć inny numer w sieci Plus?
Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Andrzej62,
W przypadku chęci rezygnacji z numeru, obowiązuje standardowa ścieżka opisana tutaj. Jeśli wypowiedzenie umowy (zwartej w ofercie Ja+Rodzina/DUET), ma dotyczyć karty głównej, wówczas Klient traci przyznane na numerach dodatkowych rabaty. Nie ma możliwości zastąpienia tego numeru innym. Warto też sprawdzić, czy aktualnie numer jest w okresie promocji. Właściciel może przesłać zapytanie w danej sprawie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli otrzymam tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Również pozdrawiam.Andrzej62 pisze:I tutaj pytanie: w jaki sposób właściciel konta może zdezaktywować-wyłączyć numer
i czy może w to miejsce dołączyć inny numer w sieci Plus?
Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Nie zrozumieliśmy się do końca. Nie chodzi o rezygnacje z numeru GŁÓWNEGO, tylko o rezygnacje z numeru, nazwijmy go z pakietu "RODZINA". Użytkownik tego numeru przestał go opłacać (czyli przestał przekazywać swoją cześć abonamentu "właścicielowi" umowy). Abonent główny chce go wyłączyć ze swojego pakietu. No nie wiem czy teraz jest to zrozumiałe?Marta_Plus pisze:Witaj Andrzej62,
W przypadku chęci rezygnacji z numeru....Andrzej62 pisze:I tutaj pytanie: w jaki sposób właściciel konta może zdezaktywować-wyłączyć numer
i czy może w to miejsce dołączyć inny numer w sieci Plus?
Pozdrawiam
edit.
Dla ułatwienia posłuże się cytatem z tej oferty (to był bodajże rok 2015 lub 2016:
"JA+ Rodzina to nielimitowane rozmowy na komórki i numery stacjonarne, SMSy i MMSy bez limitu, duży współdzielony pakiet internetowy z usługą LTE bez limitu danych, a nawet pakiet usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej. Wszystkie te usługi są dostępne w cenie jednego abonamentu i mogą z nich korzystać trzy osoby, a za dodatkową opłatą można dołączyć nawet sześciu kolejnych użytkowników."
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Andrzej62,
Andrzej62 pisze:Użytkownik tego numeru przestał go opłacać (czyli przestał przekazywać swoją cześć abonamentu "właścicielowi" umowy). Abonent główny chce go wyłączyć ze swojego pakietu. No nie wiem czy teraz jest to zrozumiałe?
Z numeru dodatkowego także można zrezygnować. Na podstawie przesłanych informacji, nie mogę Ci jednak potwierdzić, jakie byłyby teraz dostępne możliwości. Cytowany zapis dotyczyć mógł także aktualnej wówczas odsłony programu smartDOM.Andrzej62 pisze:edit.
Dla ułatwienia posłuże się cytatem z tej oferty (to był bodajże rok 2015 lub 2016:
"JA+ Rodzina to nielimitowane rozmowy na komórki i numery stacjonarne, SMSy i MMSy bez limitu, duży współdzielony pakiet internetowy z usługą LTE bez limitu danych, a nawet pakiet usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej. Wszystkie te usługi są dostępne w cenie jednego abonamentu i mogą z nich korzystać trzy osoby, a za dodatkową opłatą można dołączyć nawet sześciu kolejnych użytkowników."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Andrzej62,
Andrzej62 pisze:Użytkownik tego numeru przestał go opłacać (czyli przestał przekazywać swoją cześć abonamentu "właścicielowi" umowy). Abonent główny chce go wyłączyć ze swojego pakietu. No nie wiem czy teraz jest to zrozumiałe?
Z numeru dodatkowego także można zrezygnować. Na podstawie przesłanych informacji, nie mogę Ci jednak potwierdzić, jakie byłyby dostępne możliwości. Cytowany zapis dotyczyć mógł także wówczas aktualnej odsłony programu smartDOM.Andrzej62 pisze:edit.
Dla ułatwienia posłuże się cytatem z tej oferty (to był bodajże rok 2015 lub 2016:
"JA+ Rodzina to nielimitowane rozmowy na komórki i numery stacjonarne, SMSy i MMSy bez limitu, duży współdzielony pakiet internetowy z usługą LTE bez limitu danych, a nawet pakiet usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej. Wszystkie te usługi są dostępne w cenie jednego abonamentu i mogą z nich korzystać trzy osoby, a za dodatkową opłatą można dołączyć nawet sześciu kolejnych użytkowników."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zła ilość GB na jednym numerze
Witam,
W maju przenosiliśmy numer z t mobile do Plusa. Aktywacja nastąpiła 12 czerwca i wtedy też wymieniliśmy karty w urządzeniach.
Na umowie mamy 90gb internetu.
30gb na jeden numer
60gb do podziału na dwa numery
Na tym jednym numerze faktycznie jest 30 GB.
Natomiast na telefonie z podziałem Internetu zamiast tych 60gb do wykorzystania jest 3gb.
Pani w salonie poinformowała nas aby po podpisaniu umowy nie wkładać jeszcze kart do urządzenia bo te dwie karty muszą się ze sobą połączyć (?). Tak też zrobiliśmy. Karty były włożone w dzień aktywacji tzn 12 czerwca a nie w maju kiedy podpisywaliśmy umowę.
W salonie wyraźnie zostaliśmy poinformowani że te 60gb będzie do wykorzystania na DWA numery na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. A pozostałe 30gb będzie na trzecim, osobnym numerze.
To jakiś błąd? O co tu chodzi?
Jeszcze dodam że w aplikacji Plusa oraz na stronie internetowej widzę tylko dwa numery (ten z 30gb oraz ten z 3g), a tego trzeciego nie.
W maju przenosiliśmy numer z t mobile do Plusa. Aktywacja nastąpiła 12 czerwca i wtedy też wymieniliśmy karty w urządzeniach.
Na umowie mamy 90gb internetu.
30gb na jeden numer
60gb do podziału na dwa numery
Na tym jednym numerze faktycznie jest 30 GB.
Natomiast na telefonie z podziałem Internetu zamiast tych 60gb do wykorzystania jest 3gb.
Pani w salonie poinformowała nas aby po podpisaniu umowy nie wkładać jeszcze kart do urządzenia bo te dwie karty muszą się ze sobą połączyć (?). Tak też zrobiliśmy. Karty były włożone w dzień aktywacji tzn 12 czerwca a nie w maju kiedy podpisywaliśmy umowę.
W salonie wyraźnie zostaliśmy poinformowani że te 60gb będzie do wykorzystania na DWA numery na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. A pozostałe 30gb będzie na trzecim, osobnym numerze.
To jakiś błąd? O co tu chodzi?
Jeszcze dodam że w aplikacji Plusa oraz na stronie internetowej widzę tylko dwa numery (ten z 30gb oraz ten z 3g), a tego trzeciego nie.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2022, o 12:20 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.